20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Musikktråden  (Lest 821499 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Musikktråden
« Svar #4170 på: 26. Nov. 2011, 02:28 »
Nyplata til Coldplay er vel omtrent å sammenligne med U2s Pop. De leter etter noe nytt, men greier ikke helt å finne det, og det blir litt sånn halvveis. Men en del fullt brukbare låter på skiva. Spesielt liker jeg major minus og duetten med Rihanna.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4171 på: 26. Nov. 2011, 08:58 »
For å være helt ærlig syns jeg det er blasfemi mot Pop å sammenligne Mylo Xyloto med den. Milesvis bedre i kvalitet - Pop altså :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4172 på: 26. Nov. 2011, 12:10 »

Uff, så ufattelig bra. Frysninger og andre herligheter oppstår hver eneste gang. :wub:
Nei.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4173 på: 26. Nov. 2011, 12:16 »
Nice, boris!

Selv har jeg mange gode minner fra denne herlige låta fra da jeg var liten:

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4174 på: 26. Nov. 2011, 12:22 »
Gode greier det der, ja. Så absolutt!

Sånn ellers er Akira Yamaoka mesteren på både uhyggelig og trist stemning. En mester!

Ufattelig dyktig fyr.
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4175 på: 26. Nov. 2011, 14:51 »
Ahh - Mario Kart 64. For en magisk tid!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #4176 på: 26. Nov. 2011, 14:55 »
Ahh - Mario Kart 64. For en magisk tid!

et av de mest underholdende spillene som finnes, også i dag. Var alltid soppen (toad)

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4177 på: 26. Nov. 2011, 15:00 »
Har aldri falt helt for Mario Kart 64, mye pga. gamepaden, samt at grafikken er usjarmerende. Men Super Mario Kart på SNES er tidenes feteste bilspill. Massivt!
« Siste redigering: 26. Nov. 2011, 15:02 av boris. »
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4178 på: 26. Nov. 2011, 15:13 »
Toad har jeg hata helt siden da faktisk! Jeg var alltid Wario. Angrer som fy på at jeg latt broren min selge N64en da han var i Kosovo. Mario Kart på Wii er langt fra det samme.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4179 på: 26. Nov. 2011, 16:33 »
Diddy Kong Racing på N64 er tidenes bilspill. Etter å ha trykket på linken til coxie og klikket meg litt videre kom jeg forøvrig til denne:

Fengende låt, men fullstenig umulig å skjønne av den syrevideoen hva det spillet handler om.

Coldplay lager fantastisk musikk på sitt beste, og er sympatiske folk, men herregud så kjedelige de er på sitt verste. På det siste albumet er det virkelig mye dritt. Live er de uansett strålende. Jeg var heldig nok til at den ene Coldplay-konserten jeg har fått med meg var da de var på sitt beste, men jeg tviler ikke på at de leverer veldig bra fortsatt.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4180 på: 26. Nov. 2011, 16:52 »
Toad har jeg hata helt siden da faktisk! Jeg var alltid Wario. Angrer som fy på at jeg latt broren min selge N64en da han var i Kosovo. Mario Kart på Wii er langt fra det samme.

Hehe, godt å se det er flere som hadde sansen for tungvekteren Wario! Tungvekterne var kanskje litt trege, men de tok igjen for det med styrke. Lettvekterne som f.eks. Toad tålte jo ikke mye før de lå strødd etter å ha tatt imot juling fra de større karakterene.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #4181 på: 26. Nov. 2011, 21:23 »
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4182 på: 28. Nov. 2011, 19:49 »
Kommer ikke over hvor kul Paradise er! Coldplay har kanskje ikke laget et mesterverk i Mylo Xyloto, men de har helt klart produsert minst to nye megahiter i paradise og every teardrop is a waterfall.

Simmi

• Gjest
« Svar #4183 på: 28. Nov. 2011, 19:54 »
Syntes også Charlie Brown, Major Minus og Princess of China er gode låter. Det får så være at Rihanna er med i sistnevnte.

Syntes det er en veldig god skive, i motsetning til de fleste her. Allikevel er det endel dårlige låter som up with birds og hurts like heaven. Sistnevnte er 1000x fetere live!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4184 på: 28. Nov. 2011, 19:59 »
HAr ikke fått kommet skikkelig igjennom platen enda, men paradise ble en umiddelbar favoritt. Har alltid perioder hvor jeg digger enkeltsanger og spiller de aaaaaaltfor mye. Akkurat nå er det paradise som kommer til å spilles ihjel :P