20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

MÃ¥ Souey roe ned spillerne?

Ja
2 (12.5%)
Nei
9 (56.3%)
Litt
5 (31.3%)

Stemmer totalt: 14

Avstemning er avsluttet: 23. Sep. 2005, 08:20

Skrevet av Emne: For mange røde?  (Lest 2469 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
For mange røde?
« på: 23. Sep. 2005, 08:20 »
Pådrar seg Newcastle for mange røde kort? 3/6 er vel ALT for mye, selv om mange av de har vært halveis dommertabber!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
For mange røde?
« Svar #1 på: 23. Sep. 2005, 12:24 »
Alle rødkortene har etter min mening vært tvilsomme. Taylors røde mot Rovers var kanskje mindre tvilsomt enn Jenas' og Parkers kort, men etter det jeg klarer å se, så overspiller Bellamy en aldri så liten tanke.

Jeg holder med Souness når han sier at Taylor ikke må endre spillestilen sin. Men Boumsong bør nok ta et kurs med ham i hvordan stoppe Bellamy på en helt lovlig måte.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
For mange røde?
« Svar #2 på: 23. Sep. 2005, 16:51 »
Ikke lenge siden Newcastle var så fint spillende at de knapt fikk kort. Bra di viser ansvar og tar skikkelig i!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
For mange røde?
« Svar #3 på: 30. Sep. 2005, 14:09 »
Jada. Kjekt å se at de setter inn noen susende tacklinger. Viser at de har guts og vil vinne kamper. Så må vi bare tåle en karantene en gang i blant... Så lenge ikke rødkortene kommer på idiotiske måter som vi så Bellamy og Robert få rødkort på kan vi vel ikke klage?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
For mange røde?
« Svar #4 på: 30. Sep. 2005, 16:33 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Jada. Kjekt å se at de setter inn noen susende tacklinger. Viser at de har guts og vil vinne kamper. Så må vi bare tåle en karantene en gang i blant... Så lenge ikke rødkortene kommer på idiotiske måter som vi så Bellamy og Robert få rødkort på kan vi vel ikke klage?

eller Rooney  :lol:

plebbster

• Gjest
For mange røde?
« Svar #5 på: 30. Sep. 2005, 17:57 »
Syntes tre røde kort så langt i sesongen er i overkant mye. Gutta får lov til å gå hardt inn i taklinger, men ikke med bena først. For å slippe kommentarer: Jeg vet at 2 av 3 røde kort sålangt har vært tvilsomme og den mot Arsenal var jo helt katastrofe.

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
For mange røde?
« Svar #6 på: 30. Sep. 2005, 18:05 »
Sitat fra: "plebbster"
Syntes tre røde kort så langt i sesongen er i overkant mye. Gutta får lov til å gå hardt inn i taklinger, men ikke med bena først. For å slippe kommentarer: Jeg vet at 2 av 3 røde kort sålangt har vært tvilsomme og den mot Arsenal var jo helt katastrofe.
Howay the lads!!

plebbster

• Gjest
For mange røde?
« Svar #7 på: 30. Sep. 2005, 18:14 »
Sitat fra: "Moods"
Sitat fra: "plebbster"

Knotter?  :roll:

:P

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
For mange røde?
« Svar #8 på: 02. Okt. 2005, 00:45 »
Litt mye på en gang kanskje med de røde korta, men syns ikke det er det vi skal bekymre oss mest over, hvis det ikke fortsetter likedan fremover. Innsats hos spillerne bør vi vel strengt tatt ikke slå for hardt ned på?

André S

• Kaptein
    • Vis profil
For mange røde?
« Svar #9 på: 02. Okt. 2005, 13:04 »
Når vi får 3 spillere skadet på trening dagen før kamp er vel det litt dumt da... Steven Taylor som skada Owen...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
For mange røde?
« Svar #10 på: 02. Okt. 2005, 16:49 »
De viser ihvertfall innsats på trening, og det tyder antakeligvis på at man gir at for å holde plassen på førstelaget. Dessuten var det bare en småskade, men dessverre nok til å sende Owen ut av Pompey-kampen. Men slikt kan hende når som helst.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
For mange røde?
« Svar #11 på: 02. Okt. 2005, 19:32 »
Jeg kunne virkelig tenkt meg en objektiv og pålitelig kilde på treningsfeltet jeg, som kan fortelle meg hva vi trener på, og ikke trener på, hvordan vi trener, og hvem som til enhver tid utmerker seg og ikke.

Jeg har sterke mistanker om at det er en del vikige ting vi ikke trener like mye på som vi burde gjort.
Slike skader som Owen pådro seg nå nettopp skjer fort. Det skjer fort at du blir skadet på trening, men jeg setter visse spørsmålstegn ved hva som foregår på treningsfeltet når friskmeldte spillere likevel ikke er friske nok til å spille.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon