20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Musikktråden  (Lest 823669 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
Sv: Musikktråden
« Svar #3855 på: 09. Juli 2011, 12:07 »
Her er forøvrig traileren til den American Hardcore dokumentaren jeg snakket om. Helt royal & et essensielt kjøp for deg Bad Religion!
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3856 på: 09. Juli 2011, 13:02 »
Fikk de nye Devin Townsend-albumene i posten i dag. Har bare rukket å høre Ghost enda, men det er i alle fall bra.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3857 på: 09. Juli 2011, 19:25 »
TegneserieSkjære: Har selvfølgelig sett Witchfinder General. Dritkul film! Og ja, Scream Bloody Gore er et mesterverk. Så jævlig fett!

Og den hardcore-dkumentaren virka kul. Skal sjekkes ut.

Her er forresten noen andre heavy metal band & schlagere som ruler max!

Oz -
Magnesium:
Metalucifer:
Manilla Road:
Doomsword:

Sykt fett! Tar sånt over Iron Maiden hver eneste dag i uka, selv om jeg liker de to første Iron Maiden-skivene veldig, veldig godt.

"WARRIORS, WARRIORS, WARRIOOOOOooooooOOOOOORS!!!!"

Passer perfekt i lag med 12 ølbokser. ;D
Nei.

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #3858 på: 09. Juli 2011, 19:42 »
Hails!! For en ekstremt RAM liste til Paulanerne som er kjøpt inn her. Får ikke bedre fårsching enn denna musikken til Wacken! :D Tredje gang jeg skal ned, blir villt rått som alltid.
- Dr. Emmet Brown.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3859 på: 09. Juli 2011, 19:50 »
Jeg regner med at Wacken er en jævla bra fest, men er sjeldent mer en to-tre band som virker frister for min del, selv om jeg ofte liker flere. Samt at jeg sjeldent er veldig glad i å bli vekket kl. 05:30 av en fyr som står å pisse/spyr på teltet mitt. Så nja, Wacken er neppe helt min greie.

Men storkoser meg udner Inferno, dog. Null telt og greier. Bare en gedigen firedagers fest med venner, samt en del gode band.

Så SIgh under Inferno 2007. For en sykt opplevelse. Fylte 18 i januar, også blirmitt favorittband, Sigh, annonsert. Helt jævlig bra! Og at de leverte en av de absolutt feteste konsertene jeg har sett skadet jo ikke, og med tanke på at det var en av de første konsertene på mange år for bandet gjør det hele mye bedre. ;D
Nei.

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #3860 på: 09. Juli 2011, 20:07 »
Var meget redd det samme for min del som førstereis nedover, men ble overtalt av barndoms-metallgjengen og det er faktisk helt villt rått der nede. Aldri vært borti i villere og hyggeligere stemning. Som kjent elsker jo tyskerne norske metalfans så står aldri på invitasjoner på øl/nach osv osv..total lættis hele uka der nede, tyskerne blir føkkins møkkins med pistrette hockeymanker og back-patches. Må oppleves, men joa, merker jo jeg er noe gammal for den "piss i teltet-vibben".  Blir på mange måter som å taes tilbake til tidlige ungdomsår med gjengen, og er en fin tradisjon. Åja, er sjelden det har vært band jeg har kicket max kun ifra posteren siste åra, selvom både Gojira, Slayer, Morbid Angel, Iron Maiden, Judas Priest osv jo aldri er å forakte..et annet band vi oppdaga ifjor var Lock Up med legendarisk lineup (medlemmer fra Terrorizer og Napalm Death skuffer aldri). Grindcore på sitt beste! http://en.wikipedia.org/wiki/Lock_Up_(UK_band) Enig i at Inferno eier også, vært der ihvertfall 6 ganger nå, neste år får vi ha NUFC-bord på takterrassen på R.Feller med Newcastles store sønner Venom :)

Du, den giggen husker jeg villt godt sjæl! Sigh leverte så innihelvette med blå sax og sjukeste råe dama. Låtene var ut-av-denne-verden også. Blitt blodfan etter den giggen. Ready For The Final War!
« Siste redigering: 09. Juli 2011, 20:16 av TegneserieSkjære »
- Dr. Emmet Brown.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3861 på: 09. Juli 2011, 20:26 »
For all del, ahr null problemer med å inrømme at jeg tror det er en helvetes fest, samt veldig mye hyggelige folk. Men så er det det med å sove i telt, våkne tidlig, ekle utedasser og alt det der. Fikser det ikke.  :-\

Ja. Broren min er NUFC-supporter og han er jo alltid der med meg, samt at en venn av oss pleier å være med hver gang, og han er også NUFC-supporter.
Takterrassen er forresten jævlig digg, selv om det som regel er alt for mange folk der.

Yeah! Kjenner en del som ble frelst av den giggen. Liten tvil om at Sigh er tidenes mest orginale metalband. Selv på debuten i 94 så skilte bandet seg ut fra alt som var av black metal, noe de også har fortsatt med i etterkant. Herlig band! Gleder meg som en jødefant til ei ny skive i år. November kan virkelig ikke kommer fort nok!

I AM POSSESSED BY FYAAAH!!!!!!!!
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3862 på: 09. Juli 2011, 22:08 »
Forresten, ei låt jeg har digga lenge nå:

Blir aldri lei. Herlig tekst som aldri blir gammel, og Justin TImberlake viser i denne låten (og videoen) at han er helt konge. Undervurdert fyr! Jævlig kul!
Nei.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3863 på: 10. Juli 2011, 19:26 »
Ny Dream Theater-singel ute.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3864 på: 11. Juli 2011, 00:12 »
Forresten, ei låt jeg har digga lenge nå:

Blir aldri lei. Herlig tekst som aldri blir gammel, og Justin TImberlake viser i denne låten (og videoen) at han er helt konge. Undervurdert fyr! Jævlig kul!

Nå syns jeg ikke stort om Timberlake, men den derre låta er den klart beste de folka har laga, rett og slett rå!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #3865 på: 11. Juli 2011, 08:30 »

Tøff musikkvideo, kul låt!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3866 på: 11. Juli 2011, 16:47 »
http://www.mediafire.com/?3ml5su9q74uvd4k

Veronica Maggios "Jag Kommer" er ei sinnsykt tøff låt, og nå har Joddski mekka en sinnsykt tøff versjon av denne!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #3867 på: 11. Juli 2011, 20:20 »
Deiligt å dra fram dei gamle albumene til Fishbone! Herlig band! Truth and soul, for eit album!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3868 på: 13. Juli 2011, 23:10 »
http://www.mediafire.com/?3ml5su9q74uvd4k

Veronica Maggios "Jag Kommer" er ei sinnsykt tøff låt, og nå har Joddski mekka en sinnsykt tøff versjon av denne!

Serr? Gjør han noe annet enn å lage sine egne versjoner av kjente sanger?

Btw. Noen som har noen fete sommer-playlists på spotify dere vil dele her? :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3869 på: 14. Juli 2011, 01:49 »
Jada, han gjør dette på "si". Dog lager han jo relativt fenomenale versjoner av de låtene han velger da.