20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem har hentet Solano tilbake til klubben?

FAT fred
4 (30.8%)
souness
5 (38.5%)
David O?Leary
4 (30.8%)

Stemmer totalt: 9

Avstemning er avsluttet: 01. Sep. 2005, 14:16

Skrevet av Emne: Har David O?Leary gjort sin første kjøp for Newcastle?!?!  (Lest 4459 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

playah

• Supersub
    • Vis profil
Det har gått mye rykter om at David O?Leary skal ta over Newcastle....så har fat freddy vært i kontakt me David O?Leary om at han skulle bli med til Newcastle, skulle david ha solano med seg oxo???så da valgte freddy å kjøpe solano før David O?Leary kommer tilbake?
alle vet at det ikke er souness som gjør kjøpene i Newcastle.
så har souness bare en sjanse igjen?!alle vet at viss vi taper over Apene i hvite og rød så er det ihvertfall over og ut for souness sin del.
Freddy gikk ut å sa at kjøpet av Solano var supporternes kjøp.
alle vet at Solano er en prins i Newcastle.
hvem har hatt solano på listen sin?souness, freddy eller O´Leary?

Alle vet at det ikke er souness som gjør kjøpene i Newcastle.
så har souness bare en sjanse igjen?!alle vet at viss vi taper over Apene i hvite og rød så er det ihvertfall over og ut for souness sin del.
så hvem blir Newcastle neste manager?

innen 2år er JJ tilbake i Newcastle's svarte og hvite drakt.

Narcu

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Har David O?Leary gjort sin første kjøp for Newcastle?!?!
« Svar #1 på: 01. Sep. 2005, 14:51 »
For å være helt ærlig har jeg ikke mye forhåpninger, og regner egentlig med at det er Fat Fred som har kjøpt inn Nobby... Har ikke mye tro på at vi får bytta ut Souness med O'Leary..
edre velferd og en gratis tur til SJP for alle soldater!

plebbster

• Gjest
« Svar #2 på: 01. Sep. 2005, 16:26 »
David O'leary bygger jo opp et lag i Aston Villa akkuratt nå. Han har kjøpt Eirik Bakke nylig og noen flere, tror jeg. Han ønsker nok ikke å stikke fra laget. Souness prøver på mye av et samme, men klarer det dessverre ikke så bra.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #3 på: 01. Sep. 2005, 16:33 »
Forstod lite av innlegget ditt. Hvem er "Apene i hvit og rød"? Neste kamp er mot Fulham, og de består av spillere, ikke aper, og har heller ikke røde drakter.

Det er Souness som velger spillere, Shepherd forhandler.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 01. Sep. 2005, 16:45 »
http://skysports.planetfootball.com/Article.asp?id=303300

Det tyder ihvertfall på at O'Leary ikke har noen planer om å beholde Milner utover denne sesongen, da han forsikrer om at Milner vil bli bedre, og at han verken vil gjøre Milner eller Newcastle noen harme denne sesongen!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #5 på: 01. Sep. 2005, 17:15 »
Så klart er det Souness, som desperat prøver å vinne tilbake fansens hjerter :P

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6 på: 01. Sep. 2005, 17:34 »
Sitat fra: "Nordin"
Forstod lite av innlegget ditt. Hvem er "Apene i hvit og rød"? Neste kamp er mot Fulham, og de består av spillere, ikke aper, og har heller ikke røde drakter.

Det er Souness som velger spillere, Shepherd forhandler.

apene er sunderland....viss vi taper eller spiller uavgjort er det over og ut med souness

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 01. Sep. 2005, 18:36 »
Kan jeg velge et fjerde valg?Tror kanskje Shearer har hatt en finger med i spillet her også. Men det er jo heller ikke tvil om at det tilgodeser den pressede ledelsen i Newcastle (Les:Souey/Shep) å hente en publikumsfavoritt.

Hvorvidt O'Leary har bidratt vet jeg ikke, men det er lov å håpe! Selv om jeg synes at O'Neil hadde vært den perfekte mannen for oss.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #8 på: 01. Sep. 2005, 21:11 »
dette er nok et samarbeid mellom fat-fred og souy... fat-fred vet at hvis han må sparke souness, så er han en veeeeldig upopulær person i newcastles gater. souness vet vel godt selv at han sitter fint i det hvis han ikke gjør noe drastisk, med usle ett poeng i serien.  Dermed kjøper de, sammen,  nobby tilbake, for å redde begges skinn.

Uansett, jeg bryr meg heller lite om hvem som har hentet solano. jeg er fortsatt i rus over å ha fått BÅDE nobby OG owen på to dager.

begynner ikke souness å vinne nå, nei da må jeg stille spørsmåltegn ang. intelligensen hans. han må jo være tilnærmet evneveik hvis han ikke klarer å vinne med det laget vi har nå!!!

men det skjer forhåpentligvis ikke. nå er vi igang!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

DanMan

• Gjest
« Svar #9 på: 02. Sep. 2005, 10:55 »
Hva feiler visse folk?? Får ikke Souness styrke laget uten at teoriene om at han desperat prøver å smiske med fansen?? Og det å tro O'Leary med viten og vilje styrker Newcastle fordi han skal ta over skuta snart blir mildt sagt litt håpløst. Hadde han da forsøkt kjøpt Bellamy til Villa? Tror mannen er proff nok til å forholde seg til jobben han har i dag - som Aston Villa-manager.

Blir forresten vanskeig å stemme, siden både <Souey, Fat Fred og muligens også Alan Shearer har fingre med i spillet. Godt teamwork!  :)

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 02. Sep. 2005, 11:06 »
Høres vanvittig latterlig ut å påsta at O'Leary styrker Newcastle på nevnte tidspunkt, for selv å ta over laget.

Greitt nok, han utvikler kanskje Milner og lar Nobby komme tilbake, men dersom O'Leary skulle gjøre en såpass illojal handling ovenfor Villa, så fortjener han ikke å bli vår neste manager.

Som det er nevnt ovenfor så har O'Leary hentet inn Bakke og Baros nylig, samtidig som Milner er på lån. Jeg er 100% sikker på at O'Leary nå konsentrerer seg om å gjøre Villa til et godt lag, selv om han kanskje innerst inne skulle ønske han var i en større klubb med mer penger.
Carr har altfor få landskamper for England!

Mr. Rasmussen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #11 på: 02. Sep. 2005, 14:07 »
Sitat
Hadde han da kjøpt Bellamy til Villa?

Bellamy er i Blackburn da....

Har også lite tro på at O'Leary kommer til Newcastle nå. Som alle har nevnt her så har hanog holder på å bygge ett godt lag i Villa nå. Tror heller det bara kan være ønsketenking :(
e's black, He's White, He's Uniteds Dynamite!
David Ginola

DanMan

• Gjest
« Svar #12 på: 06. Sep. 2005, 08:37 »
Beklager! Forsøkt hente Bellamy til Villa mente jeg, så klart.  :lol:

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 15. Sep. 2005, 17:51 »
Hvem er det som er 'tilgjengelige' på marketdet om dagen egentlig? Er O'Neil ledig? Andre alternativer, utenom Perry eller By Rise fra RBK da.....

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #14 på: 15. Sep. 2005, 22:16 »
Sitat fra: "chickenman"
Hvem er det som er 'tilgjengelige' på marketdet om dagen egentlig? Er O'Neil ledig? Andre alternativer, utenom Perry eller By Rise fra RBK da.....

vi har Kongen selv Kevin K, så er det David O'l....det er bare de 2 managerne jeg kunne ha tenkt meg=), kanskje han managern til Charlton oxo :P ?