20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: SVERIGE - BULGARIA 3-0  (Lest 17376 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

djmattis

• Gjest
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #60 på: 07. Sep. 2005, 19:23 »
ser bra ut for norge det her......

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #61 på: 07. Sep. 2005, 20:40 »
Jeg klarer ikke forsvare Norge etter dette... Men vi vil komme sterkere tilbake!

djmattis

• Gjest
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #62 på: 07. Sep. 2005, 21:13 »
det eneste jeg må si enig med her er at ejg har flere kompiser som kommer som talenter her fremover så vil jo at de skal kunen klare å komem utover i verden, og da trenger de at landslaget gjör det bra

så der er det jeg kan si meg enig med.
vi trenger generellt at nordiske lag gjör det bra...

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #63 på: 07. Sep. 2005, 21:42 »
djMattis, var du på Tøyen Sports Bar i dag å så Sverige??

Jeg var der å så Norge, en skuffende oppvisning, men så utover at det kom flere å flere som holdt med Sverige. Var du en av dem??

Bjørn - bare lurte??
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

djmattis

• Gjest
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #64 på: 08. Sep. 2005, 00:51 »
UNGARN - SVERIGE 0-1
(Zlatan 90 +)

NEI SER KAMPEN NÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ZLATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!

HAHAHAHAHAHA

Jeg har tårer i öynene!!!!

du björn, vi tar og ses der neste kamp eller noe, sikkert flere som vil joine så kan vi sitte og diskutere, så fremst at sverige spiller etter norge eller noe...

JEG VILLE IKKE SI DET, MEN TIL ALLE SOM KRANGLET MOT MEG I DENNE TRÅDEN:

Kode: [Velg]
HVA VAR DET JEG SA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/size][/color]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #65 på: 08. Sep. 2005, 13:25 »
Det verste med Zatan er at han kan gå fra å se ut som han er dårligere med ball enn Frode Johnsen, til å overgå selveste Marco van Basten i en og samme kamp. Fantastisk mål av Zatan i går. Absolutt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

djmattis

• Gjest
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #66 på: 08. Sep. 2005, 14:46 »
Nå skal dt faktiskt sies at sverige spille en ganske dårlig kamp i går...
forsvarsmessig var det helt ok, ungarn hadde et par store sjanser men ikke noe som vi klarte å styre unna, men forover var det ikke noe kreativitet, spillerne så slitne ut, var ikke noe fart.

det at zlatan skårte så seint og at vi fikk 3 poeng er jo et ran uten like, men nå fikk vi det allikavel og det er jeg jo fornöyd med...

som en kompis sa til meg, "dere har det mange lag mangler, dere har Zlatan"

og takk höyre makter for det........

plebbster

• Gjest
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #67 på: 08. Sep. 2005, 15:54 »
Zlatan passer der han egentlig kommer fra. Nedi Slovakia/slovenia-området. Eklere spiller skal du lete lenge etter. ( Jeg vet faktisk egentlig ikke hvor han kommer fra, men har hørt rykter om at han kommer fra et ufordragelig land, noe jeg tror fullt og helt på! )

djmattis

• Gjest
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #68 på: 08. Sep. 2005, 16:18 »
jeg tror dere missforstår Zlatan helt totalt, han er ikke som han var når han spillte for Ajax, greit han har gjort en del dumme ting men han er en fantastisk spiller og jeg skjönner dere er sjalu over at vi produserer slike spillere.

så synes jeg ikke noe om å ha en slik rasistisk tone Pebbles...
jeg har flere venner fra de områdene som ikke er noen kriminelle drittsekker som de fleste tror om de....

den syns jeg ble for dröy helt ärlig, beklagelig at du måtte dra frem noe sånn.....

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #69 på: 08. Sep. 2005, 16:29 »
ZLatan er ein fryktelig bra speler, men ei frykteleg klyse UANSETT kor mykje dokke snur og vender på det :wink:
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

djmattis

• Gjest
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #70 på: 08. Sep. 2005, 16:41 »
det er helt greit, men trenger ikke å komme med sånne bemerkninger uansett...
trodde det ikke fantes sånne folk her helt ärlig..
må si jeg ble skuffet..

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #71 på: 08. Sep. 2005, 16:48 »
Sitat fra: "djmattis"

du björn, vi tar og ses der neste kamp eller noe, sikkert flere som vil joine så kan vi sitte og diskutere, så fremst at sverige spiller etter norge eller noe...

Trenger jo ikke bare være landskamper da, dersom du ikke har et annet sted du ser NUFC-kamper?? Det er en del NUFC-fans på Belfry's vet jeg...men er ikke alltid jeg gidder å drasse den skinny ræva mi helt ned til stortinget, er mye kortere å gå rett ned gata ca 100m å sette seg der med noen billige halvlitere :)

Bjørn - ikke dyr
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

djmattis

• Gjest
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #72 på: 08. Sep. 2005, 17:09 »
Sitat fra: "Bjørn"
Trenger jo ikke bare være landskamper da, dersom du ikke har et annet sted du ser NUFC-kamper?? Det er en del NUFC-fans på Belfry's vet jeg...men er ikke alltid jeg gidder å drasse den skinny ræva mi helt ned til stortinget, er mye kortere å gå rett ned gata ca 100m å sette seg der med noen billige halvlitere :)

ja det må vi få til, skulle gjerne ha sett den dere newcastle-fulham kampen...
hvis de viser den da, kan ikke du finne ut om de viser den?

plebbster

• Gjest
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #73 på: 08. Sep. 2005, 17:15 »
Sitat fra: "djmattis"

så synes jeg ikke noe om å ha en slik rasistisk tone Pebbles...
jeg har flere venner fra de områdene som ikke er noen kriminelle drittsekker som de fleste tror om de....

den syns jeg ble for dröy helt ärlig, beklagelig at du måtte dra frem noe sånn.....

Har ikke noe imot de som kommer fra der nede generellt, men det er mange flere drittsekker som kommer derfra enn fra Norge f.k.s. Rasistisk tone? Vel, aldri lurt å ha fordommer om folk, men når du ser hvordan Slovenia-publikumet oppfører seg under kamper så må man si at de der nede på Balkan ikke har det så greit. Er ikke rasistisk. De som bor i det området kan være hyggelige de, men kan også være kriminelle drittsekker. Godt at du er blitt kjent med noen derfra som ikke er det da, ihvertfall.

Zatan passer inn under kategorien drittsekk. Kriminell tviler jeg sterkt på at han er, men han bruker albuen for aktivt.

djmattis

• Gjest
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #74 på: 08. Sep. 2005, 17:18 »
det er jo selvfölgelig lov å ha meninger, det har jeg ikke noe imot, men når du skrev det sånn så så det bare utrolig teit ut..
og hat forer seg på hat fra andre, så lenge folk skal synes vondt om hverandre så ser man jo hvor det förer hen i denne verden, med tanke på all krig osv.

men men, som sagt, jeg synes Zlatan er en helt annen, mere voksen og moden spiller enn det han var för han dro til Juventus.
det ser man både på og utenfor banen.