20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - City  (Lest 21550 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Newcastle - City
« på: 19. Sep. 2005, 14:08 »
Vil de hoppe lenger opp på tabellen? Vil Shearer og Owen score igjen? Får Zogbia ny tilit? Hvordan blir laget?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - City
« Svar #1 på: 19. Sep. 2005, 14:24 »
Given
Carr-Bramble-Boumy-Baba
Solano-Parker-Emre-N'Zogbia
Shearer-Owen

Dette er da et realistisk lag, vel? :P
Og det ser orgasmisk ut.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - City
« Svar #2 på: 19. Sep. 2005, 14:41 »
Tidlig ute er vi, under 24 timer siden forrige og vi har allerede den neste på agendaen... ;)
Hadde ikke vært meg imot om KE fikk rett ang laget. Litt imponerende egentli hvis det der skulle vise seg å være første 11ern har vi ikke plass til Dyer & Luque i førstelag oppstillingen...

Noreng

• Gjest
Newcastle - City
« Svar #3 på: 19. Sep. 2005, 14:53 »
Sitat fra: "chickenman"
Tidlig ute er vi, under 24 timer siden forrige og vi har allerede den neste på agendaen... ;)
Hadde ikke vært meg imot om KE fikk rett ang laget. Litt imponerende egentli hvis det der skulle vise seg å være første 11ern har vi ikke plass til Dyer & Luque i førstelag oppstillingen...

Begge er jo skada!

Noreng

• Gjest
Newcastle - City
« Svar #4 på: 19. Sep. 2005, 14:54 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Given
Carr-Bramble-Boumy-Baba
Shearer-Owen

Og det ser orgasmisk ut.

Bramble ut for Taylor!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Newcastle - City
« Svar #5 på: 19. Sep. 2005, 15:03 »
Taylor er suspendert.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

UrzaiZ

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle - City
« Svar #6 på: 19. Sep. 2005, 16:49 »
en ting er nå sikkert, N`Zogbia må få starte denne kampen også

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle - City
« Svar #7 på: 19. Sep. 2005, 16:54 »
vi har vel strengt tatt ikke noen andre alternativer på venstre flanke enn zoggy uansett...og selvfølgelig skal han starte

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - City
« Svar #8 på: 19. Sep. 2005, 17:16 »
Ser fornuftig ut det laget ja... Gleder meg. Får ikke sett kampen da jeg skal spille kamp selv, men har tro på seier, og det spørs om jeg må ta den opp... Tipper vi vinner 3-1, selv om City har et sterkt lag i år...

djmattis

• Gjest
Newcastle - City
« Svar #9 på: 19. Sep. 2005, 18:56 »
jeg tror det er fare for realitet og et braktap her, men håper jo på förste hjemmeseieren.....

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - City
« Svar #10 på: 19. Sep. 2005, 19:01 »
City har åpnet meget bra, ligger vel foran Mancheatster på tabellen, vi slet oss så vidt til seier mot dem i fjor (4-3), så noen enkel kamp er det veffal ikke.

Siden jeg kjenner til hvordan Newcastle er, så kan det nok bli alle mulige resultater i denne kampen. Håper og tror på en H på kupongen, men kan likevel bli B....

Bare fordi vi vinner mot Blackburn på en miserabel dag,så trenger ikke det å tilsi at vi får en god dag og overkjører City....

Det finnes bare ett ordentlig lag fra Manchester, og det spiller vi mot i helga. Jeg håper på seier :D

Bjørn - håper og tror, skyer og vind
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

molala

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle - City
« Svar #11 på: 19. Sep. 2005, 19:05 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Given
Carr-Bramble-Boumy-Baba
Shearer-Owen

Og det ser orgasmisk ut.

Jepp, blir det sånn, kan ikke Souness unsskylde seg med at han ikke har en god nok ellever å stille med. På papiret er denne elleveren i verdensklasse;)

Men er Emre tilbake? Og i såfall, er det lurt å starte med han, å risikere en ny skade?
ancs and Scousers, go to H***!!

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle - City
« Svar #12 på: 19. Sep. 2005, 20:45 »
Jepp, ser ekstremt bra ut med dette laget mot City! Håpe fremgangen fortsetter, og at vi har fått ett skikkelig løft, som løfter oss enda høyere på tabellen etter matchen på lørdag.

De håper hvertfall at Emre skal bli klar, men kan ikke ta noenting for gitt enda.
ignert Morten.

molala

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle - City
« Svar #13 på: 19. Sep. 2005, 23:11 »
Ja, akkurat, jeg er for at vi skal vente til han er 100%! Veldig viktig, og håper de ikke gambler på noe! :) Krysser fingrene for at alle skadene , for når hele midtbanen er ute er det krise.
ancs and Scousers, go to H***!!

Severin

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Newcastle - City
« Svar #14 på: 20. Sep. 2005, 08:36 »
Jeg har store forhåpninger til Zoggy.
Han er sikkert full av selvtillit nå etter de siste kampene og vi får han fortsetter med sitt gode spill!