20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Musikktråden  (Lest 829504 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Musikktråden
« Svar #2490 på: 13. Des. 2009, 13:25 »
Hehe, dere må virkelig hate å gå på byen. Der spilles det jo kun sånne sanger som Peter viser til...

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2491 på: 13. Des. 2009, 13:26 »
Søppeltekster av artister som lever av å være "kule" fremfor å fronte et godt musikalsk produkt.

Når det er sagt er det utrolig hva man kan høre på med alkohol innabords.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2492 på: 13. Des. 2009, 13:28 »
Mye man kan overleve med alkohol innabords. Men dersom en sliter med å komme i gang ute, så kan musikken lett irritere :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2493 på: 13. Des. 2009, 13:35 »
Hehe, ja på byen er musikken det siste eg tenker på :P Litt verre på vors då, men klarer som regel å styre unna dei verste. Det fins jo selfølgelig unntak i musikksjangeren, men er sjelden dei bra sangane blir pop.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #2494 på: 13. Des. 2009, 13:49 »
Er ganske enig i at sangene til Peter er bra. Nå gidder jeg sjelden å høre på teksten bare det fenger. Sexy Bitch er jo et eksempel på en perfekt "byen-sang" som tar av. Akon er ikke annet enn Kongen!

Don't matter:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2495 på: 13. Des. 2009, 13:51 »
Heliumhelvete :P
Problemet mitt er at jeg blir belemret med det derre hverdagslig, ikke bare når jeg er ute på byen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Peter

• Gjest
« Svar #2496 på: 13. Des. 2009, 14:24 »
PlebUTG sa nettop det jeg skulle si, og som burde få dere til og skifte mening. Jeg bryr meg om melodien, og at den som synger har en bra stemme naturligvis. Skal man sitte og si at Sexy Bitch er en "fucka sang" fordi de bruker stygge ord eller teksten suger? Nope. Tror dere at 50 Cent har solgt mange mange mange millioner eksemplarer cd'er fordi teksten er bra?

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2497 på: 13. Des. 2009, 15:20 »
David Guetta er favoritten min for tiden... HELE One Love albumet er bra  ;D

Kelly Rowland ft. David Guetta - When Love takes over

David Guetta feat. Chris Willis - Getting Over

(DEN BESTE AV DEM ALLE! :D ) David Guetta Feat. Kid Cudi - Memories

David Guetta - On the dance floor Featuring Will.I.Am & Apl de Ap

David Guetta - Missing you (featuring Novel)

David Guetta feat. WilI.I.Am - I Wanna Go Crazy

David Guetta Feat. Chris Willis - Sound Of Letting Go

Dette er noen av sangene fra albumet.

Peter

• Gjest
« Svar #2498 på: 13. Des. 2009, 15:46 »
Guetta er bra, ja. Synes dog bare han har to skikkelig gode sanger. Sexy Bitch og When love takes over. Sistenevnte er på topp 5 for meg for tiden.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2499 på: 13. Des. 2009, 15:53 »
Guetta er bra, ja. Synes dog bare han har to skikkelig gode sanger. Sexy Bitch og When love takes over. Sistenevnte er på topp 5 for meg for tiden.
Ja, de er bra de. Syns Memories og On the Dancefloor er bedre. Det er min mening da :)

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2500 på: 13. Des. 2009, 17:45 »
PlebUTG sa nettop det jeg skulle si, og som burde få dere til og skifte mening. Jeg bryr meg om melodien, og at den som synger har en bra stemme naturligvis. Skal man sitte og si at Sexy Bitch er en "fucka sang" fordi de bruker stygge ord eller teksten suger? Nope. Tror dere at 50 Cent har solgt mange mange mange millioner eksemplarer cd'er fordi teksten er bra?

Nå synes jeg jo melodien suger da, så det gjør egentlig ikke så stor forskjell :P

men man skal jo ikke ukritisk rakke ned på andres musikksmak hele tiden heller da, jeg tror bare at du om noen år kanskje har et helt annet syn på hva som er bra musikk :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2501 på: 13. Des. 2009, 17:48 »
Hehe, ja. Jeg hadde en helt jævlig musikksmak da jeg var 12 år, det skal jeg ærlig talt innrømme :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2502 på: 13. Des. 2009, 18:27 »
Jeg har flesteparten av platene til Backstreet Boys, for å nevne det!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #2503 på: 13. Des. 2009, 18:33 »
Tror ikke musikksmak er så aldersbestemt som dere skal ha det til. selvfølgelig er det fjortiser med A1 og backstreet boys på veggen og i hylla, og det er folk over 50+ som digger åge aleksandersen og DDE. Men det finnes veldig veldig mange unntak. Jeg er i en vennegjeng med folk rundt 20, og Akon og david guetta er populære.

Og nei, det har ikke noe med vennene mine å gjøre. :-*

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2504 på: 13. Des. 2009, 18:58 »
Jeg tror vel heller at man forandrer seg litt med årene, modnes litt. Dette på samme måte med musikk som med andre ting i livet.