20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Musikktråden  (Lest 829696 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Musikktråden
« Svar #1470 på: 19. Des. 2008, 00:22 »
Danko Jones, Bob Hund og Opeth er vel de bandene som er klare på samfundet til våren. I tillegg er det jo klart for studentfestivalen UKA (annenhvert år) i oktober, og da kommer det garantert en del store artister. Under UKA 07 var jo Muse, Turbonegro, Raga Rockers, Timbuktu, Pussyca Dolls, Moneybrother, Immortal, Trail of Dead osv blant de som spilte på Samfundet og i Dødens Dal.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1471 på: 19. Des. 2008, 00:24 »
Hehe, når det først er skikkelig konsert på samfunnet her i Bodø er det faktisk jævlig bra stemning! Utrolig bra faktisk!
Også må det sies at Samfunnet er nylig restaurert! Så det er sikkert en langt bedre plass!

Mikael, det er sterke artister der ja! Hadde vært overlykkelig dersom vi hadde hatt et slikt tilbud!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1472 på: 19. Des. 2008, 00:25 »
Danko Jones kunne jeg tenkt meg å sett også. Hadde likt å se noen store navn til Uka også. Var bare på trippelkonserten sist gang det var Uka. Men rått med Turboneger, de tar av selv om man ikke orker å høre på cdene etter alt for mange gjennomlytninger og har sett dem flere ganger før.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1473 på: 19. Des. 2008, 00:58 »
Konserter på samfundet pleier å bli bra uansett de, er min erfaring ihvertfall. Samfundet hadde faktisk vært en veeeldig bra uteplass også det, hadde det ikke vært for alle fjortisene. Men det gruser ihvertfall alle utesteder hjemme i Bærum og Oslo.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1474 på: 19. Des. 2008, 01:01 »
Fjortiser på samfundet? I Bodø er det i utgangspunktet 20 år om du ikke er student.
Samme greia på Driv i landets rævhøl, men det er jo mye pga at Tromsø-væringene ikke takler sosialt intelligente mennesker som endel militærkarer faktisk er :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1475 på: 19. Des. 2008, 01:15 »
Hah! Kom inn på Driv som ung 19-åring jeg, de ser vel an folka da...  :P Men det var ikke no blivende sted, tro meg. Endte som vanlig opp på det stedet jeg ikke husker navnet på akkurat nå... Rogers, er det ikke det det heter?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1476 på: 19. Des. 2008, 01:22 »
Hehe, var også innom Driv noen sekunder da jeg var i militæret, dog husker jeg ikke om jeg var 19 eller 20 da!
Endte bestandig opp på Strøket i Tromsø, jeg...

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1477 på: 19. Des. 2008, 17:52 »
Danko Jones kunne jeg tenkt meg å sett også. Hadde likt å se noen store navn til Uka også. Var bare på trippelkonserten sist gang det var Uka. Men rått med Turboneger, de tar av selv om man ikke orker å høre på cdene etter alt for mange gjennomlytninger og har sett dem flere ganger før.

Forstår hva du mener, har driitlyst å se dem live selv  ;D

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1478 på: 19. Des. 2008, 19:46 »
Turbo eller Danko?

Er dessverre 18-årgrense på Samfundet i Trondheim, selv om en del av "avdelingene" har 20-årsgrense. Samfundet er vel forøvrig en av to utesteder i Trondheim og hele Norge som har fått terningkast 6 i Dagbladets utelivstest, noe som vel skyldes at det må være tidenes mest varierte utested.
- Hatem Ben Arfa

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1479 på: 20. Des. 2008, 12:43 »
Kaiser Chiefs - Good Days Bad Days

Digger denne sangen. Fin trøstesang!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1480 på: 22. Des. 2008, 17:31 »

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1481 på: 23. Des. 2008, 15:20 »
Har aldri hørt mye på U2, blir litt kjedelig for meg :P

Noen som var på The Carburetors på John Dee? Var genialt!
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1482 på: 23. Des. 2008, 19:01 »
Noen som var på The Carburetors på John Dee? Var genialt!
Dessverre. Men så dem i Hamburg i sommer, og de er sykt bra live! Fikk tilogmed komme opp på scenen under Burnout! ;)
- Hatem Ben Arfa

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1483 på: 23. Des. 2008, 19:40 »

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil