20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: SVERIGE - BULGARIA 3-0  (Lest 17389 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #30 på: 05. Sep. 2005, 20:37 »
Sitat fra: "geordie-olav"
For å få saken klar:

Tsjekkia er bedre enn Spania per dags dato. .

Min mening: På papiret, Nei. I virkeligheten, Ja! Det høres nok dumt ut, men det er sant!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #31 på: 05. Sep. 2005, 20:41 »
Hm... dessverre er de svenske supporterne også veldig gode til skittkasting. Jeg syntes at Norge har noe på gang, og de spiller ihvertfall ikke så dårlig som du skal ha det til, Djmattis. Norge har utrolig få innbyggere i landet sitt i forhold til Sverige. Når vi snakker i de baner, så er nordmenn, blant verdens beste fotballspillere.

Jeg tror at Norge vil hente 7 poeng i resten av gruppespillet. Det samme vil sannsynligvis Italia. Vi går til playoff, så får vi håpe på en lett motstander. For å være ærlig, så ville jeg vært hoppende glad om vi møtte Sverige :lol:

Norge har jo tross alt vunnet sine to siste kamper mot svenskene. Hva som har skjedd tidligere, husker jeg ikke.

Noreng

• Gjest
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #32 på: 05. Sep. 2005, 20:43 »
3 mot Skottland, 3 mot Moldova og 1 mot HviteNasi

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #33 på: 05. Sep. 2005, 20:44 »
Yup. Det skulle gå greit. Er jo ganske stor mulighet for at vi ordner 9 poeng, men et sted må det jo bare gå galt.

djmattis

• Gjest
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #34 på: 05. Sep. 2005, 20:55 »
Sverige går videre som minst beste toer uansett så jeg tar det med knusende ro, og når vi slår Kroatia borte så tar vi förste plassen og så blir det bra...
jeg vil ikke si at jeg shitt kaster Norge på noen måter..

"Når vi snakker i de baner, så er nordmenn, blant verdens beste fotballspillere"

HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHH

takk for den, det var veldig lenge siden jeg lo så godt......
når John Carew, som er så dårlig blir betegna som en verdensklasse spiss da får det faen meg väre nok, hahaha
til og med kompisene hans sier at han er flink, men ikke noe stas egentlig, det sier allt.

Jeg bare sier det sånn..
Sverige har 18 poeng på 7 kamper.
Norge har 12 Poeng....
Sverige har gjort 26 mål og sluppet inn 2
Norge har gjort 9 og sluppet inn 5..........

Jeg avslutter det sånn jeg....

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #35 på: 05. Sep. 2005, 21:02 »
Sverige er en bedre fotballnasjon en Norge, Djmattis. Men dette har noe å gjøre med innbyggertall også. John Carew er bedre enn alle de svenske spissene forresten. Har aldri vært noen stor fans av ham, men nå er han virkelig i sving. Scorer i bøtter og spann for Lyon, og har skrevet sitt første kapittel i landslagsboka som en storscorer.

Det blir unektelig morsomt når Norge gir Sverige skikkelig deng. Det blir nesten som i gamle dager det. Tilbake til vikingtiden...

John Arne Riise er bedre enn alle de svenske spillerne. Synd at ikke alle de norske spillerne er slik som ham.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #36 på: 05. Sep. 2005, 21:03 »
Håper for guds skyld at svenskene begynner med en verre skittkasting mot Norge enn det Danmark gjorde. Norge er hyggelige mot disse to landene, men får visst bare dritt tilbake. Det er beklagelig.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #37 på: 05. Sep. 2005, 22:35 »
Jeg så Tyrkia - Danmark på dansk TV3, og det var svært interessant å se danskenes holdninger til det norske hold. Da de ble spurt, i studioet, om å kommentere Norges seier, ble det stille. Ingen hadde noe spesielt til overs for Norge. De mente Norge spilte for kjedelig til å følge med. Men en av gjestene i studioet tok til orde for å forsvare Norge. Etter at Åge Hareide tok over prøvde Norge ihvertfall i større grad å score mål. At vi scorer tre mål borte mot Slovenia beviser vel egentlig det. Det hadde vi aldri gjort med Semb.

Når det gjelder forholdet mellom norske og svenske spisser er det vel ingen tvil. Det Carew kan gjøre med en fotball, kan jo Zlatan gjøre med en appelsin. Og det kan jo komme godt med ettersom vi banket svenskene gule og blåe sist gang vi møtte dem... :lol:
Toon, Toon,
Black and white army

djmattis

• Gjest
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #38 på: 06. Sep. 2005, 00:34 »
John Carew er bedre enn alle svenske spissene....
hahahahahaha

Ja frankrike må jo väre en av de "beste" ligane i verden...

Og å si at Riise er bedre enn alle svenske spillerne når han ikke plasser i Liverpul en gang det er å ta i.
Det er ingen som bryr seg om norge lenger, det er ingen som fölger med på "bevegelsen" som Hareide har startet.
Norge er, har värt og forblir et kjedelig lag i resten av verdens öyner, det er bare fakta...

See bare Ljungberg, Zlatan, Chippen, Hysen som kommer nå, og Larsson, mye större profiler enn det norge har...
Du kan jo bare se når Carew stiller opp på tv drita (hvis dere så tv2 sporten i dag) så sier det allt..
han var minst brisen.

Uansett hvor mye dere pröver og beskytte landet deres fotball "verdighet" så har dere med Sembs hjelp langt i gjen för Hareide (som jeg respekterer veldig mye) får skuta igang igjen...
dere er i en oppbyggings fase hvor dere ikke kan komme med at dere er tilbake igjen etter 1-2 vinster..
sorry det går ejg ikke med på.
Semb ödla, og Hareide må bygge opp....
ca samme situasjon Newcastle er i nå.

vi kan sikkert skrive frem og tilbake i evigheter om det her men fakta gjenstår, og det er at Norge holder ikke mål.
Men en positiv ting jeg vil ta frem er at unge talenter får sjansen i viktige kamper, og det er Hareide som viser at han er en bra trener.
Han skal ha all respekt for det, og det er bra at dere pröver...
Men det er stykke igjen.
og når VM kvalifisering er over å er jeg 100% positiv på at det er jeg som kommer til å få rett.

over og ut!

Noreng

• Gjest
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #39 på: 06. Sep. 2005, 07:52 »
Ja, det så jeg... Fylik!

plebbster

• Gjest
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #40 på: 06. Sep. 2005, 14:53 »
John Carew er bedre enn sleske-Zlatan. Henke Larsson er skada hele tiden. Jeg skjønner ikke at Sverieg har så bra spisspar i det hele tatt. Men det å si at Zlatan er bedre enn Carew ler jeg høyt av!

djmattis

• Gjest
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #41 på: 06. Sep. 2005, 15:01 »
Hvis du mener Carew er bedre enn Zlatan så gir jeg bare opp, haha

da finnes det ingen som hellst fornuft i deg.
du er klar over at Carew aldrig har värt noen suksess egentlig? Kasta ut av Valencia, samma i Roma, ender opp i Besiktias hvor han suger balle, og putter noen mål i Lyon og så plutselig er han verdens beste spiss??
 :lol:

nei det blir for mye for meg, sorry.....
Zlatan kunne ikke sagt det bedre, det han gjör med en appelsin gjör Carew med fotball...
Skjönner at dere er sjalu for at vi har profilene og dere ikke...
og du må virkelig skjönne at det er ikke noe stas å väre stor i Fransk liga, man gjör det bra i fransk liga, så drar man til en större liga og blir kjent..
Samma som med nederlandsk.

Nei nå er du ute og kjörer pebbbbbbles

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #42 på: 06. Sep. 2005, 15:19 »
Har snakket med noen engelskmenn, irer, tyskere, franskmenn og sveitsere på CS. Alle mente at Norge var det beste nordiske laget, selvom det egentlig ikke stemmer. Dessuten spiller ikke Norge kjedelig fotball lenger. Men offensivt og underholdende. Du skifter kanskje mening om Norge vinner hele VM? :lol:

plebbster

• Gjest
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #43 på: 06. Sep. 2005, 15:43 »
Sitat fra: "djmattis"
Hvis du mener Carew er bedre enn Zlatan så gir jeg bare opp, haha

da finnes det ingen som hellst fornuft i deg.
du er klar over at Carew aldrig har värt noen suksess egentlig? Kasta ut av Valencia, samma i Roma, ender opp i Besiktias hvor han suger balle, og putter noen mål i Lyon og så plutselig er han verdens beste spiss??
 :lol:

nei det blir for mye for meg, sorry.....
Zlatan kunne ikke sagt det bedre, det han gjör med en appelsin gjör Carew med fotball...
Skjönner at dere er sjalu for at vi har profilene og dere ikke...
og du må virkelig skjönne at det er ikke noe stas å väre stor i Fransk liga, man gjör det bra i fransk liga, så drar man til en större liga og blir kjent..
Samma som med nederlandsk.

Nei nå er du ute og kjörer pebbbbbbles

For det første, slutt å skriv som en dyslektiker! Jeg kaller meg nemlig ikke pebbbbbbles på dette forumet, hvis du ser nøye etter så står det " plebbster".

Når Carew går fra Valencia til en storklubb som Roma så bare må han ha mislyktes villt! Eller? ... nei...oj sann!

Zlatan er en slesk og ekkel spiss som kan gjøre mye med ball, men jeg har til gode å se en skikkelig bra kamp av han.

Det å si at unionskampen mot Norge ikke tellte ler jeg bare av. Altså, hadde dere vunnet hadde tonen vært en helt annen! Du ligner på de ekle engelskmennene når du snakker om fotball.

Nå er du virkelig ute å kjøre djsdmsmdmssadsaass!

Noreng

• Gjest
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #44 på: 06. Sep. 2005, 16:09 »
Jeg mener at Zlatan ER bedre enn Carew, men latan er ikke god nok for Juve. Han gjør noen fancy ting i ny og ne, men er sjeldent stabil god over en hel kamp. Han er ekkel også. Jeg tror det er flere som hater han, enn elsker han!