20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Souness VS Rafa Benitez  (Lest 6024 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Souness VS Rafa Benitez
« på: 26. Sep. 2005, 18:22 »
I sine 43 første kamper som Liverpool manager har Benitez klart å skaffe Liverpool 65 poeng. Evans skaffet også 65 poeng, mens Houllier hadde 65 poeng. Souness hadde skaffet Liverpool 68 poeng på sine 43 første kamper.

Hvordan kunne håpløse Souness klare dette :-)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Souness VS Rafa Benitez
« Svar #1 på: 26. Sep. 2005, 18:58 »
Flaks? Ikke vet jeg...

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Souness VS Rafa Benitez
« Svar #2 på: 26. Sep. 2005, 19:46 »
Husk nå på at det laget Souness tok over mest sannsynligvis var Englands beste lag.

I hans første sesong tok Liverpool 64 poeng på 42 kamper. Hvordan det kan bli over 80 poeng det skjønner jeg ikke. Han tok vel over i April 1991, og det var langtfra mange kamper igjen da?I sine to eneste hele sesonger endte Souness på to sjetteplasser. Den statistikken du legger fram må være feil med tanke på Souness...

Hvordan kunne Souness gang på gang ryke ut av de nasjonale cupene mot håpløse lag i divisjonene under?
Hvordan i huleste greidde Souness å maltraktere et lag som hadde vunnet serien et år før han tok over?
Hvordan i huleste greidde geniet Souness å kjøpe inn spiller på spiller som fullstendig floppet i Liverpool?
 :wink:
Carr har altfor få landskamper for England!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Souness VS Rafa Benitez
« Svar #3 på: 26. Sep. 2005, 20:03 »
Sorry det var skrivefeil fra en Liverpool supporter på VGD. Det rette er 68 poeng.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Souness VS Rafa Benitez
« Svar #4 på: 26. Sep. 2005, 20:08 »
Hehe. Det hørtes mer fornuftig ut for å si det sånn.

Uansett, så kan en jo se av denne statistikken at Rafael Benitez har til gode å imponere i Premier League. Men, jeg tror det kommer.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Souness VS Rafa Benitez
« Svar #5 på: 26. Sep. 2005, 20:37 »
Sitat fra: "Rolfern"
Hehe. Det hørtes mer fornuftig ut for å si det sånn.

Uansett, så kan en jo se av denne statistikken at Rafael Benitez har til gode å imponere i Premier League. Men, jeg tror det kommer.

Ja, det kan du godt tro, og godt få rett i og. Spørsmålet mitt er alikevel: kan Souness klare å imponere i dagens Premiere League?
Eller på en annen måte:
kan en Premier League klubb med Souness ved roret være med i toppen, evt kjempe om Cup-trofeer ?

det synes jeg er mest interessant nå. Er svaret NEI, foreslår jeg at styret på St.James viser ham veien til døra....

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Souness VS Rafa Benitez
« Svar #6 på: 26. Sep. 2005, 20:43 »
Svaret mitt er nei. Dersom man finner et bedre alternativ som kan ta over på dagen, så er det bare å sparke skotten ut av porten.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Souness VS Rafa Benitez
« Svar #7 på: 26. Sep. 2005, 20:49 »
Sitat fra: "Rolfern"
Svaret mitt er nei. Dersom man finner et bedre alternativ som kan ta over på dagen, så er det bare å sparke skotten ut av porten.

strengt, men bevares: sannheten kan være brutal!

Er enig, men tror det er mindere sjanse for det nå som vi faktisk vinner.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Souness VS Rafa Benitez
« Svar #8 på: 26. Sep. 2005, 21:05 »
Jeg er usikker, men jeg vil heller at Souness skal fortsette enn at vi får managere som Steve Bruce, O`Leary, McLaren eller Hughes.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Souness VS Rafa Benitez
« Svar #9 på: 26. Sep. 2005, 21:16 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Jeg er usikker, men jeg vil heller at Souness skal fortsette enn at vi får managere som Steve Bruce, O`Leary, McLaren eller Hughes.

Enig her også. Skal vi ha en ny manager nå skal vi ha en med meritter på samvittigheten og som kan ta trofeer til St.James Park. Skulle så gjerne sett en Cup triumf iår, om så bare ligacupen. Shearer fortjener virkelig å vinne noe med Newcastle. Helst FA Cup, men heller Ligacup enn ingenting for å si det på den måten.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Souness VS Rafa Benitez
« Svar #10 på: 26. Sep. 2005, 22:25 »
Dersom vi skal kvitte oss med Souness nå, er jeg også enig i at det bør være ordentlige managere som faktisk er bedre, og ikke navna som Asbjørn nevner.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Souness VS Rafa Benitez
« Svar #11 på: 27. Sep. 2005, 09:57 »
Ja, skal vi hente inn en ny manager så må det være en som er langt bedre enn den vi allerede har. De fleste sitter nok dessverre allerede godt i storklubber allerede, men det bør vel finnes en som er bedre enn Souness, som vil til oss og som er tilgjengelig?

Jeg vil fjerne Souey fra managerstolen på St. James Park, men da bør en erstatter(som er bedre) være klar i løpet av kort tid. Vi kan ikke ty til reserveløsninger, det fører ingen vei fram.

plebbster

• Gjest
Souness VS Rafa Benitez
« Svar #12 på: 27. Sep. 2005, 13:49 »
Rafael Benitez er en managertype som absolutt hadde passet inn i Newcastle, men problemet er at han er umulig å vippe av managerstolen i Liverpool. Et høyst usansynlig mål.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Souness VS Rafa Benitez
« Svar #13 på: 27. Sep. 2005, 14:07 »
Sitat fra: "plebbster"
Rafael Benitez er en managertype som absolutt hadde passet inn i Newcastle, men problemet er at han er umulig å vippe av managerstolen i Liverpool. Et høyst usansynlig mål.

Korfor hadde Rafa passa inn i Newcastle ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

DanMan

• Gjest
Souness VS Rafa Benitez
« Svar #14 på: 27. Sep. 2005, 15:18 »
Nei, for heaven's sake, IKKE Benitez! Da blir halve laget solgt unna for å få plass til hans spanske armada (med en og annen dyr middelmådighet - Crouch, anyone?). Javisst vant han CL på første forsøk, men maken til flaks og kjeedelig spill skal man lete lenge etter. Greit nok at vi per nå ikke er et fyrverkeri selv (men jeg tror det vil komme), men han er ikke en som vil bringe festfotballen tilbake til Tyneside. Uansett kommer han neppe, så det er ingening å bekymre seg for.  :)

Gleder meg til å se hvilke valg Souness tar når han faktisk får muligheten til å velge!