20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Souness VS Rafa Benitez  (Lest 6021 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebbster

• Gjest
Souness VS Rafa Benitez
« Svar #15 på: 27. Sep. 2005, 15:29 »
Hvis du tar over Liverpool så tror jeg faktisk at du har muligheter til å velge.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Souness VS Rafa Benitez
« Svar #16 på: 27. Sep. 2005, 16:16 »
Sitat fra: "plebbster"
Hvis du tar over Liverpool så tror jeg faktisk at du har muligheter til å velge.

kva ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Souness VS Rafa Benitez
« Svar #17 på: 27. Sep. 2005, 23:35 »
Sitat fra: "Rolfern"
Ja, skal vi hente inn en ny manager så må det være en som er langt bedre enn den vi allerede har. De fleste sitter nok dessverre allerede godt i storklubber allerede, men det bør vel finnes en som er bedre enn Souness, som vil til oss og som er tilgjengelig?

Jeg vil fjerne Souey fra managerstolen på St. James Park, men da bør en erstatter(som er bedre) være klar i løpet av kort tid. Vi kan ikke ty til reserveløsninger, det fører ingen vei fram.

Slik jeg har forstått det er Martin O'Neil ledig nå? Tror han kunne utrettet store ting med en klubb som Newcastle. Han Hitzfeld er vel også ledig etter det jeg har lest her? Han har vel tatt Champions League med to tyske klubber, og vunnet Bundesliga med begge? Eneste med han er dette med utenlandsmanager og hvordan det virker inn på laget. Vil ikke at Newcastle skal bli et typisk tysk lag, men tror ikke det ville blitt tilfelle.....

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Souness VS Rafa Benitez
« Svar #18 på: 28. Sep. 2005, 00:14 »
O'Neill er ute av yrket på ubestemt tid grunnet syk kone.
Carr har altfor få landskamper for England!

Noreng

• Gjest
Souness VS Rafa Benitez
« Svar #19 på: 28. Sep. 2005, 07:55 »
Ranieri er vel ledig?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Souness VS Rafa Benitez
« Svar #20 på: 28. Sep. 2005, 09:04 »
Sitat fra: "Noreng"
Ranieri er vel ledig?

Vil heller ha Souness enn både Ranieri og Benitez. HAdde Rafa tatt over Newcastle hadde vel Owen blitt solgt i januar slik at han fikk hente feta Morientes og langbein.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Souness VS Rafa Benitez
« Svar #21 på: 28. Sep. 2005, 10:37 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Ranieri er vel ledig?

Vil heller ha Souness enn både Ranieri og Benitez. HAdde Rafa tatt over Newcastle hadde vel Owen blitt solgt i januar slik at han fikk hente feta Morientes og langbein.

Og spilt med ein enslig spiss på topp.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Souness VS Rafa Benitez
« Svar #22 på: 28. Sep. 2005, 11:06 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Ranieri er vel ledig?

Ranieri gjorde de bra i Chelsea, men jeg trodde han var i Valencie.... Hva med Hitzfeld a?

DanMan

• Gjest
Souness VS Rafa Benitez
« Svar #23 på: 28. Sep. 2005, 13:09 »
Ranieri fikk fyken i Valencia etter nedslående resultater. Hitzfeld er vel ledig så vidt jeg vet.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Souness VS Rafa Benitez
« Svar #24 på: 28. Sep. 2005, 13:30 »
Ranieri, nei takk!

Er på ingen måte imponert over det han har utført i sitt yrke, noe jeg har skrevet på dette forumet før i en eller annen tråd.

Jeg er spent på hvordan Sam Allardyce hadde gjort det i en stor klubb. Han har gjort en imponerende jobb i Bolton, som mest sannsynlig hadde vært et lag i Championship foruten Big Sam. Skulle han kommet til Newcastle, så hadde han hatt større ressurser og en bedre stall å jobbe med. Men, om han er den riktige er jeg dog ikke sikker på. Uansett så er jobben han har gjort i Bolton meget imponerende.

En annen er jo Curbs, men han er nok evig lojal til Charlton. Om Hitzfeld er ledig, så bør styret snart ta en telefon...

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Souness VS Rafa Benitez
« Svar #25 på: 28. Sep. 2005, 15:28 »
Souness har jo tatt 7 poeng på 3 kamper nå og fått spillere som Owen, Parker, Emre, Luque, Boumsong og Solano til klubben... Hva med å gi ham en sjanse?

playah

• Supersub
    • Vis profil
Souness VS Rafa Benitez
« Svar #26 på: 28. Sep. 2005, 23:00 »
Newcastle kan ikke ha utenlandske trenere pga den historien som Newcastle har eller sjela.gullit forsto aldri hvor mye Newcastle betyde for folket i Newcastle.viss det skal være en ny trener stemmer jeg fr David O'l eller Kevin Keegan/Alan Shearer sammen.vi må ha trenere fra ball-øya.
utenlanske trenere vet ikke hvor viktig den hat kampen mot sunderland er, de tror det er som en helt vanlig premier league kamp.men jeg mener viss Souness taper mot sunderland så fortjener han sparken, og jeg vet viss Newcastle taper mot sunderland så vil ha få sparken, så mye betyr seier i dette oppgjøret=).den sjela som Newcastle som har er det ingen andre engelske lag som har viss dere folkens forstår meg?

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Souness VS Rafa Benitez
« Svar #27 på: 28. Sep. 2005, 23:35 »
Forstår hva du mener, og det er jo noe som kan være et viktig punkt når man skal ansette en ny manager. Men, det skal ikke være hemmende når man ansetter ny manager. Man kan ikke la en glimrende utenlandsk manager glippe fordi han ikke er engelsk.

Du trekker fram Gullit, men han var jo en dårlig manager.

Hadde du takket nei til Mourinho fordi han ikke er engelsk?
Hadde du takket nei til Hitzfield fordi han kommer fra Tyskland?

Men det er helt klart en fordel å ansette en som har erfaring fra eller kjenner veldig godt til Premier League. I likhet med spillere så må en utenlandsk manager ofte avklimatisere seg.

DanMan

• Gjest
Souness VS Rafa Benitez
« Svar #28 på: 29. Sep. 2005, 15:10 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Souness har jo tatt 7 poeng på 3 kamper nå og fått spillere som Owen, Parker, Emre, Luque, Boumsong og Solano til klubben... Hva med å gi ham en sjanse?

Hør hør!  :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Souness VS Rafa Benitez
« Svar #29 på: 29. Sep. 2005, 20:55 »
7 poeng på 3 kamper. Wow! Men hva søren har han gjort i de foregående kampene? Og hva i all verden gjorde han i fjor. Vi hadde en stall som var mye mer enn god nok for topp 5 i PL, vi endte på 14. plass. Og det var mer bråk i klubben i fjor, enn noe år under hans forgjenger.
I fjor greide vi aldri å komme tilbake etter å ha ligget under i en kamp, bortsett fra ved én anledning, men jammen tapte vi ikke den kampen også.
De sju poengene vi har tatt på de tre siste kampene er jo et absolutt absolutt minimum. Vi burde hatt 9. De neste kampene vil vise hvorvidt dette var et blaff, eller om vi reiser oss. Jeg har liten tro på at alt skal bli så vanvittig mye bedre nå, bare fordi vi har Owen.
Spillerkjøpene hjelper veldig lite, hvis ikke laget presterer over lang tid.

Og vi mangler forstatt en plan for hvordan vi skal spille. Både offensivt og defensivt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon