20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Plan B var Torres  (Lest 6726 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Plan B var Torres
« Svar #30 på: 03. Sep. 2005, 11:37 »
hvorfor blir du svært skuffet når du ser at Torres absolutt ikke vil til Newcastle? vi hadde aldri fått han allikevel.... det hadde blitt som når vi jaget Rooney, en morsom tanke, men helt urealistisk.

plebbster

• Gjest
Plan B var Torres
« Svar #31 på: 03. Sep. 2005, 11:44 »
Jeg blir svært skuffet for jeg bryr meg ikke så mye om Primera Ligaen og dermed kan han få lov til å bli der istedenfor å møte og score mot oss to ganger hvert år.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Plan B var Torres
« Svar #32 på: 03. Sep. 2005, 11:56 »
Jeg gidder overhodet ikke å tenke på om "hvis han hadde kommet". Nå fikk vi Owen og skal være meget, meget godt fornøyd med det. Owen er en klassespiss som vi vet presterer godt i Premier League.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Plan B var Torres
« Svar #33 på: 03. Sep. 2005, 16:14 »
Sitat fra: "kesse"
Sitat fra: "Hughie"

Torres har nok et stykke igjen til Adriano, Sheva osv. Men han er nok en av verdens topp5 spisstalent tør jeg hevde.

det er astronomiske forskjeller fra å være et av verdens topp 5 spiss TALENT til å være blant verdens topp5 beste spisser. Bare se på Viana som i sin glans tid var en av verdens mest lovende midtbane spillere...

Nettopp poenget mitt! Torres er ikke i verdenstoppen, men det han har vist så langt viser klart at han er i stand til å ende opp der. Og i forhold til Viana, så mener jeg at det er en langt større prestasjon å etablere seg som en storprofil i spansk toppserie, enn å bli Young player of the year mens man spiller i Portugal. Personlig så føler jeg at hypen rundt Viana var enormt overdrevet, og jeg er generelt skeptisk til den nye [insert star player here].

Det er da selvsagt at det er langt fra en garanti at talent blomstrer til den stjernespilleren de har potensiale til å bli...

Men for å snu på fjøla, se på Ronaldinho, Rooney osv.

DanMan

• Gjest
Plan B var Torres
« Svar #34 på: 06. Sep. 2005, 08:54 »
Sitat fra: "Hughie"
Og å nevne Cisse og Kezman foran blir da veldig rart.

Skjønner deg godt, men dette er to spisser jeg har stor sans for, og selv om Kezman kanskje for de fleste ikke er verdensklasse blir det bare dumt å si at Cissé bare putter i Frankrike. Han er for god for benitez og co, ganske enkelt.