20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Musikktråden  (Lest 829620 ganger)

0 medlemmer og 25 gjester leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Musikktråden
« Svar #1500 på: 04. Jan. 2009, 18:22 »
Jeg har 2 invites igjen til programmet, sender deg en PM med koden Geir.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1501 på: 04. Jan. 2009, 19:00 »
Har lenge prøvd å laste det ned, uten å lykkes. Du må gjerne sende meg en invite og hvis du gidder :)

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1502 på: 04. Jan. 2009, 19:02 »
som jeg skrev på PMen, tusen takk, funket utrolig bra. Er jo ingen lange lastetider eller bufring å bry seg om heller. Glimrende.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1503 på: 04. Jan. 2009, 19:04 »
Bra program det. La meg på venteliste før jul.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1504 på: 04. Jan. 2009, 19:23 »
Har sendt deg den siste inviten jeg hadde på PM Andy. Jeg sier i fra dersom det dukker på flere invites på min konto...

Geir: Jeg vet, det fungerer utmerket! Får håpe det er gratis lenge :) Dersom man ønsker programmet uten å ha invite eller bruker en proxy for å "lure" den til å tro at du kommer fra UK, så koster det 99kr i måneden.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1505 på: 04. Jan. 2009, 19:27 »
Må bare bruke enda en post på å lovprise dette programmet. Finner jo masse mer ukjent musikk også. De tre siste Novembre-albumene (som jeg er helt sikker på at ingen her inne har hørt om engang) var der f.eks. der. Hvodan får man invites? Etter å ha hatt det en stund eller er det noe man må gjøre.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1506 på: 04. Jan. 2009, 19:29 »
Vet faktisk ikke, det bare dukket opp en melding etter noen dager at jeg hadde 5 invites. Hvorfor vet jeg ikke :) Det er et par artister det var få sanger, tror det var Beatles og Metallica? Utenom de så har alle jeg har søkt etter kommet opp.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1507 på: 04. Jan. 2009, 20:02 »
Takker! Helt genialt å ha på vors/fest når alle skal høre på sitt. Slipper også 15 forskjellige nedlastede versjoner av Rihanna osv når du våkner dagen derpå :)

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1508 på: 04. Jan. 2009, 21:02 »
Vet faktisk ikke, det bare dukket opp en melding etter noen dager at jeg hadde 5 invites. Hvorfor vet jeg ikke :) Det er et par artister det var få sanger, tror det var Beatles og Metallica? Utenom de så har alle jeg har søkt etter kommet opp.

Var akkurat de jeg ikke fant noe på heller. Metallica er jo ikke akkurat kjent for å være spesielt glad i å gi bort noe gratis da, så kan jo være det.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1509 på: 05. Jan. 2009, 03:23 »
Tar også gjerne mot invites dersom noen har ekstra ;)
Satt meg på venteliste før jul, men har ikke hørt no..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1510 på: 05. Jan. 2009, 11:46 »
Designet er jo slående likt iTunes, er dette bare for enkelhetens skyld eller er det noe av de samme folka som står bak? Kan liksom ikke se for meg at noen enkeltpersoner lovlig kan lage et program der man streamer musikk gratis heller.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1511 på: 05. Jan. 2009, 11:48 »
Tror det er et svenskt konsept, så det er nok ingen bak Itunes. De har fått til noen avtaler med noen av de største selskapene rundt omkring.. Derfor de får lov til å streame. Men skal ikke se bort i fra at dette blir en betalingstjeneste etterhvert.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1512 på: 05. Jan. 2009, 12:34 »
Fungerer det betre enn Last.fm? Synst det er konge å oppdage ny musikk.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1513 på: 05. Jan. 2009, 12:41 »
Tror det er et svenskt konsept, så det er nok ingen bak Itunes. De har fått til noen avtaler med noen av de største selskapene rundt omkring.. Derfor de får lov til å streame. Men skal ikke se bort i fra at dette blir en betalingstjeneste etterhvert.

Leste nettopp på about og der sto det noe slikt. Er jo et imponerende antall plateselskap de har fått med seg. Du har nok rett i at det antagelig blir betaling etterhvert så vi får vel bare prøve å nyte det så lenge det varer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1514 på: 05. Jan. 2009, 12:51 »
Invite me karer! :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida