20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Plan B var Torres  (Lest 6759 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Plan B var Torres
« Svar #15 på: 01. Sep. 2005, 21:24 »
Sitat fra: "Benson"
Vi hadde aldri fått Torres

Hallo!!!

Nevn ein grunn til Torres skal velga Newcastle

Ikkje for trofer jaffal.

20£ mill + den fete lønninga Owen sikkert får... penger er alt her i verden.. samtidig som heltesatusen han kan få vil gjøre han til en spiller som kan tjene enda fetere lønninger senere....!

god nok grunn?
Han kom, ble mett og dett var dett....

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Plan B var Torres
« Svar #16 på: 01. Sep. 2005, 21:44 »
Agent Martin (tror jeg han het) sier at Newcastle sto klare med et bud på 38 millioner euro for Torres om Owen handelen ikke gikk i boks. Men dette hadde i følge han ikke vært nok. Da snakker vi vel over 300 millioner kroner.

Sykt
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Noreng

• Gjest
Plan B var Torres
« Svar #17 på: 01. Sep. 2005, 21:52 »
Torres er blandt verdens beste spisser.. Han er bedere enn spissene til Chelsea, ManU, faktisk bare Arsenal i england som har en god nok spiss til å slå han... Han kan kanskje kunkurre mot Real spissen! TORRES ER TOPP 5!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Plan B var Torres
« Svar #18 på: 01. Sep. 2005, 21:58 »
Sitat fra: "Noreng"
Torres er blandt verdens beste spisser.. Han er bedere enn spissene til Chelsea, ManU, faktisk bare Arsenal i england som har en god nok spiss til å slå han... Han kan kanskje kunkurre mot Real spissen! TORRES ER TOPP 5!

Men Forland scoret flere mål sist sesong.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Noreng

• Gjest
Plan B var Torres
« Svar #19 på: 01. Sep. 2005, 22:14 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Påstår du at selveste Forland er bedere enn en gud som Torres? Gutten er tidens talent! Han får jo alle på NUFC til å se ut som kyllinger! Ikke faen om Forland er bedere!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Plan B var Torres
« Svar #20 på: 01. Sep. 2005, 22:28 »
Sitat fra: "Erlend Simonsen"
Sitat fra: "Benson"
Vi hadde aldri fått Torres

Hallo!!!

Nevn ein grunn til Torres skal velga Newcastle

Ikkje for trofer jaffal.

20£ mill + den fete lønninga Owen sikkert får... penger er alt her i verden.. samtidig som heltesatusen han kan få vil gjøre han til en spiller som kan tjene enda fetere lønninger senere....!

god nok grunn?

Nei
Penger tener han uansett mykje av. Og heltestatus har han allerede.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Plan B var Torres
« Svar #21 på: 01. Sep. 2005, 22:32 »
Jeg sier ikke at Forlan er bedre, men Torres bør vel måle seg med antall mål om han skal være en av verdens beste spisser. HEller ingen garanti for at han hadde lyktes i England.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Plan B var Torres
« Svar #22 på: 01. Sep. 2005, 22:36 »

Påstår du at selveste Forland er bedere enn en gud som Torres? Gutten er tidens talent! Han får jo alle på NUFC til å se ut som kyllinger! Ikke faen om Forland er bedere!

Øh Noreng? kyllinger? verså snill å ikkje kom med slike fæle uttalelser.

Torres er eit kjempe talent, men han er eit typisk eksempel på at han passer best i spania. At han er topp 5? det er jo han ikkje, bedre enn spissene til man utd og chelsea? nei no Noreng er det berre tull på deg.
Torres er langt ifra ein gud, berre eit kjempe talent.

Sjølv er eg veldig fornøyd med Owen.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Plan B var Torres
« Svar #23 på: 01. Sep. 2005, 22:40 »
Jeg sier ikke at Forlan er bedre, men Torres bør vel måle seg med antall mål om han skal være en av verdens beste spisser. HEller ingen garanti for at han hadde lyktes i England.

helt enig! Torres er langt i fra garantert å lykkes i england, men hvis han skulle det tror jeg han hadde gjort det bra i et spillende lag som feks arsenal.

At han er blandt de 5 beste spissene i verden gidder jeg NESTEN ikke å kommentere engang. Men han havner hvertfall bak disse Robinho, Tevez, Henry, Rooney, Raul ++++

Noreng

• Gjest
Plan B var Torres
« Svar #24 på: 02. Sep. 2005, 08:07 »
Ok, Torres er bedere enn gudjohnsen, drogba? det må dere være enig i? Torres er bedere enn Rooney og vann tissetoy!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Plan B var Torres
« Svar #25 på: 02. Sep. 2005, 10:38 »
En Van Nistelrooy, Rooney, Drogba, Gudjohnsen? Kan bli bedre, er ikkje bedre nei.

Gudjohnsen blir no ikkje brukt som spiss lenger, og kva med Crespo? Ein av dei beste goalgetterene i verden? Åsso er det ingen garanti på at Torres lykkes i premier league, noko eg tviler på egentlig.

Han er heller ikkje topp fem, for å nevne nokon som er blant dei beste:

Henry, Ronaldinho, Shevchenko, Adriano,Maakay, Van Nisterooy, Ronaldo, Raul, Eto'o, Forlan, Crespo, er sjøvsagt fleir som eg ikkje kommerpå i farta.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

DanMan

• Gjest
Plan B var Torres
« Svar #26 på: 02. Sep. 2005, 10:45 »
Torres er overhodet ikke bedre enn Rooney og Drogba!! Meget mulig Torres er et stoort talent (selv om jeg mener han er oppskrytt som få), men per nu synes jeg overhodet ikke han rettferdiggjør en prislapp på over 300mill!!

Topp 5?? (i helt tilfeldig rekkefølge) Adriano, Makaay, Rooney, Drogba, Henry, Owen (ja, faktisk  :D ), Klasnic, Crespo, Saviola, Djibril Cissé og Kezman (noe alle vil protestere villt på, men det driter jeg i  :lol: ) er for meg laangt foran Torres. Ergo ikke topp 10 engang.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Plan B var Torres
« Svar #27 på: 02. Sep. 2005, 18:29 »
Er enig i at Torres ikke er så god som Noreng vil ha det til, men han er da vitterlig et klassetalent som har fysikken til å takle PL godt. Bare se på hvilke klubber som er interesserte. En av verdens beste klubber for tida, Chelsea har jo jaktet på han, blir litt merkelig å hevde at han ikke er i nærheten av verdensklasse.

Og å nevne Cisse og Kezman foran blir da veldig rart. Å bøtte mål i ligaer i frankrike og nederland er da ingen stor presentasjon. Og de har begge vist at PL er for mye for dem. Dog har jeg tro på at Kezman kan langt bedre enn det han fikk lov til å vise i Chelsea.

Torres har nok et stykke igjen til Adriano, Sheva osv. Men han er nok en av verdens topp5 spisstalent tør jeg hevde.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Plan B var Torres
« Svar #28 på: 03. Sep. 2005, 00:17 »
Sitat fra: "Hughie"

Torres har nok et stykke igjen til Adriano, Sheva osv. Men han er nok en av verdens topp5 spisstalent tør jeg hevde.

det er astronomiske forskjeller fra å være et av verdens topp 5 spiss TALENT til å være blant verdens topp5 beste spisser. Bare se på Viana som i sin glans tid var en av verdens mest lovende midtbane spillere...

plebbster

• Gjest
Plan B var Torres
« Svar #29 på: 03. Sep. 2005, 10:25 »
Blir svært skuffet hvis Torres stikker til Chelskij nå, men vi kunne jo ikke gjordt så mye med det, akkuratt. Han er for dyr for oss. Bedre å spare 10 mill £ på å kjøpe Owen enn å få Torres til klubben.

Forøvrig spisser som er bedre enn Torres nå for øyeblikket:

Rooney, Nistlerooy, Henry, Owen (  :wink:  ), Raul og Robinho.