20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Dagbladets transfervurdering  (Lest 5557 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Narcu

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Dagbladets transfervurdering
« på: 02. Sep. 2005, 14:17 »
http://www.dagbladet.no/sport/2005/09/02/442187.html

Vi slår til med en god 5'er, ganske fornøyd selv :)
edre velferd og en gratis tur til SJP for alle soldater!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1 på: 02. Sep. 2005, 14:23 »
Grei vurdering. Men enkelte kanskje litt rare, f.eks.  syns jeg ikke Arsenal har gjort seg fortjent til en 6er med Hleb, Poom og Song, når Vieira ikke er erstatta.
Syns West Ham har gjort noen spennede lån og kjøp, og syns en 2er var ganske lav.
Så var det jo morosamt å se vurderinga av Sunderland.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Noreng

• Gjest
« Svar #2 på: 02. Sep. 2005, 14:26 »
Synes vurderinga til klubben var ALT for liten?

Narcu

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #3 på: 02. Sep. 2005, 14:32 »
Sant det, de har jo ikke akkurat gått i dybden i den artikkelen...

Og en 6'er til Arsenal er -sterkt- overvurdert...
edre velferd og en gratis tur til SJP for alle soldater!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #4 på: 02. Sep. 2005, 14:39 »
Jeg tror den sekseren er feil. Kommentaren er jo ikke akkurat i samsvar med karakteren som er satt. Tipper det er fire de egentlig mener å gi.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 02. Sep. 2005, 14:47 »
Ja sjønner ikkje koss Arsenal kan få 6.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
:D
« Svar #6 på: 02. Sep. 2005, 15:44 »
ser jo bra ut det der for newcastle sin del.
Blitt kvitt folk som o`brien for 2m er jo gull , når han ikke er noe annet en en bøtte med dritt. enig i alle salgene utenom kluivert. (jenas og men han ville jo bort). Synes det og gi kluivert bort gratis var teit. Han fikk ikke så mye spille tid, og jeg synes han scoret noen bra mål og når han spilte. Trengte nok tid til og tilpasse seg , og tenk på kombinasjonen Kluivert/owen i de neste åra, han hadde nok passet bedre på topp med owen enn shearer , ikke noe tvil om det. Eller synes jeg vi har et bra lag nå. Men kunne kvitta seg med elliot, faye, ameobi. Kanskje henta en høyreback(trablesi, miguel som har vært linket til new før), woodgate, OG EN KLASSE VENSTREBACK! i tillegg da en klasse spiss til istedenfor ameobi, synes chopra er mer spennende.

vi trenger fler folk som går rett inn på laget. så blir benken sterke også. Carr har ikke akkurat kjempe konkurranse på backen, og elliot er ikke god nok for B laget en gang. Shearer og Owen har ikke noen kjempe konkurranse på topp heller, så føler at vi mangler det lille ekstra, men for all del vi har gjort noe bra kjøp så kan ikke klage !!!!!
lt;3 Newcastle <3

djmattis

• Gjest
« Svar #7 på: 02. Sep. 2005, 15:54 »
kluivert/owen hadde blitt kult.....

men men

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 02. Sep. 2005, 17:49 »
Synes vår transferaktivitet må stå til en klar 5'er, kanskje tilogmed 6. Vi har styrket så å si alle våre svake punkt, med unntak av backplassene. Vi har handlet spillere av høy klasse, samt vi har kvittet oss med vrakgods og bråkebøtter.

At vi burde kvittet oss med spillere som Faye og Elliot syns jeg bare blir idiotisk. De gir dybde i stallen og de vil ikke generere de store transfermidlene heller. Lojale slitere som Elliot er det alltid godt å ha i stallen. Ameobi derimot er det bare å få sendt bort mens folk enda tror han er talentfull. Mannen evner jo ikke å score mål!

Men disse vurderingene til avisene er jo helt merkelige! Å gi Chelsea 6 for eksempel blir rart. Greit det er klassespillere, men de har jo kommet for en pris av en annen verden! Nei etter den såkalte vurderingen de ga av Newcastle og andre PL lag før sesongen så ler jeg bare av disse artiklene!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 02. Sep. 2005, 17:58 »
idiotisk hughie????

det jeg mener er og få inn spiller som går rett inn på laget! sånn at babayaro er backup istedenfor elliot.

elliot tilfører ikke laget noen ting han suger.
lt;3 Newcastle <3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 02. Sep. 2005, 17:59 »
Saklig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 02. Sep. 2005, 18:35 »
Det er greit nok det at vi trenger en venstreback. Det er vi alle enige om. Poenget itt var at vi ikke får et £ for å kvitte oss med Elliot, han hever nok heller ikke den heftigste lønnen. Han er en god squadplayer som har vist seinest ifjor at han evner å bidra som dekning når skadene drar seg til. Han har rutine og har vist seg lojal for oss. En slik sliter synes jeg det alltid er plass til i klubben.

Du mente at vi burde kvitte oss med han, jeg mener at det har vi ikke råd til da stallen er tynn nok som den er, uavhengig av om vi får inn en ny venstreback eller ikke. Dette gjelder forøvrig også Faye. De er ikke dyre i drift, og vil ikke bidra med noe særlig til transfermidler, hvorfor kvitte oss med de da?

Når det er sagt så håper jeg at vi ser minst mulig av de på banen i år...

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #12 på: 02. Sep. 2005, 21:56 »
Arsenal har kvitta seg med selve ankeret i laget, og hentet inn en spennende offansiv midtbanespiller, samt hentet en gammel keeper veteran som spilte 1.div i fjor. Ikke akkurat verdt en sekser nei!!
ancs and Scousers, go to H***!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 03. Sep. 2005, 20:25 »
Nå har jo også Dagbladet gjort om den sekseren til 2 da. Som henger mer på greip. Hleb kan umulig erstatte Vieira. Og hva i all verden skal de med Mart Poom? Han var god i Derby, men det er jammen lenge siden.

Chelseas forsterkninger er svindyre, men jeg ser ikke at 6'eren er særlig langt ute på jordet. Vi vet utmerket godt at Shaun Wright-Phillips er Englands suverent beste høyreving. Vi vet at Del-Horno er en solid venstreback, og som de sier, det er kun reservene som har blitt solgt. Chelseas lag er komplett. Dermed er 6'eren, etter min mening, korrekt.

Vårt lag er ikke komplett. Vi mangler solid backup på begge backplassene, i tillegg til at det bak de tre fremste i midtforsvaret (Boumy, Taylor, Bramble) er heller tynt. Craig Moore er ikke god nok til å utfordre noen av de tre, og bidrar kun med sin rutine og ikke stort mer.

Fremover på banen er det derimot meget bra, men et lite minus må taes med for salget av Jenas. Det var intet optimalt salg, men det var nok kanskje uunngåelig.

Femmeren for vår aktivitet på transfermarkedet er derfor helt på sin plass. Vi kan ikke få en sekser når laget på langt nær er komplett.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 03. Sep. 2005, 20:35 »
Må jo også se på hvordan laget var FØR vinduet. Vårt lag var langt fra komplett da, og er nærmere komplett nå ihvertfall. Chelski sitt var vel rimelig komplett, bra nok til å leke seg til PL-gull.
Vår står til en 5+ vil jeg tro.