20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Graeme Souness skal sparkes, ikke sant?

Ja, ut med den psykopaten en gang for alle!
13 (68.4%)
Nei, jeg er ikke riktig klok, og mener at vi skal gi han mer tid.
6 (31.6%)
Jeg er ikke så kvikk i topplokket, og er faktisk ikke helt sikker.
0 (0%)

Stemmer totalt: 16

Avstemning er avsluttet: 18. Sep. 2005, 16:20

Skrevet av Emne: Nå må vel Souness få sparken?  (Lest 5227 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Nå må vel Souness få sparken?
« på: 18. Sep. 2005, 16:20 »
Jeg vet at vi har en tråd om dette fra før, eller to. Men nå vil jeg få klarhet i sakene: Det kan umulig være noen som støtter Graeme Souness nå lenger, halveis ut i kampen mot Blackburn, der det fortsatt står 0-0. Vi blir rundtspilt, og får ikke Souness et kraftig spark bak snart, så er jeg redd at vi kan komme under Sunderland til og med.

Nå min kjære medsupportere, skal 100% stemme Graeme Souness ut av sjefstolen!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1 på: 18. Sep. 2005, 16:54 »
Jeg tenkte det samme etter halvspilt kamp. Vi spilte bedritent.
Men Souness har gjort jobben sin, over all forventning fra min side, i pausen!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Nå må vel Souness få sparken?
« Svar #2 på: 18. Sep. 2005, 18:33 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Jeg vet at vi har en tråd om dette fra før, eller to. Men nå vil jeg få klarhet i sakene: Det kan umulig være noen som støtter Graeme Souness nå lenger, halveis ut i kampen mot Blackburn, der det fortsatt står 0-0. Vi blir rundtspilt, og får ikke Souness et kraftig spark bak snart, så er jeg redd at vi kan komme under Sunderland til og med.

Jaja Joakim. En fotballkamp varer ikke i 45 minutter.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 18. Sep. 2005, 19:30 »
Hadde chickenman tatt avgjørelsen hadde ikke Souness hatt kontor på St.James lenger, og han hadde vel heller aldri fått det! Er jo et dårlig tidspunkt å si det på etter dagens kamp og resultat. Men jeg velger å ha min mening  om denne saken, og ingen kan nekte meg det. Selv om jeg ikke liker det, for jeg vel aksepetere at noen kan være uenige med meg   :wink:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Re: Nå må vel Souness få sparken?
« Svar #4 på: 18. Sep. 2005, 20:27 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "geordie-olav"

Jaja Joakim. En fotballkamp varer ikke i 45 minutter.

Du siterer Olav, og henvender deg til meg. Hmmm. Den var ikke enkel.
Ja, en fotballkamp varer i 2x45 minutter, men denne kampen fratar ikke Greame Souness for noe som helst mindre skyld. Vi spilte en ræva kamp. Vi har langt ifra ræva spillere på banen. Hvorfor spiller vi da en ræva kamp?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 18. Sep. 2005, 20:47 »
Å spille en rævva kamp men fortsatt vinne er noe av det som kjennetegner et topplags egenskaper.
Misforstå meg rett, det er vi ikke, og det skal ikke nødvendigvis Souey ha skryt for, men han gjorde jobben sin meget godt i dag, for noe sa han iløpet av pausen eller 2. omgang som fikk farta og selvtilliten tilbake i laget.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 18. Sep. 2005, 20:53 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"

Misforstå meg rett, det er vi ikke, og det skal ikke nødvendigvis Souey ha skryt for, men han gjorde jobben sin meget godt i dag, for noe sa han iløpet av pausen eller 2. omgang som fikk farta og selvtilliten tilbake i laget.

Ikke enig. Blackburn fortsatte og hadde kontroll i kampen før vi fikk en kontring fra en lang ball der Lucas Neill gjorde noe, som jeg ikke helt klarer og skjønne hvorfor. Legger seg over lille Owen. Vi får frisparket, scorer også er vi igang. Tror ikke Souness sa noe annet i dag en andre kamper.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 18. Sep. 2005, 20:55 »
Sitat fra: "Torjus"
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"

Ikke enig. Blackburn fortsatte og hadde kontroll i kampen før vi fikk en kontring fra en lang ball der Lucas Neill gjorde noe, som jeg ikke helt klarer og skjønne hvorfor. Legger seg over lille Owen. Vi får frisparket, scorer også er vi igang. Tror ikke Souness sa noe annet i dag en andre kamper.

Vi vant kampen 3-0, vi scoret 3 fantastiske flotte mål. Og vi viser vilje og evne til å spille fotball igjen. Når manageren får pes når laget presterer dårlig, skal han ha tilsvarende ros når laget "snur" kampen som i dag.
Jeg hadde ærlig talt aldri drømt om at det skulle skje.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 18. Sep. 2005, 20:57 »
Ga han ikke kritikk men tror ikke han gjorde noe spesielt i pausen forhold til andre kamper. Jeg tror rett og slett at målet ga oss selvtillit, og når vi plutselig fikk et til mål så begynte gutta å spille bra fotball.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #9 på: 18. Sep. 2005, 21:00 »
Enig med Torjus. Newcastle var like ræva det første kvarteret i andre omgang som de var i hele første. Først da Shearer scoret på frisparket begynte laget å spille fotball.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 18. Sep. 2005, 21:00 »
Det er klart, ja, målet gav oss selvtilliten tilbake. Og da fikk vi også se at laget kan spille fin fotball.
Det er så utrolig lett å kun se med negativitet på enkelte.

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #11 på: 18. Sep. 2005, 21:04 »
Jeg får håpe dette er et vendepunkt, kanskje en ketsjupeffekt?;P Fikk desverre ikke sett kampen, fordi jeg spilte kamp selv i dag. Men tre mål høres overbevisende ut tross i en tydeligvis tam 1.omg.

Howay the Lads!!
ancs and Scousers, go to H***!!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 18. Sep. 2005, 21:50 »
Spiller du på Smøla molala?

Synes Souness skal få en sjanse til... Han har i allefall skaffet en sterk stall...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 18. Sep. 2005, 22:23 »
Ga han ikke kritikk men tror ikke han gjorde noe spesielt i pausen forhold til andre kamper. Jeg tror rett og slett at målet ga oss selvtillit, og når vi plutselig fikk et til mål så begynte gutta å spille bra fotball.

Det er jo nettopp hva fotball handler om. Den berømte ketchup flaska. Nå er det Liverpool som sliter med å lage mål. 1 mål på 4 kamper er heller ikke mye å skryte av. Men før eller siden løsner det vel der også.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 18. Sep. 2005, 22:25 »

Det er jo nettopp hva fotball handler om. Den berømte ketchup flaska. Nå er det Liverpool som sliter med å lage mål. 1 mål på 4 kamper er heller ikke mye å skryte av. Men før eller siden løsner det vel der også.

Hærlig å se at vi har Owen istedenfor Bellamy.