20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Den offesiele treknigs/cup tråden!  (Lest 19198 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Den offesiele treknigs/cup tråden!
« Svar #75 på: 30. Jan. 2006, 15:53 »
Følgende lag har jeg tro på skal gå videre:

Reading
Bolton
Liverpool
Charlton
Chelsea
Crystal P
Newcastle
Manchester City

Southampton er et lag vi skal slå både borte og hjemme. På St. James Park har ikke englene nubbekjangs!

Noreng

• Gjest
« Svar #76 på: 30. Jan. 2006, 15:53 »
Man må også huske at man får penger for hver gang vi vinner. Altså Souness sparer til sin egen død! :)

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #77 på: 30. Jan. 2006, 15:53 »
Strålende trekning. Vi SKAL slå Southampton hjemme på St. James' Park. Det er en absolutt overkommerlig oppgave faktisk.

Noreng

• Gjest
« Svar #78 på: 30. Jan. 2006, 16:03 »
Sitat fra: "geordie-olav"

Reading
Bolton
Liverpool
Charlton
Chelsea
Crystal P
Newcastle
Manchester City

Reading - overkommelig
Bolton - Kan vi vinne
Liverpool - Hard
Charlton - Kan vi vinne
Chelsea - Hard
Crystal P - overkommelig
Man City - Kan vi vinne

Altså
2 vanskelig
3 passe
2 som vi må vinne

Jeg tror vi kan komme langt!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 30. Jan. 2006, 16:07 »
Vi skal på ingen måte si oss misfornøyd med trekningen. Vi skal faktisk være meget godt fornøyd, men jeg nekter å ta avansementet på forhånd. Absolutt alt kan skje så lenge vi har Greame Souness som manager. Husk nå at mannen er gal nok til å prioritere Shola Ameobi på ving, fremfor spillere som Luque og N'Zogbia.

Og selv om Southampton spiller i Championship er de på ingen måte et dårlig lag. Og de kan, på en god dag, gi oss store problemer. Selv på St. James' Park. Normale lover og regler for hvem som får lov å ta poeng på SJP gjelder ikke under Souness. Der er absolutt alle lag velkommen til å slå oss, når de måtte føle for det.

Så jeg vil på ingen måte konkludere med at vi er videre i Fa-cupen. Men at vi har en meget god mulighet til å avansere, det er det ingen tvil om. Vi har en meget, meget god sjanse, og vi kan nesten kalle dette drømmetrekning. For nå får vi testet oss mot bedre motstand enn Cheltenham og Mansfield, og vi må helt klart spille opp mot vårt beste for å vinne. Det holder ikke med 70% innsats i denne kampen. Da ryker vi på hodet og ræva ut i skam.

For jeg er overbevist om at Southampton er beredt til å slå oss, og jeg er overbevist om at Southampton også kaller drømmetrekning. Skulle de først møte et PL-lag, så kunne de ikke vært mer heldig med trekninga. La oss være klar over det!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 30. Jan. 2006, 17:20 »
Sitat fra: "Joakim"

For jeg er overbevist om at Southampton er beredt til å slå oss, og jeg er overbevist om at Southampton også kaller drømmetrekning. Skulle de først møte et PL-lag, så kunne de ikke vært mer heldig med trekninga. La oss være klar over det!

Ikke enig. Tror absolutt ikke Soton ser på det som en drømmetrekning å spille borte mot Newcastle. Det er aldri lett å komme til St. James Park å vinne, uansett om vi har Souness eller ei. Jeg tror heller Soton ville ha sett Aston Villa, Everton eller Birmingham fremfor oss... Tror jeg da.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 30. Jan. 2006, 17:33 »
Hvem Southampton helst ville trukket (av PL lag eller alle lagene som er igjen) er vel egentlig en uinteressant diskusjon. Nå er de våre gjester på St.James Park og det er det lite å gjøre med.
Jeg tror dette er en "passe motstander" etter hvor langt vi er kommet nå. Hadde vi fått Colchester eller Brentford nå hadde vi vert heldige men alikevel hadde ikke det vert en målestokk. Et Championship lag er en overkommelig oppgave, men som alikevel krever sitt. Går vi videre fra denne runden tror jeg uansett at vi står overfor PL motstnad i neste runde, og kanskje er det bare PL lag igjen. Men det er forskjell på PL lagene og sålenge vi gjør jobben og sørger for å være med videre kan vi ikke gjøre annet enn å håpe på å unngå vinneren av Liverpool-ManU eller Chelsea (er stygt redd de tar Everton på brua)

Men først er Southampton motstander og SKAL slås. Alt annet en seier er grunn nok alene til å sende Souness på hue og ræva ut fra St.James Park. Alikevel, misforstå meg rett, jeg ønsker meg ikke et tap for å kunne sparke Souness. Prøver bare å si at dette skal være seier. Forhåpentligvis har vi også mindere skader ved utgangen av Februar enn inngangen og da er oddsen for videre avansement i Cupen enda bedre!

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #82 på: 30. Jan. 2006, 17:41 »
Vi må nok møte chelsea liverpool eller machester un i finalen vil eg tro,bolton er og et lag som sikkert skal spille i europa neste år,det fine er det at vi få spille europa neste år,uansett om vi taper eller vinner finalen! Selv om eg helst vil at vi vinner finalen, for vi skal til finalen!!
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #83 på: 30. Jan. 2006, 18:20 »
God trekning for Newcastle sin del dette! Southampton er rett nok ikkje ein kasteball og kan sikkert stella i stand trøbbel for Newcastle, sjølv på St. James' Park, iallfall om spelarane tek lett på oppgåva, eller meir sannsynleg, Souness får idear om eit eller anna som ikkje fungerar i praksis...
Er optimistisk foran denne kampen, og når no Liverpool eller Manchester United ryk ut, so slepp Newcastle å møte eit av dei beste laga som fortsatt er med i cupen. Berre å håpe at vinnaren i den kampen vert trekt mot Chelsea:)

DanMan

• Gjest
« Svar #84 på: 31. Jan. 2006, 14:34 »
Jeg er optimistisk med tanke på trekningen, trolig noe av det beste vi kunne fått. Nå har jo Soton solgt "wonderkiden" Walcott også. Likevel vil jeg benytte muligheten til å varsle fra om Craig Burley, som kom fra Hearts etter å ha ført de til topps. En god manager, rett og slett.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 31. Jan. 2006, 16:09 »
kremt kremt,.... takk for info DanMan, jeg som trodde det var George Burley (som rykket opp med Ipswich og ble nummer 3 med dem) som tok over Southampton etter at Redknapp dro tilbake til Pompey, vel vel.... så feil kan man ta....

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #86 på: 20. Feb. 2006, 14:24 »
Ja, da er det igjen klart for trekning, om drøye ti minutter.

Disse lagene er med:

Newcastle
Liverpool
Charlton
Bolton/West Ham
Middlesbrough
Chelsea
Birmingham
Aston Villa/Manchester City

Selv håper jeg vi enten trekker Charlton, B'ham, M'boro eller Aston Villa/Man City på hjemmebane. På hjemmebane kan vi klare å slå alle lag, til og med Chelsea.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #87 på: 20. Feb. 2006, 14:28 »
Vi får ganske sikkert borte kamp. Får håpe vi ikkje er maks uheldige idag no da.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #88 på: 20. Feb. 2006, 14:30 »
FAEN!

Såklart fekk vi Chelsea borte på Stamford Bridge!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #89 på: 20. Feb. 2006, 14:32 »
Charlton Athletic v Middlesbrough

Aston Villa or Manchester City v Bolton Wanderers or West Ham United

Chelsea v Newcastle United

Birmingham City v Liverpool