20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: England - uttak + +  (Lest 4786 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
England - uttak + +
« på: 27. Sep. 2005, 16:44 »
Her kan vi diskutere uttak Sven Gøran Eriksson vil gjøre. Åge Hareide har i dag tatt ut Norges landslagstropp, og det tar vel ikke lang tid før Svennis offentliggjør sin tropp.

Her har vi to soleklare kandidater, nemlig Michael Owen og Scott Parker. Owen er selvskreven, mens Parker kanskje vil bli tatt ut. Det ønsker iallefall Souness, som har lovprist Parker lenge.

Jeg tipper at både Parker og Owen kommer med i troppen. Dyer må nok komme seg i form før han kan vurderes.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
England - uttak + +
« Svar #1 på: 27. Sep. 2005, 18:21 »
Få Parker med, og la han spille sentralt fra start av, som flere engelske eksperter har ropt ut.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
England - uttak + +
« Svar #2 på: 27. Sep. 2005, 19:33 »
Bryr meg egentlig lite om det. Kan godt sitte på benken så slepp han unna eventuelle skader jaffal. Trenger ikkje fleire mitbanespillere på skadelista.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

plebbster

• Gjest
England - uttak + +
« Svar #3 på: 27. Sep. 2005, 21:54 »
Jeg liker ikke Newcastle-spillere på forskjellige landslag. De blir bare oppdaga og kjøpt opp. En annen fare er skader.

Noreng

• Gjest
England - uttak + +
« Svar #4 på: 27. Sep. 2005, 23:06 »
Sitat fra: "plebbster"
Jeg liker ikke Newcastle-spillere på forskjellige landslag. De blir bare oppdaga og kjøpt opp. En annen fare er skader.

Oppdaga? Æhh.... De spiller i verdens største liga!!!!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
England - uttak + +
« Svar #5 på: 27. Sep. 2005, 23:56 »
Det verste er jo skadene da.
Men jeg husker da man hadde et landslag med Rob Lee, Sir Alan Shearer og David Batty blant annet. Det var deilige tider, og da følte jeg virkelig at jeg heiet på England. Etter at de etterhvert falt bort, og spesielt da Alan Shearer gav seg, har jeg aldri vært like glad i England.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
England - uttak + +
« Svar #6 på: 28. Sep. 2005, 00:00 »
Samme her....blir ikke det samme med klysa Beckham, og ekle Rooney...vi har jo Dyer og Owen der da...og mye mulig Parker åsså....! Den andre grunnen til at vi ikke henger så godt med England nå lenger er pga deres landskamper ikke vises på vanlige kanaler som alle har lengre..

Bjørn - savner Arne Scheie i EM/VM
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

André S

• Kaptein
    • Vis profil
England - uttak + +
« Svar #7 på: 28. Sep. 2005, 15:42 »
Dyer er langt i fra god nok for det engelske landslaget pr. dags dato, men jeg håper inderlig han blir det...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
England - uttak + +
« Svar #8 på: 28. Sep. 2005, 19:27 »
Owen er vel med. Nå er han jo også på vei tilbake til formen, etter overgangen til <<oss>>. Dyer er ikke god nok. Og sammenlignet med sine konkurenter (Lampard, Gerard og Hargraves) er ikke Scott Parker det heller.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
England - uttak + +
« Svar #9 på: 28. Sep. 2005, 23:53 »
Jeg trur at Parker er god nok for en plass på laget. Problemet til Svennis er at han har alle de offensivt knallgode stjernene, men har dermed ikke satt inn et ordentlig anker. Parker er mannen som stabiliserer midtbanen.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
England - uttak + +
« Svar #10 på: 03. Okt. 2005, 23:24 »
Troppen tatt ut nå. Parker er ikke med til tross for storspill for oss siden overgangen. Jermaine Jenas som har vært rævva for Tottenham og de siste årene for oss er med. Forstå det den som kan.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
England - uttak + +
« Svar #11 på: 04. Okt. 2005, 13:55 »
Sitat fra: "Souey"
Troppen tatt ut nå. Parker er ikke med til tross for storspill for oss siden overgangen. Jermaine Jenas som har vært rævva for Tottenham og de siste årene for oss er med. Forstå det den som kan.

Jenas er med pga navnet sitt. JJ har et stort navn hos landslagssjefen, og at han spiller ræva for Spurs har ingen betydning, så lenge han er "fit for fight". Forstå det den som kan.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebbster

• Gjest
England - uttak + +
« Svar #12 på: 04. Okt. 2005, 14:26 »
Sitat fra: "Noreng"
Sitat fra: "plebbster"

Oppdaga? Æhh.... De spiller i verdens største liga!!!!!

Jeje, at de virkelig får vist potensialet sitt i store internasjonale kamper. Nå bør du forstå.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
England - uttak + +
« Svar #13 på: 04. Okt. 2005, 17:36 »
At JJ blir ringt opp i staden for Parker kan eg ikkje begripe! Parker har vøre mykje meir sentral for laget sitt, og har prestert over lang tid. Slike spelerer trenger  vel ikkje det engelske  landslaget?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
England - uttak + +
« Svar #14 på: 04. Okt. 2005, 18:03 »
Svennis eg seie ikkje meir.

Lurer på kor Chelsea hadde vert om han hadde takka ja for dei.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]