20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Musikktråden  (Lest 822723 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Musikktråden
« Svar #3945 på: 26. Sep. 2011, 23:55 »
Jeg er enig, han har god bruk av auto-tune på skivene, men jeg har hørt en del opptak fra 2011 der han synger live, og det er mye bedre. Tror han må ha sett problemet, og gjort noe med det.

Anbefales å sjekke ut de to siste albumene hvis man vil ha den voksne versjonen av blink, men bla gjerne frem de gamle hvis man vil mimre tilbake til svunnen ungdomstid  ;)

De har fått med litt av det nye og gamle på Neighborhoods:

Forhåpentligvis spiller de konsert til sommeren i Newcastle, hakke råd til en ny bomtur :p
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3946 på: 28. Sep. 2011, 14:08 »
Hearts All Gone med intro var rå!

http://open.spotify.com/track/3MJqRK2KSpgbnoqpSSaHoL

Digger Alex Turner. Ekstremt herlig låt!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3947 på: 28. Sep. 2011, 17:49 »
Jeg hører generelt ikke så mye på musikk, men har kommet over et band som heter Hard Fi nå. Aldri hørt om de før jeg hørte noen sanger av de, og synes de er konge! Andre som liker de?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3948 på: 28. Sep. 2011, 18:08 »
Hørtes ganske kult ut!
Forresten - hvordan går det an å ikke høre så mye på musikk? :P
Sånn av ren nysgjerrighet. Jeg har siden jeg kunne operere LP-spilleren og kasettspilleren som liten elsket å høre på musikk, hele tiden.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #3949 på: 28. Sep. 2011, 18:21 »
Jeg hører generelt ikke så mye på musikk, men har kommet over et band som heter Hard Fi nå. Aldri hørt om de før jeg hørte noen sanger av de, og synes de er konge! Andre som liker de?
Jeg digger de! Nyeste albumet er også knall :) Anbefalte låter derfra er Good For Nothing, Hard To Beat, Fire In The House og Killer Sounds.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3950 på: 28. Sep. 2011, 18:42 »
Hørtes ganske kult ut!
Forresten - hvordan går det an å ikke høre så mye på musikk? :P
Sånn av ren nysgjerrighet. Jeg har siden jeg kunne operere LP-spilleren og kasettspilleren som liten elsket å høre på musikk, hele tiden.

Merkelig dette med musikk, men tror det avhenger aller mest av vane. Selv hører svært sjelden på musikk, ikke nødvendigvis fordi det ikke fenger meg eller interesserer meg, men fordi jeg ikke er vant med det, og glemmer det rett og slett når jeg ikke har noe annet å gjøre. Men selvfølgelig har det også mye med interesse å gjøre, kan ikke akkurat si at musikk er favorittkategorien i quiz. :P

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3951 på: 28. Sep. 2011, 18:44 »
Jeg digger de! Nyeste albumet er også knall :) Anbefalte låter derfra er Good For Nothing, Hard To Beat, Fire In The House og Killer Sounds.
Naise låter det! Digger Stars of CCTV også! :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3952 på: 28. Sep. 2011, 19:10 »
Ja. Enig, Torfinn. Jeg har som sagt vært fostra opp på musikk,samt utforska musikk, fra jeg havnet på et intelligensnivå over Tevez sitt nivå. Det har rett og slett blitt en nødvendighet. Går jeg utafor døra hjemme, går jeg med musikk på øra, selv om det tar 5-10 min å gå til jobb/skole. Musikk-deler på quizer er også de jeg liker mest. Kan lese om all mulig musikk jeg egentlig ikke liker, bare fordi jeg finner det interessant.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3953 på: 28. Sep. 2011, 19:14 »
Hører også på mye musikk. Så lenge jeg ikke spiller, ser film/serier eller fotball/TV så hører jeg på musikk, både hjemme og ute. Det er rett og slett et must.
Setter også på musikk når jeg hopper til sengs, og gjerne en lang eller to skiver som avsluttes etter at jeg har sovnet. Gode greier.
Nei.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3954 på: 28. Sep. 2011, 19:19 »
En sang jeg faktisk har hørt en del på i det siste er Escapee av Architecture in Helsinki. Sykt fengende, selv om det meste de har laget etter min mening er sært og kjedelig.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3955 på: 28. Sep. 2011, 19:21 »
Ja. Har tatt opp den uvanen igjen, at jeg legger meg med musikk på øra når jeg legger meg. Det som skjer er at jeg enten nesten sovner av men våkner når en ny sang kommer - og da slår av. Eller at jeg ligger å hører til jeg kommer på det stadiet at jeg ikke er søvnig lengre :P

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3956 på: 28. Sep. 2011, 19:31 »
Det problemet har jeg ikke. Setter enten på no' rolig ambient, post-rock eller black metal. Stemningsfult og avslappende. Og da går alt bra. Setter på relativt lavt og, så det blir bakgrunnsmusikk. Deilig som bare det!

Med musikk så sovner jeg kjappere og får en bedre natts søvn enn uten noe musikk.
Nei.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3957 på: 28. Sep. 2011, 19:48 »
Ulver sitt album "Kveldssanger" er fantastisk å sovne til.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3958 på: 28. Sep. 2011, 20:03 »
Foretrekker Shadows of the Sun og Bergatt, både på dagtid og nattertid. Synes Kveldssanger er middelmådig og veldig halvhjertet.
Nei.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #3959 på: 28. Sep. 2011, 21:06 »
går mest i Aqua og Daddy DJ her
If it has tits or wheels, count on problems!