20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Musikktråden  (Lest 823211 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Musikk tråden
« Svar #165 på: 23. Feb. 2006, 21:53 »
Det var ment som en spøk, jeg hadde tenkt å avslutte diskusjonen, men valgte heller å dra den videre.

Det er jo alltid en grunn til att det ikke er rett anledning til å diskutere f.eks. Det er alltid en grunn, jeg sa vel ikke noe annet. Nå er jeg aktiv i alt for mangen tråder fordelt på flere forum og får ikke med meg alt, men jeg kan ikke huske å ha sagt noe annet enn att det er en grunn til ditt og datt gjentatte ganger.
iverpool FC

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Musikk tråden
« Svar #166 på: 23. Feb. 2006, 21:55 »
HUSK: For å bli tatt seriøst må du tenke over hva du skriver. Hvis det ikke er gjennomtenkt og skrevet av ditt fulle hjerte, kan du egentlig la være å skrive det. Det synes i hvert fall jeg som mener at et best mulig forum er fritt for unnskyldninger om feilskriving og stadige gjentkelser av absurde uttalelser.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Musikk tråden
« Svar #167 på: 23. Feb. 2006, 22:00 »
En spøk i ny og ne bør da ikke vere forbudt? Dette skjedde en gang, og egentlig så selv om det var ment som en spøk står jeg for att det jeg skrev var korrekt. Att jeg gjentar meg selv er jo for du også drar diskusjonen videre. Jeg diskuterer hva som helst og det er vel det forumet er til for.

Kun for att jeg kanskje har andre meninger enn folk er noe jeg har den fulle rett til. De som har problemer med dette kan ihvertfall holde det for seg selv.
iverpool FC

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Musikk tråden
« Svar #168 på: 23. Feb. 2006, 22:02 »
En spøk i ny og ne er greit det. Men dette er bare tåpelig. Du kan ikke argumentere på en sånn måte. Du gjør en seriøs diskusjon useriøs.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Musikk tråden
« Svar #169 på: 23. Feb. 2006, 22:02 »
Sitat fra: "Dag Riise"
En spøk i ny og ne bør da ikke vere forbudt? Dette skjedde en gang, og egentlig så selv om det var ment som en spøk står jeg for att det jeg skrev var korrekt. Att jeg gjentar meg selv er jo for du også drar diskusjonen videre. Jeg diskuterer hva som helst og det er vel det forumet er til for.

Kun for att jeg kanskje har andre meninger enn folk er noe jeg har den fulle rett til. De som har problemer med dette kan ihvertfall holde det for seg selv.

Vær så vennlig, dag. Nå gidder jeg ikke mer. Du står altså fortsatt for at det aldri finnes et dårlig tidspunkt for en latter? OK, det er totalt håpløst sagt av deg. Både jeg og joakim har argumentert mot deg her så jeg gidder ikke gjenta argumentene. Nå stopper vi denne diskusjonen.
Tore Eikeland,

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Musikk tråden
« Svar #170 på: 23. Feb. 2006, 22:05 »
Sitat
Du står altså fortsatt for at det aldri finnes et dårlig tidspunkt for en latter?

Nei, her tar du feil. Herregud, det var bare en spøk. Det jeg sa var att det var en grunn til att det var ett dårlig tidspunkt, og du fortsatte å diskutere det.

Si meg, var det jeg skrev galt??

Men ok, det var en dårlig spøk som vi bare bør legge bak oss.
Min feil, men nå bør vi diskutere musikk igjen.
iverpool FC

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Musikk tråden
« Svar #171 på: 24. Feb. 2006, 15:53 »
Okey, men da kan jeg vere den som bringer tråden tilbake til der den skal vere, siden jeg var sterkt delaktig i å få den til å bli usaklig.

Iron Maiden skal holde konsert i vestlandshalen den 23 november 2006.
Noen som har tenkt å gå der? Billeter blir lagt ut for salg i morgen, så jeg sier bare løp å kjøp. Prisen er 500kr pluss 25 for en eller annen avgift.
iverpool FC

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Musikk tråden
« Svar #172 på: 24. Feb. 2006, 15:56 »
For folk av litt annen  musikk innterese (journalisten) kan jeg også medele att Buddy Guy skal ha konsert den 23 juni i grieghallen.
iverpool FC

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Musikk tråden
« Svar #173 på: 24. Feb. 2006, 16:37 »
Har ingen planer om å bruke 500 kroner mens jeg hører på en type skrike i ett par timer. Uaktuelt. Men det er sikkert utsolgt uansett! Helt utrolig med tanke på hvor dyrt bilettene er begynt og bli :?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Musikk tråden
« Svar #174 på: 24. Feb. 2006, 16:55 »
Sitat fra: "Lasse"
Har ingen planer om å bruke 500 kroner mens jeg hører på en type skrike i ett par timer. Uaktuelt. Men det er sikkert utsolgt uansett! Helt utrolig med tanke på hvor dyrt bilettene er begynt og bli :?

Alt for dyrt, men viss du kaller Maiden for skrike band kan ikke du ha hørt mye rock.
iverpool FC

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Musikk tråden
« Svar #175 på: 24. Feb. 2006, 17:06 »
Iron Maiden er kos. Rett og slett. Men eg har hørt band  som skriker mykje meirpå scenen enn Maiden. Dickinson skriker jo ikkje i det heile teke.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Musikk tråden
« Svar #176 på: 24. Feb. 2006, 17:07 »
Altså, det er mange som skriker. Men for meg er Maiden skriking. Uten at jeg har hørt så altfor mye av de. Men nok til å gjøre opp min mening :wink:

Men skjønner at folk liker det!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Musikk tråden
« Svar #177 på: 24. Feb. 2006, 19:44 »
Sitat fra: "Lasse"

Som du sa, billetene er dyre. Men ta Stones billetene som eksempel, de kostet 1050 kroner. Det er dyrt. Maiden blir jo bilig i forhold, og så spiller de mye bedre musikk. Desverre skal Metallica "varme" opp for Stones før konserten. Noe som for meg hadde vert verdt de 1050 kronene alene. Det ville vert siste sjangse til å se dem live. Men, det får heller vere.
iverpool FC

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Musikk tråden
« Svar #178 på: 24. Feb. 2006, 20:03 »
Sitat fra: "Dag Riise"
For folk av litt annen  musikk innterese (journalisten) kan jeg også medele att Buddy Guy skal ha konsert den 23 juni i grieghallen.

BUDDY GUY??? HAN ER FANTASTISK!!! Vær vanvittig snill og gi meg en link hvor dette står!!! Jeg elsker Bud!!! En tradisjonell bluesmusiker med sansen for det ekte. Jeg kan herved meddele resten av forumet at jeg 85 % sikkert kommer til å gå på den konserten! TUSEN TAKK, DAG!!!
Tore Eikeland,

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Musikk tråden
« Svar #179 på: 24. Feb. 2006, 20:07 »
http://www.bergenlive.no/sider/viskonsert.php?id=68

Konserten er den 23 juni, og jeg har ingen innformasjon om det er utsolgt eller ei, bare så det er sagt.
iverpool FC