20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Musikktråden  (Lest 820286 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Musikktråden
« Svar #4410 på: 24. Feb. 2012, 22:43 »
Er syke lineups for meg på Hellfest, Wacken og Download Festival i år. Men økonomien ødelegger nok siden jeg skal til Newcastle i sommer for å se blink-182.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4411 på: 24. Feb. 2012, 22:44 »
Noen som har noe festival planer i sommer? For meg har Hove vært tradisjon, men i år er line-up'n der helt forferdelig så må dra på noe annet. Vurderer T In The Park. Har kjøpt billett til Stone Roses og Black Keys på Øya, og vurderer Wolfmother på Slottsfjell. Samt at jeg drar helt sikkert på Psetero uavhengig av hva hvem som spiller der..
Og om 2 uker så skal jeg se Noel Gallagher og hans High Flying Birds i Berlin. Å se Noel live er vel det eneste jeg kan komme på som er like kult som å se kamp på St'James =)

Pleier du å bry deg om artistene på Hove Ole? Hørt rykter om at du har inntatt noen enheter alkohol de siste åra ;)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #4412 på: 24. Feb. 2012, 23:04 »
Snoop, Skrillex og Rise Against må være den verste headlinerrekka noen sinne. Skrillex tar uansett kaka. Rett og slett det forjævligste innen noen sjanger. Utrolig hvordan mainstreamkidsa klarer å perversere den ene sjangeren etter den andre med slikt søppel. Det var jo mye lovende innenfor dubstep til å begynne med.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4413 på: 24. Feb. 2012, 23:59 »
Det må være så slitsomt å hate alt som er mainstream. Mainstream blir mainstream av en grunn. Grunnen er at det er noe folk flest liker. Er ikke noen superfan av skrillex, men er noen av sangene som er brukbare. Men smaken er som baken og alle kan ikke like alt. Dog sitter jeg med inntrykket av at mange hater alt som er mainstream kun fordi det er mainstream.

Selv liker jeg alt jeg synes fenger og gir egentlig ganske langt faen i om det er lady gaga eller en eller annen indy artist fra en kjeller i berlin som har laget det.
« Siste redigering: 25. Feb. 2012, 00:01 av tveit »

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4414 på: 25. Feb. 2012, 01:00 »
Selv liker jeg alt jeg synes fenger og gir egentlig ganske langt faen i om det er lady gaga eller en eller annen indy artist fra en kjeller i berlin som har laget det.

Tommel opp. Er så sykt mye fordommer innen musikk, og det gjelder begge veier. Både ekstreme indie-kids som nekter å godta ting som er "for mainstream," og de største plateselskapene som utelukker selv de beste underground-bandene/artistene av de merkeligste årsaker.

Kongelåt, forresten; http://www.youtube.com/watch?v=ln0VolJM1CU&feature=BFa&list=PLEEBD904541132045&lf=mh_lolz

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4415 på: 25. Feb. 2012, 03:44 »
Snoop, Skrillex og Rise Against må være den verste headlinerrekka noen sinne. Skrillex tar uansett kaka. Rett og slett det forjævligste innen noen sjanger. Utrolig hvordan mainstreamkidsa klarer å perversere den ene sjangeren etter den andre med slikt søppel. Det var jo mye lovende innenfor dubstep til å begynne med.

Snoop doggy shite skjønner jeg, også Skrillex. Rise Against er dog dritbra!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #4416 på: 25. Feb. 2012, 08:19 »
jeg skal til Newcastle i sommer for å se blink-182.

Når er den konserten? Og hvor?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4417 på: 25. Feb. 2012, 09:55 »
Eddie Vedder og resten av Pearl Jam i Spektrum... de har jo ikke vært i Norge siden 2001. :happy:
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4418 på: 25. Feb. 2012, 10:44 »
Vurderer Rock Werchter for fjerde år på rad. Lineupen begynner å likne noe, med Blink-182, Red Hot, Pearl Jam, Dropkick Murphys, Kasabian og Katzenjammer ( :-[) :thumbu:.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4419 på: 25. Feb. 2012, 10:52 »

Snoop doggy shite skjønner jeg, også Skrillex. Rise Against er dog dritbra!

The sufferer and the witness er et flott album! Egentlig ganske bra det de har kommet med etterpå også.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4420 på: 25. Feb. 2012, 11:56 »
jeg skal til Newcastle i sommer for å se blink-182.
God bedring. :P
Flott å reise til Newcastle, selvfølgelig. Og man trenger egentlig ingen god grunn til det. Men konsert med det bandet? :thumbd:
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4421 på: 25. Feb. 2012, 12:11 »
Blink er jo prima. Gladpunk på sitt aller ypperste, i tillegg til et meget bra liveshow. Anbefaler liveskiva deres på det varmeste.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4422 på: 25. Feb. 2012, 12:14 »

Og fordi Skrillex ble populær så er det ikke lenger mye bra dubstep?

Skrillex er forresten brostep, noe relativt forskjellig fra dubstep. På samme måte som black metal er noe helt annet enn heavy metal, til tross for at begge er metal.
Nei.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4423 på: 25. Feb. 2012, 12:45 »

Pleier du å bry deg om artistene på Hove Ole? Hørt rykter om at du har inntatt noen enheter alkohol de siste åra ;)

Hehe! Ja tro det eller ei så har det faktisk alt å si :P I fjor så var det jo torsdagen på Hove som hadde elendige artister, som gjorde at jeg istedenfor drakk meg sanseløs. Bra artister derimot gjør at jeg holder meg "godt" innafor blackoutgrensa.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #4424 på: 25. Feb. 2012, 12:47 »
Hove?  :P

For meg står det mellom Tomorrowland og Roskilde, hvis jeg i det hele tatt orker festivallivet i sommer. Den der promo-videoen til Tomorrowland ser i  hvert fall helt syk ut.