20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Musikktråden  (Lest 822124 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Musikktråden
« Svar #5130 på: 25. Mai 2013, 13:23 »
Daft Punk sitt nye album virker svært lovende - og oh my så sinnsykt fengende Get Lucky (albumversjonen) er. Går aldri lei!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5131 på: 25. Mai 2013, 13:25 »
Jeg synes skiva var jævlig skuffende. To gode låter, masse ræl og et det virkelig et Daft Punk-album? Jeg kjenner ikke igjen bandet. Hadde dette albumet vært gitt ut av en ukjent artist/band hadde absolutt ingen brydd seg når låtene ble spilt på radio osv. Det er sikkert og visst.
Nei.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5132 på: 25. Mai 2013, 16:10 »

Robbie Williams på chatroulette. Legende

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5133 på: 25. Mai 2013, 16:15 »
Haha! Jævlig fett.
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5134 på: 25. Mai 2013, 16:22 »
Han er faktisk en levende legende! Forøvrig en av de bedre låtene jeg har hørt av han på mange år.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5135 på: 25. Mai 2013, 16:53 »
Daft Punk sitt nye album virker svært lovende - og oh my så sinnsykt fengende Get Lucky (albumversjonen) er. Går aldri lei!

Jeg synes det har litt for varierende kvalitet. Get Lucky er fantastisk, men resten er ikke nødvendigvis helt up to par. Liker forøvrig Doing it Right ganske godt også.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5136 på: 25. Mai 2013, 23:38 »
Get Lucky er fantastisk ja, syns også Doin' It Right er digg. Samt Contact og Giorgio by Moroder etter en kjapp gjennomlytting.

Forøvrig en sjukt deilig låt. Sikkert nevnt det før - men kan ikke nevnes for ofte.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5137 på: 25. Mai 2013, 23:49 »
Aah, turte nesten ikke poste om Daft Punk låter her ettersom elektroniske låter ikke har slått an tidligere! Godt å se at folk her inne hører på Daft Punk også, selv om det nye albumet var litt kjedelig og skuffende. Eneste låta jeg virkelig likte var Doin It Right! Den var ganske fet.

https://soundcloud.com/beatz-hhc-tv/daft-punk-ft-pharell-williams

Pitbull Remix.. Herregud så dårlig! Brenner meg innvendig.. Pitbull er det verste som finnes!
« Siste redigering: 25. Mai 2013, 23:53 av Eriksen »

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5138 på: 26. Mai 2013, 01:20 »
Daft Punk er fett. De to første skivene er to virkelig herlige houseskiver, mens Human After All var ei skuffende electronicarock-plate. Så kom Tron: Legacy om er bandets absolutt beste til nå, noe som gjorde at jeg fikk tilbake troa å bandet etter den første skuffelsen. Så gir de ut Random Access Memories som er så kjedelig at jeg håper det er det siste vi hører fra bandet.
Nei.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5139 på: 26. Mai 2013, 11:50 »
Helt enig, de eldre låtene er mye bedre enn det som kom ut i Random Access Memories. Sovna nesten da jeg hørte gjennom albumet.

Forresten boris, hadde vært veldig fett om du skjekka ut min første mix med den nye mixboardet mitt! :D Det er en moombahton (og moombahcore) mix med 12 låter. Vet ikke helt om du er kjent med moombah? :)

Her er den hvertfall!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5140 på: 26. Mai 2013, 12:53 »
Skal ta en lytt i løpet av dagen. :)
Nei.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5141 på: 26. Mai 2013, 14:53 »
Cool!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #5142 på: 26. Mai 2013, 16:20 »
  :toon: :ler:

Sidebrok er konge!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5143 på: 26. Mai 2013, 17:37 »
Skal innrømme at jeg syns han er ekstremt slitsom å høre på, han! :P

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5144 på: 26. Mai 2013, 21:01 »
Helt enig, de eldre låtene er mye bedre enn det som kom ut i Random Access Memories. Sovna nesten da jeg hørte gjennom albumet.

Forresten boris, hadde vært veldig fett om du skjekka ut min første mix med den nye mixboardet mitt! :D Det er en moombahton (og moombahcore) mix med 12 låter. Vet ikke helt om du er kjent med moombah? :)

Her er den hvertfall!

Jeg sjekka ut den her i ste, men jeg må innrømme at jeg falt av lasset ganske kjapt. Skal prøve igjen i morgen, men jeg tror ikke helt moombah (son er nytt for meg, tror jeg) er helt min greie. Men som sagt, gir det en ny sjanse i morgen.
Nei.