20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Skademarerittet Fortsetter!!  (Lest 6160 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Skademarerittet Fortsetter!!
« Svar #15 på: 14. Sep. 2005, 17:26 »
Vi har ei hel midtbanerekke ute,  og det er de 5 beste midtbanespillerne i laget. Det er temmelig sykt og meget ille.
Leser at laget nå trener på annet underlag, for at man skal prøve å finne ut om underlaget på de originale treningsfasalitetene er for hardt eller noe lignende. Det er uansett en stor hemsko for hele sesongen vår, når vi er så ekstremt skadeutsatt i begynnelsen av sesongen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

djmattis

• Gjest
« Svar #16 på: 14. Sep. 2005, 19:01 »
det var vel bare dette som manglet, hehe

plebbster

• Gjest
« Svar #17 på: 14. Sep. 2005, 19:26 »
Sitat fra: "djmattis"
det var vel bare dette som manglet, hehe

Mulig du tar det med et smil, men det gjør ikke jeg.

At vi er så skadepreget kan ikke være tilfeldig.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 14. Sep. 2005, 19:57 »
Skadesituasjonen har blitt dårligere og dårligere for hver sesong. Jeg lurer på hvorfor, men jeg har en følelse av at vi må få inn nye folk på behandlingsrommet. Jeg vet ingenting om det er noe galt med Derek Wright, Paul Ferris og lagets fitness-trener, men jeg tror ikke det hadde skadet med nye folk. Det er jo disse som skal sørge for å forebygge skader, og behandle de som blir skadet. Vi trenger ikke reise lenger sør enn til Middlesbrough, før vi møter en helt annen verden. Der er de veldig bevisste på skadeforebygging. De jobber såvidt jeg vet meget aktivt med det. Det må være noe de gjør, som ikke vi gjør. Reis på studietur og finn det ut!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #19 på: 15. Sep. 2005, 00:04 »
Jeg har tidligere sagt at jeg ikke er noen medisinsk ekspert, men det virker det heller ikke som noen i Newcastleteamet er heller. Derfor bør det virke trygt å uttale seg om dette. For meg virker det rett og slett som om vi gambler med spillere altfor ofte. Og dette problemet har bare forsterket seg under Souness. Kanskje disse skjebnesvangre valgene gjøres av en mann som er under for sterkt press?
Toon, Toon,
Black and white army

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #20 på: 15. Sep. 2005, 00:06 »
Souness har vel hatt problemer med skader i sine tidligere klubber om jeg ikke husker helt feil?

Tilfeldig?Neppe!
Carr har altfor få landskamper for England!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 15. Sep. 2005, 00:11 »
Virker som Souness gambler med halvskadde spillere. Han er i ein presset situasjon og veit at når eventuelt spilleren er heilt fit for fight så kan sjølv vera arbeidsledig. Derfor gambler han litt med spillerne og setter dei innpå før tida er moden fordi han treng resultater. Om det er sant veit eg ikkje men det går ann å tenke det...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 15. Sep. 2005, 00:12 »
Jo, det er klart at man i en desperat situasjon vil gamble litt. Men, jeg mener bestemt at dette med Souness og skader har vært noe som har forfulgt ham gjennom hele managerkarrieren.
Carr har altfor få landskamper for England!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 15. Sep. 2005, 00:16 »
Sitat fra: "Rolfern"
Jo, det er klart at man i en desperat situasjon vil gamble litt. Men, jeg mener bestemt at dette med Souness og skader har vært noe som har forfulgt ham gjennom hele managerkarrieren.

Ja det kan godt hende. ikkje veit eg.

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
« Svar #24 på: 15. Sep. 2005, 08:20 »
Sitat fra: "Benson"
Sitat fra: "Rolfern"

Ja det kan godt hende. ikkje veit eg.

Er ikke rart det har forfulgt han hele karieren, pga at han satser på folk som ikke er skikkelig skadefrie. + han har en tendens til å ansette dårlige trenere og fysioer. Visst spillerne er godt trente så blir det ikke så mange skader, det er en kjent regel når du driver å trener selv. Våre spillere har virket lenge som om de sliter med å holde følge i 90 min så det ser ikke ut til at vi er spes godt trente, kanskje en vurdering av treningene, fysioene og manager bør gjøres rimelig kjapt?
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 15. Sep. 2005, 17:30 »
Newcastle har slitt med skadeproblemer de siste årene. Kan jo spekulere i om de trener feil, om det er støtteapperatet, underlaget eller whatever. Tviler på om det har så mye med Souness å gjøre egentlig. Når det er sagt vil jeg understreke at jeg ikke er noen fan av mannen!

plebbster

• Gjest
« Svar #26 på: 15. Sep. 2005, 19:35 »
Jeg så et TV-program med AC Milans triks for å holde seg skadefrie. De har et eget, gigantisk labaratorium der de skjekker spillerne sine ved røntgen osv. hver månede. De hadde bare to(!) skader på et helt år noe som førte dem til CL-finalen. Vet at dette faktisk kan bli for dyrt for oss.

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #27 på: 15. Sep. 2005, 22:22 »
Sitat fra: "plebbster"
Jeg så et TV-program med AC Milans triks for å holde seg skadefrie. De har et eget, gigantisk labaratorium der de skjekker spillerne sine ved røntgen osv. hver månede. De hadde bare to(!) skader på et helt år noe som førte dem til CL-finalen. Vet at dette faktisk kan bli for dyrt for oss.

Jeg oxo har sett på det programet på viasat sport=).
nå må du huske at Newcastle er den Nest rikeste klubben i england, og at viss vi skaffer det labaratoriumet så unngår vi skader, og jo bedre spillere som spiller jo flere seiere får vi :P.
det er sånn vi vil ha det i Newcastle United=)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 15. Sep. 2005, 22:42 »
tror ikkje vi er englands nest rikeste klubb du

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 16. Sep. 2005, 20:15 »
Vi er ikke Englands nest rikeste klubb, men vi er av de klubbene i England som har mest å rutte med, selv om det er flere verdenshav mellom oss og "de tre store".
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon