20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Peneste spiller i NUFC  (Lest 24402 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Peneste spiller i NUFC
« Svar #45 på: 25. Sep. 2005, 20:10 »
Jeg vil ikke si at jeg ser ned på rompefresere, men jeg stiller meg sterkt undrende til ektheten hos mange homser. Jeg tror mange er påvirket av miljø, og av den grunn tror de er homofile. Jeg kan ikke forstå at noen gutter ikke blir seksuelt tent av å se Jessica Simpson vaske biler, og at de heller tenner på gutter. Jeg klarer ikke å forstå det. Damekroppen er jo et kunstverk. Og at de da heller vil stikke tissen sin i rompa på en kompis er jo helt uforståelig.

Jeg må nesten fortelle om en gang jeg hadde som mål å erte opp klassen på høyskolen til diskusjon. Noen har kanskje lagt merke til at jeg synes sånt kan være litt underholdende. Vi diskuterte homofili, og jeg sa: "AIDS er kuren Gud har gitt oss for å befri verden fra den grusomme sykdommen, homofili." Dere kan jo tenke dere om jeg fikk noen reaksjoner. NB! Dette mener jeg altså ikke.

Jeg tror det er miljø som påvirker homser til å tro at de er kvinnfolk. Jeg forstår ikke homser som oppfører seg som disse kvinnfolka i homsepatruljen. Jeg har mye større respekt for homser som faktisk kan tall (jmfr finansministeren).

Men om en homse legger an på meg på byen er det stor sjanse for at han får to tette og en badehette.
Toon, Toon,
Black and white army

plebbster

• Gjest
Peneste spiller i NUFC
« Svar #46 på: 25. Sep. 2005, 20:12 »
Ser poenget ditt, Mack, men jeg tror neppe de som ikke er homser vet hvordan det er.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Peneste spiller i NUFC
« Svar #47 på: 25. Sep. 2005, 20:14 »
Det hjelper jo ikke akkurat på at de skal fly rundt å te seg som kvinnfolk. Jeg tror ikke det er naturlig, og heller ofte til å tro at det er miljøpåvirkning som gjør de til homser. Kanskje de har behov for å være annerledes?
Toon, Toon,
Black and white army

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Peneste spiller i NUFC
« Svar #48 på: 25. Sep. 2005, 20:31 »
Tja. I miljøer som her (kan vel strengt tatt kalles bygd), skiller en seg ut, og skal ha "baller" dersom man klarer å oppføre seg annerledes enn gutta. Vi har noen homser som har gjort det, og de ER faktisk slik. Vil tro at de fleste feminine homser faktisk er det.
Det er såklart ikke lett å skjønne at en mann får lyst til å penetrere kaviarstjerna til en annen kar, men det er flere andre fetisjer jeg syns er mye sykere også, så det er nok mulig at noen faktisk foretrekker manneanus fremfor Simpson-kjød.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

molala

• Supersub
    • Vis profil
Peneste spiller i NUFC
« Svar #49 på: 25. Sep. 2005, 23:26 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Owen er ihvertfall finest!  :wink:
Sitat Pleb

-Owen er en kjekkas ja-
Sitat Supersylthe

Shearer's mandige maskulinitet og overlegenhet er deadsexy, syntes jeg... han oser mann over hele seg.-
Sitat Lasse

-Når det gjelder Owen har han jo et beibi uttrykk ingen av oss livsglade gutter kan motstå. -
Sitat Lasse

-Videre er jo Big Al svindeilig og det oser mann av han. Steven Taylor er nok stallens kjekkas,-
Sitat Kristoffer

-Kort sagt har vi det deiligste laget i Premier League!-
Sitat Supersylthe

-Kjekkasen er jo Craig Moore!-
Sitat Moala

Hør på dere! Høres ut som homser fra Oslo Vest hele gjengen. Jeg blir rett og slett kvalm!

Men så var du ikke smar nok til å forstå ironien i mitt utspill om Moore der heller da:) Noe som kan tyde på at kanskje du antyder han er en kjekk mann:P
ancs and Scousers, go to H***!!

molala

• Supersub
    • Vis profil
Peneste spiller i NUFC
« Svar #50 på: 25. Sep. 2005, 23:38 »
Jeg kan ikke fordra homofobi, uansett hvilket plan det kommer på. Om homofile menn oppfører seg feminint, og homofile damer oppfører seg maskulint, kan man legge to og to sammen, og innse at det er naturlig.

Hva er så vanskelig med å la de leve i den verdenen de vil leve i, og oppføre seg som de vil, bare vi ikke tar skade av det. Noe vi strengt tatt ikke gjør. Kan ikke dømme mennesker ut etter det de har på seg, hvordan de snakker, hvordan de ser ut, lukter, tenker, bare det ikke hart negativ innvirkning på miljøet de lever i. Og det tror jeg ikke gjengen i homsepatruljen har.

Dette er virkelig ikke noe å diskutere i det hele tatt, og iallefall ikke på newutd.no, eller er det det?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Peneste spiller i NUFC
« Svar #51 på: 26. Sep. 2005, 00:05 »
I gamle Aten blei guttane tatt fra dei var 7 år og noko og pytta inn i eit krigers system der det abre var gutter der var dei i maaange år. Da hadde dei jo bare gutter å kose med. Tror kanskje homofili stammer der ifra. Miljøet lizzom...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

molala

• Supersub
    • Vis profil
Peneste spiller i NUFC
« Svar #52 på: 26. Sep. 2005, 02:22 »
Det stemmer, kan jo se eksempel på det i QAleksander den store-filmen.

plebbster

• Gjest
Peneste spiller i NUFC
« Svar #53 på: 26. Sep. 2005, 13:11 »
Homofili ble vel ikke oppfunnet noe sted. Det er en menneskelig egenskap hos noen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Peneste spiller i NUFC
« Svar #54 på: 26. Sep. 2005, 17:08 »
Joa, første homofile var en greker ved navn Konstantianus.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

plebbster

• Gjest
Peneste spiller i NUFC
« Svar #55 på: 26. Sep. 2005, 17:40 »
Jeg tror at selv uten grekeren Konstantianus hadde det vært mannfolk i dag som hadde vært glad i hverandre.

molala

• Supersub
    • Vis profil
Peneste spiller i NUFC
« Svar #56 på: 26. Sep. 2005, 23:16 »
hehe, konstantianus ja. Har hørt en annen versjon; Konstantontianus:P hehe

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Peneste spiller i NUFC
« Svar #57 på: 26. Sep. 2005, 23:20 »
Joa, var bare en tørr vits fra min side. Noen er rett og slett født med homogener, og kan sikkert lite gjøre med at de blir seksuelt tiltrukket av sitt eget kjønn.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Peneste spiller i NUFC
« Svar #58 på: 27. Sep. 2005, 12:40 »
Det tror jeg ikke noe på.
Toon, Toon,
Black and white army

Benson

• Kaptein