20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Den offesiele treknigs/cup tråden!  (Lest 19175 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Den offesiele treknigs/cup tråden!
« Svar #15 på: 28. Sep. 2005, 13:44 »
Sitat fra: "Noreng"
Dette er blandt den beste vi kan få..... Hvis vi vinner denne kommer vi vel til kvartfinale?

Nei, det er vel 8-delsfinalen uten at jeg er helt sikker. Vi starter vel en runde tidligere enn de engelske lagene som er involvert i Europa?
Carr har altfor få landskamper for England!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 28. Sep. 2005, 15:20 »
Sitat fra: "Rolfern"
Sitat fra: "Noreng"
Dette er blandt den beste vi kan få..... Hvis vi vinner denne kommer vi vel til kvartfinale?

Nei, det er vel 8-delsfinalen uten at jeg er helt sikker. Vi starter vel en runde tidligere enn de engelske lagene som er involvert i Europa?

nja veit ikkje heilt sikkert men det var da engelske premier league lag med i forrige runde.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 28. Sep. 2005, 15:26 »
Newcastle kommer inn i 3 runde fordi de var med i Intertotocupen...
Neste runde vil bli åttendelsfinaler....

Kampen går på Skysports også :)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 02. Okt. 2005, 00:53 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Newcastle kommer inn i 3 runde fordi de var med i Intertotocupen...
Neste runde vil bli åttendelsfinaler....

Kampen går på Skysports også :)

når er den forresten?

Ikke at jeg får sett Skysports men vil følge med laget vårt i Cupene. Shearers siste sessong og skulle så gjerne sett at han vant noe med Newcastle. Begynner ærlig talt å miste litt troen, men det er vel streng tatt ikke lov...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 02. Okt. 2005, 19:24 »
Jeg tør verken tro eller håpe, jeg bare drømmer.
Er det noen som har fortjent det, så er det Alan Shearer. Men så er det dette med at Greame Souness er manager. Den karen unner jeg ikke en dritt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Noreng

• Gjest
« Svar #20 på: 03. Okt. 2005, 10:42 »
Sitat fra: "Joakim"
Jeg tør verken tro eller håpe, jeg bare drømmer.
Er det noen som har fortjent det, så er det Alan Shearer. Men så er det dette med at Greame Souness er manager. Den karen unner jeg ikke en dritt.

Faktisk så er jeg så enig!
Jeg unner ikke Souey noe i Newcastle anna en sparken!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 03. Okt. 2005, 12:41 »
Det blir jo bare direkte feil. Skjønner ikke tankegangen i det hele tatt!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 03. Okt. 2005, 12:44 »
Enig Kristoffer. Man må alltid håpe på det beste

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 03. Okt. 2005, 17:15 »
Jeg håper alltid på det beste, at vi vinner fotballkamper og vinner trofeer. La det være klart. Men om vi skulle vinne et trofé i år, med Souness som manager, så vil det være en seier med bismak, i og med at jeg ikke unner Souness noen verdens ting. Han har bragt klubben min i vanry, men har likevel fått fortsette. Og om han da skulle vinne et trofé med klubben, så vil det gjøre vondt å se en hoverende Souness juble for et etterlengtet trofé.

Men gleden vil uansett være stor, for det er Alan Shearer som får heve pokalen over hodet. Og det har den mannen ærlig fortjent.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 03. Okt. 2005, 17:59 »
Men i guds avsindige navns rykte. Dersom Graeme Souness skulle klare å hente hjem en pokal til Tyneside, ville det vært mer enn verken King Kev, Sir Bobby eller noen andre managere i moderne tid har prestert for oss. Høres nesten ut som om man ikke ønsker at Graeme Souness skal lykkes med klubben.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 03. Okt. 2005, 18:46 »
Jeg unner Shearer MER å vinne noe som helst med Newcaslte enn jeg unner Souness null og nada. Det hadde jeg nesten forventet fra de felste andre her også....

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 03. Okt. 2005, 22:58 »
Når Souness allerede har ødelagt klubben min, så får han vær så god å ta konsekvensene av det. Og derfor er det riktig oppfattet att jeg ikke ønsker at Souness skal lykkes med klubben. Men jeg vil på død og liv ikke ha noe av at Shearer ikke får æren av å heve et trofé over hodet før han legger opp. Det ønsker jeg mer enn alt på denne jord nå for tiden.

Noen som skjønner hvor jeg vil hen?

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #27 på: 03. Okt. 2005, 23:19 »
Sitat fra: "Joakim"
Når Souness allerede har ødelagt klubben min, så får han vær så god å ta konsekvensene av det. Og derfor er det riktig oppfattet att jeg ikke ønsker at Souness skal lykkes med klubben. Men jeg vil på død og liv ikke ha noe av at Shearer ikke får æren av å heve et trofé over hodet før han legger opp. Det ønsker jeg mer enn alt på denne jord nå for tiden.

Noen som skjønner hvor jeg vil hen?

Skjønner ikke helt hva Souness har ødelagt. Jeg har heller det inntrykket at han forsøker å bygge klubben opp igjen til et visst nivå etter en dårlig sesong. Så du vil ikke at Souness skal lykkes med klubben? M.a.o så er du en av de som håper at vi skal tape kamper fordi det kan føre til at Souness får sparken?

torstein86

• Benkvarmer
  • **
  • Torstein
    • Vis profil
Husk Grimsby kampen
« Svar #28 på: 04. Okt. 2005, 00:04 »
Dette blir en målrik kamp, håper Chopra får sjangsen sammen med N`Zogbia, de to tror jeg kan bli store sammen.
Torstein Vik Sundsfjord
Facebook gruppe "Newcastle Supportere avd. Bodo"

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 04. Okt. 2005, 14:06 »
Jeg håper aldri at vi taper en kamp, bare fordi det kan fremskynde prosessen med å gi Souness foten. Den burde han jo ha fått for et halvår siden. Eller for å si det på en annen måte, det er en skandale at han overhodet ble ansatt. Går heller managerløs i flere år enn å ha Souness ved roret.

Souness har ødelagt et stort talent som Ameobi, han har ødelagt klubbens offensive spill, og han har ødelagt mesteparten av det Sir Bobby brukte vel 5 år på å bygge opp. Nå har vi en haug med spillere som bare sier "yes boss" uansett hva det måtte være, og jeg synes vi har altfor liten blanding i spillerstallen. Vi hadde trengt en mann som Robert, til tross for at vi har Luque. Vi hadde trengt Kluivert, selv om vi har Owen.

Laget har ingen spillestil. Det skyldes en manager som ikke vet hvordan man spiller fotball. Og som tror at fotballkamper utelukkende vinnes på en helvetes innsats.

La Souness være manager for Chelsea, så skal du se hvor fort stjernene forsvinner og det går nedenom og hjem med laget.

Men jeg håper aldri at vi taper kamper for at denne kronidioten skal få foten. Og jeg håper mer enn alt annet på jord at Shearer vinner et trofé i år, og at han finner tilbake til scoringsformen, og beviser en gang for alle at han ikke er død, som enkelte idioter har hevdet helt siden Sir Bobby fikk fyken.

Jeg håper at Newcastle vinner alt som er å vinne i år, men jeg vil ikke at Souness skal vinne en dritt.