20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Woodgate¨på vei tilbake i Januar?  (Lest 10244 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Woodgate¨på vei tilbake i Januar?
« Svar #45 på: 03. Nov. 2005, 21:17 »
Jeg er vertfall med på å hente Woody tilbake i Januar, det var digg å se ham i aksjon mot RBK. Dersom han holder seg skadefri nå fram til januar, så kan vi godt bla opp det nødvendige for å få ham tilbake. Det hadde vært digg:)

Ellers vil jeg ha Bridge og Johnson i januar, that's my wishlist...

Bjørn - all i want for christmas...osv..osv
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Woodgate¨på vei tilbake i Januar?
« Svar #46 på: 07. Nov. 2005, 08:24 »
Woodgate hinket igår av banen med en hamstringskade. Synd for Woody dette.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Woodgate¨på vei tilbake i Januar?
« Svar #47 på: 07. Nov. 2005, 09:58 »
Synd for Woody ja.

Som jeg har sagt før så er det eneste jeg ser på som en akseptabel avtale når det gjelder å hente Woody tilbake, så er det å få et lån med opsjon på kjøp. Skadehistorien hans forteller oss at det å sprenge banken for å hente han tilbake neppe er særlig lurt. For hans egen del så hadde jeg håpet at han kan kunne få et lengre opphold på banen for Real Madrid.

Mannen er et vanvittig talent, men jeg begynner å lure på om han er en liten Donald Duck. Selvmål og rødt kort i debuten for Real Madrid, sammenhengende skadet for Real Madrid i over 1 år, skadet igjen etter å ha vært på vei tilbake til storformen. Hadde han bare vært fetter Anton...
Carr har altfor få landskamper for England!