20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Plan B var Torres  (Lest 6741 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Plan B var Torres
« på: 01. Sep. 2005, 09:06 »
Dersom handelen av Owen ikke skulle lykkes, så hevdes det at Torres ville bli neste mål.

Link
Carr har altfor få landskamper for England!

djmattis

• Gjest
Plan B var Torres
« Svar #1 på: 01. Sep. 2005, 14:07 »
Torres hadde värt mye bedre enn Owen, Torres er en mye mere spennende spiller, ååååh hadde bare den handelen gått igjennom da hadde jeg fått hjerteattakk
Har allt likt Torres spillestil.....
han er the future

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Plan B var Torres
« Svar #2 på: 01. Sep. 2005, 14:13 »
jeg er 95% sikker på at vi aldri hadde fått torres. hva har vi som gjør at han vil spille for oss?? både arsenal og chelsea har vist sin interesse for han tidligere... tror nok han heller ville gått til en av storklubbene. Dessuten står det at Atletico ville avslått vårt bud.... Tror vi bør være glade vi fikk Owen jeg:)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Plan B var Torres
« Svar #3 på: 01. Sep. 2005, 14:24 »
Vi hadde aldri fått Torres

Hallo!!!

Nevn ein grunn til Torres skal velga Newcastle

Ikkje for trofer jaffal.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Narcu

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Plan B var Torres
« Svar #4 på: 01. Sep. 2005, 15:00 »
Tjah, en grunn kan kanskje være supporterne?

Men, nei, tror aldri torres hadde valgt oss bare fordi vi har verdens beste supportere ;)
edre velferd og en gratis tur til SJP for alle soldater!

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Plan B var Torres
« Svar #5 på: 01. Sep. 2005, 15:31 »
Selv om det hadde vært utrolig konge å fått Torres til Newcastle må jeg si at det er tvilsomt at han hadde vært villig til å komme til oss. Men på den andre siden hadde jeg aldri trodd/våget håpe på at vi skulle lande Owen heller.

Når det er sagt så er jeg faktisk mer glad for at vi fikk Owen. Vi vet at han er i stand til å bøtte inn mål i Premier League, og han vil være istand til å gjøre en god jobb for oss. Mens Torres aldri har prøvd seg i PL og det er usikkert hvorvidt han vil være istand til å tilpasse seg. Det ville vært fryktelig å bruke £26m+ på en spiller som ikke klarte å løfte laget ut av gjørma.

På den annen side er jeg en stor fan av Torres, og tror nok han ville klart overgangen etter ikke altfor lang tid. Slik jeg ser det er Owen den sikre veien, mens Torres er kanskje mer en langsiktig investering.

Satser på at Torres kommer til Januar/sommeren 2006...  :o

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Plan B var Torres
« Svar #6 på: 01. Sep. 2005, 15:34 »
Enig. For oss vil det være sikrere å hente Owen. Han er jeg ganske sikker på at passer inn i vårt spillesystem.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Plan B var Torres
« Svar #7 på: 01. Sep. 2005, 16:05 »
Leste på skysports at vi skulle legge inn bud på £38mill, noe som er altfor mye synes nå jeg. Dessuten er det jo ikke sikkert han ville ha passa inn her uansett.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Plan B var Torres
« Svar #8 på: 01. Sep. 2005, 18:32 »
Det var vel ikke 38m pund,men snarere 38m euro, uansett er dette enormt mye penger i dagens transfermarked, og jeg føler at det er til vårt beste at vi har fått inn Owen.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Plan B var Torres
« Svar #9 på: 01. Sep. 2005, 18:35 »
Ingen sa at det var mulig å hente Owen, men så sannelig kom han!

djmattis

• Gjest
Plan B var Torres
« Svar #10 på: 01. Sep. 2005, 19:12 »
Tenk dere Owen og Torres på topp???

haha det hadde värt latterlig bra...
med luque på kanten....
eller slepende forward...
herregud la det bli et tilfelle!!

:D:D:D:D:D:D:D

plebbster

• Gjest
Plan B var Torres
« Svar #11 på: 01. Sep. 2005, 19:15 »
Vi må jo ikke bli et kjøpe-lag. Vi blir jo snart den dårlige versjonen av Chelsea hvis vi kjøper mer nå.

Fernando Torres hadde ikke vært like bra som Michael Owen, men han er helt klart noe å satse på i framtiden.

djmattis

• Gjest
Plan B var Torres
« Svar #12 på: 01. Sep. 2005, 20:00 »
hvis vi skal bli et europeisk topplag per dags dato så må man bruke enorme summer...
enkelt og greit, ellers såå blir man bare et middelsmåttig lag...
det er den harde sannheten

molala

• Supersub
    • Vis profil
Plan B var Torres
« Svar #13 på: 01. Sep. 2005, 20:13 »
Michael Owen scorer garantert mer mål i premier league enn hva Torres hadde kommet til å gjort..!

Takk og lov satsa vi fullt på Owen, det hadde ikke vært tid til å henta Torres.
ancs and Scousers, go to H***!!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Plan B var Torres
« Svar #14 på: 01. Sep. 2005, 20:16 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Ingen sa at det var mulig å hente Owen, men så sannelig kom han!

syntes det blir feil å sammenligne owen med torres sin eventuelle overgang. Med Owen hadde vi flere ting som vi kunne lokke med. Fast spilletid, gjenkomst til PL, større sjans for at han kommer med i vm troppen og at familien savnet england.

Med Torres har vi vel egentlig ingenting.... Hvis han ikke har et stort ønske om å spille i england, noe som jeg ikke vet.