20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ivan Helguera klar til neste sommer??  (Lest 5323 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

molala

• Supersub
    • Vis profil
Ivan Helguera klar til neste sommer??
« på: 25. Sep. 2005, 17:40 »
Jeg sitter å ser oppgjøret mellm Alaves og Real Madrid i dette øyeblikk, og kommentatoren kunne innformere om at Helguera går til Newcastle neste sommer, da hans kontrakt med Newcastle går ut. Hans kilde er flere engelske aviser, som i dag har meldt det samme.

Jeg finner bare lignenende artikler angående et kjøp allerede i januar, blant dagens nyheter:

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_objectid=16172445%26method=full%26siteid=50081%26headline=madrid%2ddefender%2dall%2dset%2dto%2dfollow%2dowen%2dto%2dst%2djames%2ds-name_page.html

http://www.sundaymirror.co.uk/sport/tm_objectid=16171508%26method=full%26siteid=62484%26headline=toon%2dready%2dto%2dgo%2dto%2dhel-name_page.html

Kan være en overdivelse fra kommentatoren, men ryktet har i aller høyeste grad en viss realisme i seg.

Det meldes også om at Newcastle er klar til å legge inn et kjempebud på Joe Cole etter nyttår!:)
ancs and Scousers, go to H***!!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Ivan Helguera klar til neste sommer??
« Svar #1 på: 25. Sep. 2005, 18:58 »
Det er nok noe i dette. Søndagsavisen People skriver også dette.

Link
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 25. Sep. 2005, 18:59 »
Sitat fra: "Christian"
Herleg viss Joe Cole kjem(er på ønske lista mi, sjå ein anna tråd)! Litt meir usikker på den spanske forsvar spelaren!

Noen om har link om Joe Cole ryktet?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3 på: 25. Sep. 2005, 19:17 »
http://www.fansfc.com/speculation_news.asp?sid=4830&fcid=57

veldig tynn, underkategorien transferspekulasjoner på fansfc, men jeg så en artikkel om det på en annen side, leter meg ihjel nå, men finner den ikke:(

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #4 på: 25. Sep. 2005, 20:04 »
Fy svarte...... :shock:

Trur newcastle kjem til å bli det kjempe laget snart...fy svarte

Det hadde jo vært vanvittig..Cole og Helguera! :D
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

plebbster

• Gjest
« Svar #5 på: 25. Sep. 2005, 20:09 »
Vi kjøper jo et helt nytt lag på en sesong. Det er en viss fare med dette selvom de vi kjøper er stjernespillere, dessverre.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #6 på: 25. Sep. 2005, 22:26 »
Joe Cole og Ivan Helguera? Ja takk :!:

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 25. Sep. 2005, 22:46 »
trenger me Cole da ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #8 på: 25. Sep. 2005, 23:16 »
Chelsea har kjøpt tilnærmet to lag på to sesonger nå, og se hvordan de gjør det. Når det gjelder Cole, må jo grunnen være at han er ung og talentfull i forhold til Solano som vi har på høyrekant. Men om vi ikke slakter oss økonomisk med et sånnt kjøp, ser jeg helst at han kommer!:)

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
« Svar #9 på: 26. Sep. 2005, 18:43 »
Hadde vært enda 2 knall kjøp. Men er enig i at vi ikke trenger Cole for en hver pris!
FVM

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #10 på: 26. Sep. 2005, 19:54 »
ny spiss hadde heller ikke vært å forakte. Shearer er konge, men han sliter fælt med farten. Er vel egentlig bare en ønsketenkning jeg har hatt lenge at Ameobi skal slå til, noe som jeg tilslutt har innsett at aldri vil skje. Syns Podolski som tidligere er nevnt her er et veldig bra alternativ, han har ett av de dødeligste skuddene jeg har sett....men jeg tror han kan bli litt dyr.

plebbster

• Gjest
« Svar #11 på: 26. Sep. 2005, 21:13 »
Hvis vi skal kjøpe en ny spiss så skal vi ikke kjøpe p.g.a. farten til Shearer. Vi kjøper en ny spiss når Shearer gir seg, ikke fordi han er blitt for treg med årene.

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #12 på: 26. Sep. 2005, 23:14 »
Når shearer gir seg er det heller ikke en superrask spiss vi på død og liv trenger. Vi har jo Owen. Vi må han en som binder opp gode forsvarere like bra som Shearer. En mann som alle frykter i luften, så det skaffer Owen desto mer rom selv om han ikke trenger mye for å score. Men den nye spissen må også ha avslutningsferdigheter på høyde med en ung Shearer, og god teknik! Det er mine krav til Shearers arvtager!

Mine tips: Dirk Kuyt og Eidur Gudjohnsen!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 27. Sep. 2005, 10:39 »
Gudjohnsen hadde vært en drøm, ingen tvil om det. Ikke den mest notoriske målscoreren, men en vanvittig god tilrettelegger og en som jobber hardt gjennom kampen. Han er tilnærmet komplett ferdighetsmessig sett, og jeg tror han og Owen kunne blitt en meget god duo.

Kuyt er vel en stor og sterk spiss, også en som burde kunne gå godt i spann med Owen.
Carr har altfor få landskamper for England!

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #14 på: 28. Sep. 2005, 02:05 »
Ingen tvil om det:) Masse rutine harn og:)