20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Musikktråden  (Lest 823637 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Musikk tråden
« Svar #375 på: 02. Juni 2006, 17:53 »
Bob Sinclair med "Love generation" er en høyst fengende låt.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Musikk tråden
« Svar #376 på: 02. Juni 2006, 17:57 »
Men dog en låt man blir veldig lei.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Tyneside

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Musikk tråden
« Svar #377 på: 02. Juni 2006, 18:04 »
Har nettopp kjøpt (ja noen album må bare kjøpes!) det nyeste albumet til Red Hot Chilli Peppers; Stadium Arcadium.
To cder med 14 sanger på hver. Har nå hørt gjennom disc 1 og gutta skuffa ikke!.  Vil anbefale på det sterkeste å sjekke dette ut.

Et av de beste bandene i verden!
ynesides black and white army..!

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Musikk tråden
« Svar #378 på: 03. Juni 2006, 15:29 »
jeg skal personlig se Red Hot Chili Peppers live i Belgia i sommer, samt Tool og Kaizers. Måtte ha med en festival på interrailen vår;)
Gleder meg sjukt til Red Hot :D
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Musikk tråden
« Svar #379 på: 03. Juni 2006, 18:18 »
Kjøpte Red Hot albumet dagen det kom ut, og for et fantastisk album ! Har gått tilbake til stilen de hadde på Californication samt funk/rapen som kjennetegner de ! Genialt bra band :) En venninne av meg skal på Red Hot konsert i Paris. Et av verdens beste band i verdens beste by ! Har aldri vært så misunnelig i mitt liv !!!

Kan noen fortelle meg hva den Gorillaz sangen jeg leter etter heter ?
Det er en ganske rolig sang, og på musikkvideoen så blir den flygende øya angrepet av bomadert av helikoptre. Noen som har peiling ?!
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

plebbster

• Gjest
Musikk tråden
« Svar #380 på: 03. Juni 2006, 23:09 »
Slett

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Musikk tråden
« Svar #381 på: 04. Juni 2006, 13:19 »
Sitat fra: "Stephan Solheim"
Kjøpte Red Hot albumet dagen det kom ut, og for et fantastisk album ! Har gått tilbake til stilen de hadde på Californication samt funk/rapen som kjennetegner de ! Genialt bra band :) En venninne av meg skal på Red Hot konsert i Paris. Et av verdens beste band i verdens beste by ! Har aldri vært så misunnelig i mitt liv !!!

Det er en ganske rolig sang, og på musikkvideoen så blir den flygende øya angrepet av bomadert av helikoptre. Noen som har peiling ?!

Det er jo bare å laste ned Gorillaz-sanger det da Stephan! ;) Men jeg tror du mener Feel Good Inc. kanskje. Gorillaz har flere godlåter da.

Når det gjelder Stadium Arcadium, så kjøpte jeg det forrige uke. Kanskje årets plate? Jeg er ihvertfall vanvittig fornøyd. Elsker at det er så mye funk på denne plata. Kryr jo av gode sanger! Selv synes jeg Wet Sand var veldig bra. Kan komme mange bra singler fra denne plata i ukene framover. ;)

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Musikk tråden
« Svar #382 på: 04. Juni 2006, 13:54 »
Sitat fra: "Mr. Lerback"
Sitat fra: "Stephan Solheim"

Det er jo bare å laste ned Gorillaz-sanger det da Stephan! ;) Men jeg tror du mener Feel Good Inc. kanskje. Gorillaz har flere godlåter da.

Når det gjelder Stadium Arcadium, så kjøpte jeg det forrige uke. Kanskje årets plate? Jeg er ihvertfall vanvittig fornøyd. Elsker at det er så mye funk på denne plata. Kryr jo av gode sanger! Selv synes jeg Wet Sand var veldig bra. Kan komme mange bra singler fra denne plata i ukene framover. ;)

jo kan jo bare laste de ned, mn jeg gidder ikke :p vil kun ha dn ene sangen. hehe, det er ikke feel good inc nei =)

På Stadium Arcadium så likte jeg veldig godt "She's Only 18", "Snow (Hey Oh)" og "Especially in Michigan"
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Musikk tråden
« Svar #383 på: 04. Juni 2006, 13:56 »
:lol:

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Musikk tråden
« Svar #384 på: 11. Juni 2006, 18:29 »

Kan noen si meg hva denne sangen som er i videoen heter?

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Musikk tråden
« Svar #385 på: 11. Juni 2006, 19:26 »
den er hvertfall på Fifa 2005 eller 2006.. tror det er 2005
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Agurksaft

• Gjest
Musikk tråden
« Svar #386 på: 12. Juni 2006, 01:13 »
2face idibia- African queen

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Musikk tråden
« Svar #387 på: 13. Juni 2006, 23:42 »
http://www.break.com/index/sundaybush.html

En av de beste låtene noensinne laget, fremført av....USA's president!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

plebbster

• Gjest
Musikk tråden
« Svar #388 på: 14. Juni 2006, 00:22 »
" Sunday, Bloody Sunday " er ikke en av de beste sangene noensinne, men godt gjort å mixe den sammen etter mangfoldige taler fra George Bush. Noe sier meg at gutta som laget filmen har utrolig lite å gjøre. Du finner ikke noen flere slike da, Kristoffer?
Syntes den var på kanten til spenstig.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Musikk tråden
« Svar #389 på: 14. Juni 2006, 08:02 »
Det er i allefall en veldig bra sang...  Selv om jeg har hørt den bedre enn dette her...