20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ny Owen sang  (Lest 4929 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Ny Owen sang
« på: 22. Sep. 2005, 12:36 »
We put £17 million in
And got poor Michael Out
In Out In Out
We blew the scousers out

Now we?ve got Michael Owen
And they?ve got Peter Crouch
That?s why the Geordies Shout

Ohhhhhh ? we?ve got Michael Owen
Ohhhhhh ? they?ve got Peter Crouch
Ohhhhhh ? we?ve got Michael Owen

(then adopting mock scouse accent and follow the actions)

Arms out, Palms down
Calm, calm down
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

plebbster

• Gjest
Ny Owen sang
« Svar #1 på: 22. Sep. 2005, 12:51 »
Hvilken melodi er det?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Ny Owen sang
« Svar #2 på: 22. Sep. 2005, 13:40 »
Ahahaha, genialt :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fabio

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Ny Owen sang
« Svar #3 på: 22. Sep. 2005, 16:02 »
Artig, artig :lol:
åtte Chelskji brenne!

playah

• Supersub
    • Vis profil
Ny Owen sang
« Svar #4 på: 22. Sep. 2005, 17:30 »
helt konge.men hvor kan vi skaffe cden eller sangen?hadde vært litt deilig å lære sangene=)

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Ny Owen sang
« Svar #5 på: 22. Sep. 2005, 19:13 »
tidig :)
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
Ny Owen sang
« Svar #6 på: 22. Sep. 2005, 19:27 »
genialt :D Håper j hører den snart!
FVM

molala

• Supersub
    • Vis profil
Ny Owen sang
« Svar #7 på: 22. Sep. 2005, 23:25 »
Heheheherlig! sendte teksten i melding til et par "Scouserfans", og fikk mildt sagt sure svar:P hehe

Crouch blir neppe noe suksess, han scora mye for Soton, og mest mot storlag, men det er jo fordi han ble svært undervurdert.. Men når det er sagt, så har han sine ferdigheter han og!
ancs and Scousers, go to H***!!

DanMan

• Gjest
Ny Owen sang
« Svar #8 på: 23. Sep. 2005, 10:07 »
Genial tekst!  :lol: Men hva er melodien?

Å kjøpe Crouch for £7mill er for meg helt ubegripelig at noen kan gjøre, særlig en så annerkjent (i mine øyne oppskrytt) manager som Rafael Benitez. Men som han selv hintet til, det gir Pool en mulighet til å variere spillestilen sin ved bortekamper (fritt oversatt: Pælme lange baller opp til den enslige spissen og ellers være mer fokusert på forsvarsspill).

Off-topic, men synes denne er verdt å merke seg:

"ØVERLIS FAVORITTER

Øl-favoritter

2. Newcastle Brown Ale
- Jeg unner også fotballaget Newcastle alt godt. De har fantastiske fans, men vinner ingenting."

Frode Øverli, pappaen til Pondus, på dagens VG-nett.  :D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Ny Owen sang
« Svar #9 på: 23. Sep. 2005, 12:21 »
Jeg la merke til den der.
Hyggelig også at Beardo er på listen over hans favoritt Liverpool-spillere, men skuffende at ikke King Kev er på lista. Ian Rush og Kenny Dalglish? Hvem er det? :lol:

Genial tekst. Skulle gjerne hørt den der.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

alsonu

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Ny Owen sang
« Svar #10 på: 26. Sep. 2005, 16:13 »
Crouch er ikke en elendig spiss.... Svært undervurdert av mange.... Benitez er en manager i den ypperste verdensklasse, og vet at med Crouch på laget kan LFC få mer variasjon i angrepsspillet. Og han scorer også brukbart med mål. Tror nok han vil havne på ca samme antall mål som Alan Shearer.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ny Owen sang
« Svar #11 på: 26. Sep. 2005, 16:17 »
Enig med alsonu der. Crouch kan virke hjelpeløs(særlig i Villa der han heller ikke fikk særlig med støtte), men han har en enorm styrke i luftrommet og er bedre langs bakken enn hva de fleste tror.

Han er ikke like god som Michael Owen for eksempel, men han er en helt annen spillertype. En spiller som kan skape rom for andre spisser samt at han har vist tidligere at han vet hvor målet står.

Men, jeg kan være helt enig i at han til tider kan se ut som en komisk figur.
Carr har altfor få landskamper for England!

alsonu

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Ny Owen sang
« Svar #12 på: 26. Sep. 2005, 16:21 »
Og når det gjelder sammenligningen med Michael Owen så er den bare latterlig.... Owen kostet Newcastle 16-17 millioner, mens Crouch kostet Liverpool 7? Liverpool har ikke gjort noe dårligere kjøp.....

plebbster

• Gjest
Ny Owen sang
« Svar #13 på: 26. Sep. 2005, 17:41 »
Crouch er en dårligere spiller enn Owen, men Newcastle måtte betale til de grader mye mer for han. Usikker på hvilket kjøp som er best.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Ny Owen sang
« Svar #14 på: 26. Sep. 2005, 17:43 »
Owen er det beste kjøpet. LFC har jo såklart bruk for Crouch for å gjennomføre sin vannvittig atraktive bortebanetaktikk.
Men Owen-kjøpet betød nesten alt for oss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida