20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Musikktråden  (Lest 829825 ganger)

0 medlemmer og 25 gjester leser dette emnet.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Musikk tråden
« Svar #1395 på: 08. Des. 2008, 23:16 »
Kunne ha nevnt et lass med artister som er finere enn henne. Skjønner ærlig talt ikke hvordan hun skal være så fin heller, hadde jo ikke vært verdt å sjekke opp på byen engang hun da. Svak sekser av ti mulige, og da er jeg egentlig snill.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1396 på: 08. Des. 2008, 23:37 »
Hun har jo for faen en fantastisk bra sammensatt kropp, jo!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1397 på: 08. Des. 2008, 23:44 »
Får 9/10 av meg.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1398 på: 08. Des. 2008, 23:48 »
Hun har jo for faen en fantastisk bra sammensatt kropp, jo!

Mulig det, men ansiktet er vel mange ganger viktigere, og det er ikke direkte pent...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1399 på: 08. Des. 2008, 23:50 »
Er ikke så dum der, helt grei. Kroppen er dog så jævli bra, at som en ass-man hadde jeg vært i den 7. himmel dersom..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1400 på: 08. Des. 2008, 23:57 »
Er ikke så dum der, helt grei. Kroppen er dog så jævli bra, at som en ass-man hadde jeg vært i den 7. himmel dersom..

ass man minner meg så sykt om en seinfeld-episode :P

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1401 på: 09. Des. 2008, 00:54 »
Jeg hører på veldig mye innen rock og metal.
Metallica, AC/DC, Dimmu Borgir, Slayer, Municipal Waste, Toxic Holocaust, Destruction, Turbonegro, Kaizers Orchestra, Aura Noir er alle ekstremt bra.
Spessielt det første til Metallica, noe jeg anser som å være det beste som er lagd av musikk.
Skjekk ut Kill 'em all, Ride the lightning og Master of Puppets. ...And justice for all og Metallica er også bra, men det er de tre første som virkelig er awesome ^^

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1402 på: 09. Des. 2008, 01:11 »
Enig i det, dei tre første fra Metallica er noko av det mest geniale som nokon gang er laga. Så tapte dei seg gradvis fram til og med S&M, som var fortsatt ganske bra i forhold til andre band. Så, bang kom St Anger som er noko av det værste vrølet eg nokon gong har hørt, og sida har eg slutta å høre på Metallica. Utrulig at et band som har laga så mykje fantastisk musikk kan komme med noke sånt drit som St Anger. Det nye albumet har eg ikkje hørt på enda.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1403 på: 09. Des. 2008, 09:02 »
Det nye er mye bedre enn load / reload og St. Anger, men det er liksom ikke noe jeg har hørt mye på.
Låten "All Nightmare Long" er vel den eneste jeg hører på.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1404 på: 09. Des. 2008, 12:06 »
Death Magnetic er ei kongeskive! Blir bare bedre og bedre desto mer man hører på den.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1405 på: 09. Des. 2008, 12:11 »
Metallica traff toppen med Master of Puppets, de kommer aldri til å lage noe så bra igjen. Når det er sagt er Death Magnetic et veldig bra album. Spesielt Judas Kiss og That Was Just Your Life

Anthony

• Gjest
« Svar #1406 på: 11. Des. 2008, 11:30 »
Fergie?...meh! for en kommersiell møkk, hvis dere folk skal høre på jenter som spiller eller synger burde dere sjekke ut Sonic Youth..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1407 på: 11. Des. 2008, 12:08 »
Hører overhodet ikke på henne, jeg bare ser..
Eller, jo, kan finne på å høre på et par BEPs sanger i lystig lag. Men det får en tåle.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1408 på: 11. Des. 2008, 12:09 »
hvem her var det som sa de hørte på henne egentlig? det lille jeg har hørt av sonic youth har forresten vært pinlig dårlig.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1409 på: 11. Des. 2008, 12:11 »
Er jo ingen jenter som kan lage musikk da.