20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Willy Sagnol?  (Lest 1882 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Willy Sagnol?
« på: 28. Sep. 2005, 10:50 »
Ser at Bayern Munchens franske høyreback Willy Sagnol ikke vil skrive under ny kontrakt med Bayern... Kan han være noe for oss???
Regner med han er mye bedre enn Carr...

DanMan

• Gjest
Willy Sagnol?
« Svar #1 på: 28. Sep. 2005, 13:14 »
JAAA!!!! Jeg tenkte å poste dette selv. Willy er en glimrende spiller i sin beste alder (28?) på en posisjon vi har godt av en forsterkning. Hans kontrakt går vel ut til sommeren/neste sommer, og kan følgelig ikke overprises heller. En offensiv høyreback med god teknikk og en feiende flott pasnings-/innleggsfot!  :)

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Willy Sagnol?
« Svar #2 på: 28. Sep. 2005, 15:30 »
Hadde vært et scoop det ja, men konkuransen blir vel hard

Sagnol-Helguera-Boumsong-Bridge i forsvar

Da snakker vi topp 3!

plebbster

• Gjest
Willy Sagnol?
« Svar #3 på: 28. Sep. 2005, 18:57 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Hadde vært et scoop det ja, men konkuransen blir vel hard

Sagnol-Helguera-Boumsong-Bridge i forsvar

Da snakker vi topp 3!

Frysninger nedover ryggen!

DanMan

• Gjest
Willy Sagnol?
« Svar #4 på: 29. Sep. 2005, 15:14 »
Vi trenger alldeles ikke Helguera! Vi har både Taylor og Bramble som er svært habile, men som dog enda ikke har "navnet" som Helguera har. Dessuten er jeg fan av Babayaro og håper han kan fortsette formstigningen, selv om jeg ikke ville takket nei til Bridge. Selv tror jeg han kan bli i dyreste laget. Men Sagnol på høyreback, Tayls/Bramble/Boum som stoppere og Baba på venstre er jammen ikke verst det heller!  :D

molala

• Supersub
    • Vis profil
Willy Sagnol?
« Svar #5 på: 30. Sep. 2005, 01:04 »
Jeg er absolutt for å signe Helguera. Bramble og Taylor har begge lang vei til toppen, og en erfaren mann til å gå foran med rutine er det vi trenger! Hadde vi fått sagnol i tillegg ville vi ha snakket om et godt sør-europeisk samarbeide i forsvarsrekka:) Men når det gjelder han er det jo slik at han ikke er linket til klubben, men det er lov å håpe at Souness/Sheperd setter sine øyne på mannen!:)
ancs and Scousers, go to H***!!