20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Souness må ikke gå enda  (Lest 8078 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Souness må ikke gå enda
« Svar #15 på: 14. Sep. 2005, 19:12 »
Sitat fra: "DanMan"
Det er det latterligste som har blitt sagt på lenge! Gullit, en gud i forhold?? Gimme a break! LA gå, jeg skjønner poenget og ønsket ditt om å fjerne Souey, men la oss i allefall PRØVE å være sklige og ærlige med oss selv.

Husker du squaden Gullit etterlot seg? Mål den opp mot squaden Souey etterlater seg (dersom det skjer før januar). Ikke kom og si at den første er best, da dette er reinspikka løgn!  :lol:

Resultatene var vel heller ikke så altfor mye bedre under nederlenderen?

sjekk hvor mye penger gullit brukte i forhold til souey, og hvor mange spillere han fikk i oppdrag og selge. Souey er ubrukelig og udugelig, gi souey milan, real madrid, barca, chelsea og du kan banne på at han gjør de til nedrykkstruende lag. Gullit har allefall gjort det greit i enkelte klubba!
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Souness må ikke gå enda
« Svar #16 på: 14. Sep. 2005, 19:51 »
Hadde Souness vært manager i Rangers i fjor, hadde de kunne slitt med å klare andreplassen. Hadde han vært manager der i år hadde de vunnet overlegent.
Å måle Souness etter suksessen i Rangers er noe vi så absolutt ikke kan forsvare.

Og hei, vent litt. Dan Man, du bruker stallen til Gullit og Souness som argument. Det er et dårlig argument. Souness har en titusener av ganger bedre stall, men gjør det like forbanna dårlig, om ikke dårligere. Fem kamper, to poeng, ett mål. Med den spillerstallen vi har, er det ok? Kan det på noen måte forsvares?
Skader eller ei, vi har et godt nok lag til å klare bedre uansett.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Souness må ikke gå enda
« Svar #17 på: 14. Sep. 2005, 19:54 »
Souness har enda ikke fått spilt en kamp med hele laget han har skaffet oss. Mange av de han har hentet har vært skadet, og derfor må han ha brukt andre metoder. Bedøm Souness etter de fem neste kampene!

Har vi ikke tatt mer enn 4 poeng da...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Souness må ikke gå enda
« Svar #18 på: 14. Sep. 2005, 19:56 »
Sitat fra: "chickenman"
halla, også en ny mann ombord, gleder meg til å diskutere Newcastle med andre dedikerte fans.

Velkommen forresten, Chickenman :wink:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Souness må ikke gå enda
« Svar #19 på: 14. Sep. 2005, 20:02 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Souness har enda ikke fått spilt en kamp med hele laget han har skaffet oss. Mange av de han har hentet har vært skadet, og derfor må han ha brukt andre metoder. Bedøm Souness etter de fem neste kampene!

Har vi ikke tatt mer enn 4 poeng da...

Jeg er uenig med deg. Jeg er klar over at han ikke har fått benytte alle de nyinnkjøpte samtidig ennå. Men det er kun de aller beste som blir skadet. De nest beste, som gjorde det meget bra under Robson, er plutselig altfor dårlige. Men det er de som spiller flesteparten av kampene. Hvorfor kommer ikke resultatene da?

Vi kan ikke gjøre oss så til de grader avhengige av Luque, Emre, Parker, Owen og Solano, at vi ikke greier å prestere en dritt uten alle disse på banen samtidig.
Det bør være mulig for de nest beste (som er mer enn gode nok) å gjøre Shearer og Owen gode.

Jeg kan gi Souness ut september (to kamper). Har vi ikke fått resultater innen den tid, så kan vi bare ikke fortsette.
Jeg vil ha en dugandes mann på plass FØR vi møter Sunderland.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
Souness må ikke gå enda
« Svar #20 på: 14. Sep. 2005, 22:11 »
Luque, Emre, Dyer og Solano er alle nøkkelspillere. Med en eller bare to av de skadet, kunne dette sett veldig anderledes ut

Hva er Arsenal uten Henry, Ljungberg, Fabregas og van Persie?
Hva er Man Utd uten Keane, Scholes, Rooney og Ronaldo?

Uten de hadde Arsenal og Man Utd også hatt store problemer. Syns Souness skal få noen sjangser med minst 3 av de nøkkelspillerene på banene samtidig. Så får vi se.
Men for all del, han virker taktisk innkompetent.
FVM

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Re: Ikke misforstå folkens
« Svar #21 på: 14. Sep. 2005, 22:15 »
Sitat fra: "tfranche"
Souness burde muligens ha vært sports director med ansvar for innkjøp men intet annet.

Nei gud forby!

Mannen har fått mange penger til å handle i løpet av sin karriere, og man finner mange skandaløse kjøp dersom man leter litt.

OK:
I Liverpool kjøpte han Ruddock, Clough, Kozma, Stewart, Dicks, Piechnick og Dean Saunders. Alle disse hadde et brukbart navn i England/Skottland på denne tiden, men felles for andre er at ingen viste seg å være verdt kjøpesummen. Stewart, Dicks og danske Torben Piechnick figurerer alle på Liverpool-fansen sin "All time Worst XI"

I utlandet ble han beryktet for å hente inn mette engelske middelmådigheter som kun dro ut for å fylle opp lommeboka. Navn som Michael Thomas, Mike Marsh og Gary Charles forbindes ikke akkuratt med kvalitet.

I Blackburn brukte han også en del penger, og Grabbi som var en av de dyreste spillerene i Blackburn sin historie var en gedigen katastrofe. Og i Soton så huskes han fortsatt med vrede etter å ha latt Ali Dia få slippe til i klubben. Det var vel også Souness som hentet inn Stig Johansen til samme klubb?

I Rangers brukte han utrolig mye penger, og han solgte gjerne kjøpene for lavere sum kort tid etterpå.

Han har vel flere flopper på samvittigheten enn de fleste andre?Men, jeg holder selvsagt muligheten åpen for at ganske mange hadde fått mer ut av kjøpene som Souness har gjort(Noen hadde store navn, og var i utgangspunktet gode spillere).

Det er det som er problemet hans, han er rett og slett en elendig manager. En del av kjøpene så/ser i utgangspunktet greie ut, men han makter ikke få ut det beste av sine spillere. Jeg ser helst at han blir kastet ut av klubben for godt. Skal man først gi mannen en jobb i Newcastle, så får han koke pølser. Spørsmålet er om han greier det... :lol:

Det er ingen vits i å gi mannen tid til å overbevise, han kommer garantert til å skuffe de som har troen på han. Det spillermateriellet han har nå tilsier at laget skal være en seriøs utfordrer til 4.plassen som gir Champions League. Souness kommer ikke til å greie det, uansett om han i tillegg får lov til å kjøpe inn Roberto Carlos, Nesta, Buffon, Lampard eller hvem som helst andre toppspillere.
Carr har altfor få landskamper for England!

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
Souness må ikke gå enda
« Svar #22 på: 14. Sep. 2005, 22:46 »
har dere som vil ha souness her litt til tenkt over at vi ikke har noe spillestil? Spillerne våre veit ikke hva de skal gjøre når de har ballen, de fleste pumper den opp mot shearer. Skjønner dere ikke at souey ikke har peil, han vet rett og slett ikke hva han driver med, og har henta inn alkiss vænna sine for å ha det mest mulig gøy mens han ødelegger laget vårt. Vi er et topp lag på papiret, alt tilsier på arket at vi skal være blant top 5 pr dags dato. Men heei med en manager som ikke tror på taktikk, hvordan skal vi komme opp ditt da??

Dere som sier Souey er så mye bedre en gullit, tenk over hvordan pos vi var når gullit tok over laget, og hvilke spillere han hadde og rutte med, hvor mye penger han fikk osv. Så ser dere hvordan lag souey tok over, et lag som hadde komme sesongen før på 5.plass, men hadde starta litt dårlig pga uflaks og et par dårlige dommeravgjørelser. Souey er den værste managern vi har hatt.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Souness må ikke gå enda
« Svar #23 på: 15. Sep. 2005, 17:48 »
halla, også en ny mann ombord, gleder meg til å diskutere Newcastle med andre dedikerte fans.

takk 'manager', ser frem til å diskutere mer Newcastle med andre viking-geordier her  :D

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Souness må ikke gå enda
« Svar #24 på: 15. Sep. 2005, 18:21 »

takk 'manager', ser frem til å diskutere mer Newcastle med andre viking-geordier her  :D

Halloen, og velkommen til forumet!

:wink:
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Souness må ikke gå enda
« Svar #25 på: 15. Sep. 2005, 19:07 »
takk  :)

Syns Souness nå fortjener noen kamper til etter at Owen kom, for å se hva han kan få til da. Vente til vi er helt skadefrie har vi sannsynligvis ikke tid til. Det er uansett grunn nok til bekymring når vi ser hvor dårlig Newcaslte spilte i helgen, i en hjemmekamp vi absolutt skal vinne. Har ikke helt tro på at Souness får til en bra spillestil med frisk antatt beste første-11er.

Men en tanke ang. Souness: hvorfor får han alltid en ny klubb, og klubber med potensiale  :?:

molala

• Supersub
    • Vis profil
Souness må ikke gå enda
« Svar #26 på: 15. Sep. 2005, 20:44 »
Inn med Carver!
ancs and Scousers, go to H***!!

molala

• Supersub
    • Vis profil
Souness må ikke gå enda
« Svar #27 på: 15. Sep. 2005, 20:47 »
Sitat fra: "FVM"
Luque, Emre, Dyer og Solano er alle nøkkelspillere. Med en eller bare to av de skadet, kunne dette sett veldig anderledes ut

Uten de hadde Arsenal og Man Utd også hatt store problemer. Syns Souness skal få noen sjangser med minst 3 av de nøkkelspillerene på banene samtidig. Så får vi se.

Flott sammenligning, helt enig! Jeg er for å la Souey stille et par ganger med en tilnærmet toppet stall før han får fyken, og personlig håper jeg Pardew for jobben med å overta! Skadeproblemene skyldes det inkompetente trenerteamet!
ancs and Scousers, go to H***!!

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
Souness må ikke gå enda
« Svar #28 på: 15. Sep. 2005, 22:00 »
Sitat fra: "molala"
Sitat fra: "FVM"

Flott sammenligning, helt enig! Jeg er for å la Souey stille et par ganger med en tilnærmet toppet stall før han får fyken, og personlig håper jeg Pardew for jobben med å overta! Skadeproblemene skyldes det inkompetente trenerteamet!

dvs at du vil ha han her resten av livet?? du veit at spillerne aldri kommer til å bli friske så lenge han risikerer de slik som han har gjort..

DanMan

• Gjest
Souness må ikke gå enda
« Svar #29 på: 16. Sep. 2005, 10:44 »
Sitat fra: "Joakim"
De nest beste, som gjorde det meget bra under Robson, er plutselig altfor dårlige.

Helt i orden at du mener mine argumenter er for dårlige, men da foreslår jeg at du kommer med bedre på egen hånd. Hvilke nest best eer det du prater om her? La oss ta lagdel for lagdel slik at jeg kanskje forstår deg.

I mål: Given har vært nr. 1 under begge, og vår nest beste, Harper,  har praktisk talt ingen kamptrening de få kampene han får. Vanskelig å måle hans prestasjoner opp mot hverandre.

Forsvar: Boum og Baba ble hentet av Souey, ergo utelukket. Taylor har fått sitt gjennombrudd under Souey, og Ramage slapp vel ikke til under Robson? Carr fikk ikke all verdens tid under Robson, men føler ikke han har falt i kvalitet etter managerskiftet. Bramble var håpløs under Robson, og er en av de som har nytt best av managerskiftet. Elliott er og blir max en sqaudspiller (i mine øyne en nokså dårlig en), og spilte vel ikke til 10ere på børsen under Robson heller?

Midtbane:Emre, Parker, Faye og Luque er nye, ergo utelukket. N'Zogbia hadde vel ikke spilletilatelse under Robson? Dyer og Solano hadde et svært anstrengt forhold til Robson, og Dyer har - i mine øyne - tatt steg i riktig retning under Souey. Milner spilte ikke all verden under Robson, og hans tilgang til førstelagsplass har vært noe begrenset under Souey også, derfor ble han lånt ut ut sesongen, noe jeg føler er veldig smart, ikke minst for gutten selv. Bowyer kan jeg dels innse har underprestert under Souey, men han har likevel vist gode glimt av hva han kan, og det skal huskes at han ikke var veldig stabilt god under Robson heller.

Angrep: Owen ny, ergo utelukket. Shearer er helt klart ikke seg selv, men det kan ikke skyves under en stol at dette i stor grad skyldes at kongen ikke akkurat blir yngre for hver dag som går. Chopra har spilt fint lite under begge, men håper han får sjansen når han blir skadefri. Ameobi har vel strengt tatt alltid underprestert, med tanke på potensiale og fysiske forutsetninger målt opp mot antall mål. Må likevel huske at han i store deler av fjorårssesongen spilte med smerter pga hofteskaden sin som han i sommer ble operert for.

Må legge til at jeg vet du snakket om de nest beste, men jeg tok like godt hele stallen, da hvem som er nest best kan variere fra person til person.

Hvilke nest beste er det du prater om?