20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - City  (Lest 21538 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - City
« Svar #90 på: 26. Sep. 2005, 20:31 »
3 nye poeng og jeg håper vi er på vei oppover nå. Leste her at noen mente vi burde satse på Topp-4. Nå kan noen kanskje si jeg er litt urealistisk men er noe høyere kul umulig? Det er ikke jeg sikker. Sannsynligvis blir vi ikke bedre enn topp-4, MEN... Liverpool med bare uavgjort har ikke blitt så kanongode som de og fansen skulle ønske etter CL eventyret, og innledningsvis har Arsenal haltet. Er vi litt heldigere utover med skader og <<stjernene>> våre finner formen er det vanskelig å si hvor begrensningen ligger (annet enn at spenningen i år tydligvis skal knyttes til andreplassen).

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - City
« Svar #91 på: 26. Sep. 2005, 22:29 »
Vi kan klare topp 4-plassering, men da må vi ha en blanding av flyt sesongen gjennom nesten, og være enormt heldige med skader på nøkkelspillere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - City
« Svar #92 på: 26. Sep. 2005, 23:01 »
Ja, en plassering blant de seks beste skal være realistisk dersom vi har god flyt gjennom store deler av sesongen samt at vi unngår skader på nøkkelspillerene våre.

Får vi i tillegg inn en spiller eller to som forsterker laget og ikke stallen så er det enda mer realistisk.

Nå skal jeg ikke si noe særlig om Souness, men hadde vi fått byttet ut han også...Da blir det liv rai rai!

Rolf - Rai Rai Rai(Ikke han som spillte på Paris St. Germain, men selve sangen)
Carr har altfor få landskamper for England!