20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Liker best "I'm Coming Home, Newcastle" Den synger om Gallacker å st.James Park
Sitat fra: "Mr. Rasmussen"Liker best "I'm Coming Home, Newcastle" :)Den synger om Gallacker å st.James Park 8)Heh...ja. Det er den med en gammel mann som synger?Jeg har hørt den sangen svært mange ganger og må si at den er fengende. Klart beste Newcastle-sangen! :)
Liker best "I'm Coming Home, Newcastle" :)Den synger om Gallacker å st.James Park 8)
Sitat fra: "plebbster"Sitat fra: "Mr. Rasmussen"Liker best "I'm Coming Home, Newcastle" Den synger om Gallacker å st.James Park Heh...ja. Det er den med en gammel mann som synger?Jeg har hørt den sangen svært mange ganger og må si at den er fengende. Klart beste Newcastle-sangen! Er ikke det Knoppy?
Sitat fra: "Mr. Rasmussen"Liker best "I'm Coming Home, Newcastle" Den synger om Gallacker å st.James Park Heh...ja. Det er den med en gammel mann som synger?Jeg har hørt den sangen svært mange ganger og må si at den er fengende. Klart beste Newcastle-sangen!