20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Gleder meg til å se Solano i action igjen for Newcastle
Sitat fra: "Yakutza"Gleder meg til å se Solano i action igjen for Newcastle Kampen går også på Canal+ neste Søndag :-) Gleder meg til å se Boumsong kler av Bellamy.
Sitat fra: "Asbjørn"Sitat fra: "Yakutza"Gleder meg til å se Solano i action igjen for Newcastle Kampen går også på Canal+ neste Søndag :-) Gleder meg til å se Boumsong kler av Bellamy.Er ikke han skada?Jeg håper ihvertfall det, for jeg er redd for hva den kødden kan finne på i ren faenskap. Men desto deiligere ville det vært å se Taylor utføre ei deilig hard, men rein takling som får Bellamy til å vri seg i smerter, mens Owen putter et par-tre mål.
Souness told the club's official website: "Nobby's got a little problem with his thigh at the moment but this news gives him a little extra incentive to try and get fit for the Blackburn game."
Sitat fra: "Asbjørn"Souness told the club's official website: "Nobby's got a little problem with his thigh at the moment but this news gives him a little extra incentive to try and get fit for the Blackburn game."Bare jeg som frykter dette betyr en ny spiller haltende av etter en halvtime? Håper for alt det er verdt at Nobby er 100% klar før han spiller.