20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Blackburn - Newcastle  (Lest 24402 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DanMan

• Gjest
Blackburn - Newcastle
« Svar #15 på: 13. Sep. 2005, 14:15 »
Tenker dere SERIØST at det er bedre at Newcastle, laget vårt, taper for å kanskje få manageren sparket istedet for at han - og klubben - skal lykkes???? Det er seriøst det jævligste jeg noensinne har hørt. Det må da for svarte svingende være greit at Souness er manager hvis vi vinner kamper?

Tror ikke dere er seriøse med dette, men hvis dere er det froreslår jeg en ang runde med dere selv. Den dagen enkeltpersoner - positivt eller negativt - går foran klubben kan man like godt legge opp.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Blackburn - Newcastle
« Svar #16 på: 13. Sep. 2005, 14:44 »
Jeg tror vel poenget til mange her inne er hva som tjener newcastle og spillerne best i lengden. Hvis Newcastle slår Blackburn så betyr vel ikke det at vi er et topplag igjen.. De fleste skjønner vel at denne sesongen mest sannsynlig ebber ut med at vi nok engang ender opp i ingenmanns land.

Personlig så hadde jeg syntes det hadde vært greit med et tap mot blackburn hvis jeg hadde vært sikker på at Souness måtte ha gått... Tror nok han får sitte helt til Sunderland kampen uansett. DEN kampen skal vi hvertfall vinne!! :D

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Blackburn - Newcastle
« Svar #17 på: 13. Sep. 2005, 15:14 »
Ja, vinner vi ikke mot Mackems, da er det nok over og ut uansett, spesielt dersom di går forbi oss på tabellen og vi blir liggende sist :(

Trener har fått sparken etter Sunderland-derbys før, så det kan skje igjen.

Bjørn - aldri sparket
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Blackburn - Newcastle
« Svar #18 på: 13. Sep. 2005, 16:22 »
Jeg tror ikke Souness får sparken selv om det skulle bli tap borte mot Blackburn på  søndag. Grunnen er enkel, Fat Fred tviholder på håpet om at han har annsatt rett mann, han vil rett og slett ikke innrømme at han har tatt feil. I tillegg til at alle skadene skjermer Souness inntil videre, så desverre tror jeg nok vi må leve med at Souness blir sittende enda en stund. Han får nok sparken tilslutt, men neppe i tide til å redde vår sesong fra å bli nok en katastrofe sesong.

Blackburn borte er en tøff kamp selv med fullt mannskap tilgjengelig, med alle frværende vi er det nesten dømt til å bli tap. Når vi da i tillegg til alle skadene, er et lag fullstendig blotta for selvtillitt, og møter et Blackburn lag hvor opptil flere spillere ønsker seg revansj av et eller annet slag mot Souness, er jeg stygt redd vår allerede elendige sesongstart blir enda værre. Vi har kun 4 midtbane spillere med no errfaring tilgjengelig til denne kampe, dermed sier det seg vel nesten selv at vi stiller med Bowyer - Faye - Clark - N`Zogbia på midten. Ingen kan si at det oser kvalitet av den. Jeg hadde trodd at Solano skulle bli klar til denen nå som suspensjonen ble opphevet i tide, men sannelig melder ikke Alan Oliver idag at Solano høyst sannsynlig tegner seg på liseten av utilgjengelige spillere sammen med Dyer, Emre, Luque og Parker... Man kan miste troen av mindre...

Så jeg forventer ikke mye ut av denne kampen. Selvfølgelig lever jeg i håpet som alltid, men alt for mange faktorer peker desverre i retning en grei Rovers seier på Ewood Park søndag ettermiddag. Tipper 2-0 til vertene.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Blackburn - Newcastle
« Svar #19 på: 13. Sep. 2005, 17:16 »
Får me mål så er eg fornøyd lizzom.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Blackburn - Newcastle
« Svar #20 på: 13. Sep. 2005, 17:35 »
Mål er ikke alt. Jeg krever å se et Newcastle-lag som går ut på banen med den innstillingen at denne kampen skal vi vinne. No matter what. Om vi havner under tidlig i kampen, så vil jeg se en enda mer fandenivolsk innstilling. Jeg forlanger å se en viss plan for spillets gang. Relasjonelle feridgheter, løp i forkant osv. Jeg vil se et lag som har en plan for hvordan de skal vinne kampen, og som ikke barer sparker ballen på måfå, slik vi har sett alt for mye av.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Blackburn - Newcastle
« Svar #21 på: 13. Sep. 2005, 17:36 »
Hvilken dag spilles kampen?

Monty

• Supersub
    • Vis profil
Blackburn - Newcastle
« Svar #22 på: 13. Sep. 2005, 21:47 »
søndag... kampen sendes  direkte på canal+...
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Blackburn - Newcastle
« Svar #23 på: 14. Sep. 2005, 17:34 »
dette blir faen meg en spennandes kamp! det var jo fullham kampen og da, men den ble jo totalskuff :cry:  men vi ser frem til en ny kamp, og kanskje litt mer mål? håper på seier her altså!!!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Blackburn - Newcastle
« Svar #24 på: 15. Sep. 2005, 01:15 »
Lukter 0-0 lang vei. Hverken Blackburn eller Newcastle har imponert offensivt eller resultatmessig sålangt i sesongen, og Blackburn kommer nok som vanlig å være forsiktige fremover.

I utgangspunktet skal vi vinne denne, men det er i utgangspunktet...
Carr har altfor få landskamper for England!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Blackburn - Newcastle
« Svar #25 på: 15. Sep. 2005, 11:28 »
Dersom Bellamy blir klar kan jeg banne på at han kommer til å score ett eller to mål og senke oss latterlig enkelt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Blackburn - Newcastle
« Svar #26 på: 15. Sep. 2005, 13:41 »
Rovers er jo favoritter her nå. Vi stiller med et ekstremt shaky forsvar, og en midtbane bestående av N'Zogbia, Clark, Faye og Bowyer, om vi er heldige....
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Blackburn - Newcastle
« Svar #27 på: 15. Sep. 2005, 14:38 »
Det værste er jo at det du sier er helt korrekt Kristoffer, i bestefall stiller vi en midtbane bestående av Bowyer - Faye - Clark - N`Zogbia.
Men med slik "flaks" vi har med midtbane spillere om dagen så vet man jo aldri, plutselig blir en av disse også skadet! Og da er det vel ikke lenge før sjefen sjølv, Souness, må knyte på seg skoene igjen og gjøre comeback...

Blackburn må sies å være klare favoritter etter mitt syn. Vi har så mange skader på sentrale spillere, og vi har framstått så dårlig i store perioder denne sesongen, at nå må alt bedre enn tap bli sett på som bonus mot Blackburn med en heltent Bellamy på laget... Men undrer har skjedd før, og det kan skje igjen. La oss håpe på et på Ewood Park på søndag, det hadde virkelig gjort seg nå!!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Blackburn - Newcastle
« Svar #28 på: 15. Sep. 2005, 14:40 »
Tipper at en av midtbanespillerne våre scorer 1 mål, og at Blackburn scorer to. Spissene våre scorer jo ikke lenger.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Blackburn - Newcastle
« Svar #29 på: 15. Sep. 2005, 14:44 »
Akkurat nå har vi ingen som kan fore spissene utpå banen nesten. La oss håpe Zog er i godlune!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida