20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Rooney tabber seg ut  (Lest 5189 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Rooney tabber seg ut
« på: 15. Sep. 2005, 18:58 »

8)  :D  :lol:  :D  8)

Fabio

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Rooney tabber seg ut
« Svar #1 på: 15. Sep. 2005, 18:59 »
Genialt gjort :wink:
åtte Chelskji brenne!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Rooney tabber seg ut
« Svar #2 på: 15. Sep. 2005, 19:01 »
gammelt nytt

men digg av rooney ødela meget mulig 2 poeng for united.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Rooney tabber seg ut
« Svar #3 på: 15. Sep. 2005, 19:02 »
Rooney er ein så sabla dust, drit lei av desse apegøyene hans. Han er ikkje heilt riktig klok i hovudet.

Rooney er skremmende lik Shrek i utseende, einaste forskjellen er at Shrek er ein grei kar.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Rooney tabber seg ut
« Svar #4 på: 15. Sep. 2005, 19:05 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Rooney er ein så sabla dust, drit lei av desse apegøyene hans. Han er ikkje heilt riktig klok i hovudet.

Rooney er skremmende lik Shrek i utseende, einaste forskjellen er at Shrek er ein grei kar.

Det er ikkje eg. Er det noko eg likar med Rooney så er det nettopp det. Tempramanget hans.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

plebbster

• Gjest
Rooney tabber seg ut
« Svar #5 på: 15. Sep. 2005, 19:32 »
Sitat fra: "Benson"

Det er ikkje eg. Er det noko eg likar med Rooney så er det nettopp det. Tempramanget hans.

Enig. Hvordan kan du være lei av at en fyr på et hat-lag driter seg ut hele tiden? :roll:

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Rooney tabber seg ut
« Svar #6 på: 15. Sep. 2005, 19:57 »
Rooney er en klovn. Artig! Artig!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Rooney tabber seg ut
« Svar #7 på: 15. Sep. 2005, 20:09 »

ligner litt på Gazza også

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Rooney tabber seg ut
« Svar #8 på: 16. Sep. 2005, 11:40 »
Gaza var/er en gal mann. Rooney mangler respekt for andre mennesker.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Rooney tabber seg ut
« Svar #9 på: 16. Sep. 2005, 12:56 »
Rooney mangler et eller annet i toppetasjen. Et vanvittig talent, men om han fortsetter på denne måten så skal en ikke se bort i fra at han blir en ny Gazza; en som kastet bort karrieren sin på tull.

Sir Alex burde være riktig mann til å få Rooney inn på rett spor, han har jo tidligere vist at han greier å få spillere inn på rett spor, og har erfaring fra flere individ sine noget spesielle personligheter. Rooney er nok en hard nøtt å knekke, og man kan jo bare spekulere hvordan det hadde gått med Rooney om han hadde gått til Newcastle og hatt Souey som sjef?
Carr har altfor få landskamper for England!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Rooney tabber seg ut
« Svar #10 på: 16. Sep. 2005, 20:56 »
Rooney har ekstraordinære ferdigheter på fotballbanen. Og han har vært klar over det lenge. Han debuterte på Evertons a-lag som 16-åring, og debuterte på landslaget vel ett og et halvt år etterpå(?).

Han er fortsatt bare ungdommen, og har en del av de typiske ungdomsfaktene. Han lider litt av at han har blitt altfor tidlig god. Og han har et temperament som kan ødelegge karrieren hans, som det mer eller mindre gjorde med Gazza. Gazza kunne kanskje blitt en av verdens aller aller beste. Temperamentet hans og klovnefaktene ødela altfor mye.

Sir Alex har kanskje sin karrieres vanskeligste oppgave foran seg, når han må holde Rooneys temperament i sjakk. Hvis ikke går vi en ny Gazza i møte. Et vanvittig talent, som ender opp som vrak.

Jeg håper det ikke skjer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Rooney tabber seg ut
« Svar #11 på: 17. Sep. 2005, 13:49 »
Hmm. Skal ikke si at jeg bryr meg veldig dersom Rooney skulle ødelegge talentet. Er ikke noen svært England-fan, jeg liker ikke personen Rooney, og jeg hater Scum. Rooney vil uansett tjene seg rik og leve livet med eller uten fotballen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Rooney tabber seg ut
« Svar #12 på: 18. Sep. 2005, 01:03 »
Jeg er en stor tilhenger av britisk fotball, og følger med hvordan det engelske landslaget gjør det. Jeg led med Shearer når tyskerne vant em-semien i 96, når Argentina vant vm-kvarten i 98 og de røk på hodet ut av gruppespillet i 2000, etter typisk Keegan-fotball.

Derfor likte jeg ikke at Gazza ble som han ble. For han var et vanvittig talent. Derfor liker jeg heller ikke den utviklingen jeg ser hos Rooney. Selv om jeg hater ManU, så vil jeg Wayne Rooney alt det beste, så lenge det ikke går utover Newcastle.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Rooney tabber seg ut
« Svar #13 på: 18. Sep. 2005, 13:30 »
Det er stor forskjell på når Shearer og Gazza var med, og på Rooney og Becks. Jeg heier på Newcastle-spillerne på England, ikke så mye på selve England. Gazza var en stor spiller, og en ekte geordie, og spilte ikke for djevlene. Derfor har jeg ingen grunn til å mislike han på samme måte som jeg misliker Wayne Rooney.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

molala

• Supersub
    • Vis profil
Rooney tabber seg ut
« Svar #14 på: 23. Sep. 2005, 00:05 »
Er det noen som er den nye Shearer er det Rooney, han kan til og med skimte med en enorm fart!
ancs and Scousers, go to H***!!