20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Woodgate¨på vei tilbake i Januar?  (Lest 10260 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Woodgate¨på vei tilbake i Januar?
« på: 01. Sep. 2005, 21:59 »
FREDDY SHEPHERD has hinted that Jonathan Woodgate could make a sensational return to Newcastle. The United chairman has revealed he has been in touch with the England centre-back this week - and told him his No 6 shirt is still available.

"The closure of last night's summer transfer window means any deal for a new defender will not happen until January at the earliest . . ."

"A future short-term contract from the Magpies, or pay-as-you-play deal, cannot be ruled - and could even happen as early as the New Year if the club's defensive problems continue, and Woodgate proves his fitness."

"Asked yesterday if a return for the player was imminent, Shepherd said: "No. He just keeps in touch with the lads.

"But he watched Owen's unveiling on telly and thought it was fantastic."

"He still has the club at heart and I told him the No 6 shirt is still on the hook."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1 på: 01. Sep. 2005, 22:14 »
hadde vært kos det ja. men jeg mener vi trenger en venstreback mer, taylor og boumsong er et nydelig par :P , så en klasse venstre back , og kanskje en erstatter til carr, da hadde jeg blitt glad,

men for all del woodgate er velkommen tilbake, trenger så mange stjerner som mulig og hard kamp om plassene.

kan ikke vente til fulham kampen ass!
lt;3 Newcastle <3

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 01. Sep. 2005, 22:15 »
Fyttikatta...hva er det som skjer egentlig?? har noen stjelt bankkortet til klubben eller?? :D

Det er jo risky å evt kjøpe Woody tilbake i januar, men det er jo lenge til, så vi får se hvordan han holder ut i Real, med tanke på skader.

Men bare tanken på et stopperpar bestående av Boumsong og Woodgate, med Taylor og Bramble i bakhånd, jah det gjør meg varm og god :)

Bjørn - glemte Craig Moore :P
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3 på: 01. Sep. 2005, 22:32 »
Ja dette høres perfekt ut!:) Men er også enig om at venstrebacken burdte ha 1.prioritet, men hvem gir vel f... når vi snakker om Woodgate..:D

Kanskje har Newcastle hatt en mørkeperiode et par år nå, som er i ferd med å forandre seg, kanskje står vi foran noe stor!

Krysser iallefall fingrene;)
ancs and Scousers, go to H***!!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 01. Sep. 2005, 22:42 »
tenkt dere boum og woodgate bak!? Da snakker vi om et av PL beste midtstopper par!!!! :D

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #5 på: 01. Sep. 2005, 22:45 »
Men hvis vi overhodet skal ha noe håp om å signe Woody, så må vi nesten håpe at han får lite spilletid og kanskje noen skader. Men skadene opphører idet han ikler seg den stripete NUFC-trøya, for å storspille for Newcastle resten av karrieren. :D

Sier ikke akkurat nei-takk hvis Woodgate banker på døra.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 01. Sep. 2005, 22:52 »
Selvfølgelig nå som Steven Taylor og Bramble imponerer!
Men sier ikke nei takk til Woodgate hvis han kommer for mindre enn hva vi selgte han for.
Dessuten så har bare Freddie snakket med Woodgate. Han holder kontakten med gamle spillere sier han jo!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 01. Sep. 2005, 22:54 »
Sitat fra: "kesse"
tenkt dere boum og woodgate bak!? Da snakker vi om et av PL beste midtstopper par!!!! :D

Snarere blant Europas beste.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #8 på: 01. Sep. 2005, 22:59 »
Det hadde tatt seg ut, sjølv om eg vil sjå Taylor og Bramble storspele i zebra drakta.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 01. Sep. 2005, 23:03 »
så klart, hvis taylor eller bramble spiller på woodgate sitt nivå så er det greit!;) men det er noe spesiellt med woodgate! han er suveren!! menmen.... det er TIDLIGST et halvt år til. pluss at man vet aldri med alle de skadene til den stakkars mannen!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 01. Sep. 2005, 23:04 »
Jeg drømmer om å se Woodgate i Newcastle igjen. Han slår alt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

djmattis

• Gjest
« Svar #11 på: 01. Sep. 2005, 23:41 »
han ahr mye skader da og skal han heve masse lönn... jeg vet ikke

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 02. Sep. 2005, 01:20 »
blir nok en kontrakt løsning som innebærer kamp betaling... noe over gjennomsnittelig på den fronten.. samtidig som ha får nok betaling for å leve livet:P hehe.... tror ikke vi skal frykte et vannvittig stor pris ifra real madrid.... han har jo ikke akkurat gjort dem noe godt... og hvis dette stemmer.. så har newcastle gjort tidenes kupp! restituert en skadet spiller på en annens klubbs regninger:P haha det hadde vært genialt... mannen lever skadefri til han er minst 35 er mine forhåpninger:P
Han kom, ble mett og dett var dett....

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 02. Sep. 2005, 06:55 »
Sitat fra: "Torjus"
Selvfølgelig nå som Steven Taylor og Bramble imponerer!
Men sier ikke nei takk til Woodgate hvis han kommer for mindre enn hva vi selgte han for.
Dessuten så har bare Freddie snakket med Woodgate. Han holder kontakten med gamle spillere sier han jo!

En ting er sikkert og det er at Woodgate vil bli laaangt billigere enn vi solgte han for. En skade til på Woodgate og kan kommer nesten gratis.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Noreng

• Gjest
« Svar #14 på: 02. Sep. 2005, 08:10 »
KJeg synes Dj er inne på noe! Han må komme gratis eller under 3£, mer er ikke en skada Woody verdt!