20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Musikktråden  (Lest 829172 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Musikk tråden
« Svar #1245 på: 05. Okt. 2008, 16:55 »
Hvorvidt man liker RATM eller ikke er en sak, men ingen kan benekte at de har blant verdens desidert sykeste konserter. Nå er ikke jeg noe konsertorakel, men jeg har aldri hørt om noen andre konserter enn deres som har gjort utslag på Richters-skala. Og det sier vel sitt.

Videre skjønner jeg ikke at man ikke kan like Rage. Det kan umulig være for "hardt"? Med mindre man er ihugga Westlife fan da.

RATM er jævlig irriterende og drittkjedelig å høre på. Der har du grunne til at jeg ikke liker dem.

Ikke er jeg spesielt interessert i å bli så veldig hørselskadet på konsert heller. Personlig måler jeg ikke kvaliteten på konserter med en skala som primært er ment for jordskjelvsstyrke, men der har du meg.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #1246 på: 05. Okt. 2008, 23:44 »
Grunnen til at de gjorde utslag var hadde jo ikke så mye med høytalerene å gjøre, det handlet vel mer om at fansen klikker mongo på konsertene deres. Og når et band frigjør så mye energi hos folk, så vil jeg påstå at det er noe veldig, veldig spesielt med bandet.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1247 på: 06. Okt. 2008, 00:11 »
Noen som vet hva den sangen i den norske Prison Break-reklamen heter?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1248 på: 06. Okt. 2008, 10:56 »
Noen som vet hva den sangen i den norske Prison Break-reklamen heter?

source ft. candy staton- you`ve got the love

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1249 på: 07. Okt. 2008, 07:11 »
Takk, men den jeg tenkte på var Nina Simone - Please Don't Let me be Misunderstood :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1250 på: 13. Okt. 2008, 12:42 »
So... Flere som skal AC/DC i februar?
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1251 på: 13. Okt. 2008, 23:44 »
Skulle gjerne vært, men takket være den udugelige nettsiden til Billettservice gikk det til helvette!

SÅ; er det noen som skal selge, eller vet om noen som skal selge to billetter, så send meg en PM!

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #1252 på: 14. Okt. 2008, 11:56 »
Skulle gjerne vært der ja, men når jeg ikke er sååå stor AC/DC-fan så overelever jeg vel. Får i hvert fall med meg Madrugadas avslutningskonsert i spektrum den 15. november. Blir sikkert bra det også :)
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1253 på: 16. Okt. 2008, 14:06 »

Kongesang! Hvertfall for oss som har sett siste episode av Sopranos..

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1254 på: 19. Okt. 2008, 13:35 »
Kaizers Orchestra på Samfundet i går var faktisk jææævlig bra. Har aldri likt bandet noe særlig, men glad jeg ble dratt med dit...

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1255 på: 19. Okt. 2008, 23:06 »
Skulle gjerne vært, men takket være den udugelige nettsiden til Billettservice gikk det til helvette!

SÅ; er det noen som skal selge, eller vet om noen som skal selge to billetter, så send meg en PM!

De har vel et nummer du kan ringe...
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1256 på: 19. Okt. 2008, 23:10 »

De har vel et nummer du kan ringe...
"Ok".

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1257 på: 30. Okt. 2008, 00:23 »
Har gått til anskaffelse av tre album i det siste, alle tre har jeg hatt planer om å høre leeeenge. De er ihvertfall helt konge alle sammen, ordentlig deilig rockemusikk:

Arctic Monkeys - Favorite Worst Nightmare
Alkaline Trio - Crimson
Oasis - Whats the Story Morning Glory

Disse skal inn på ipoden før jeg tar togturen fra Trheim til Oslo i morgen for å si det sånn. :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1258 på: 30. Okt. 2008, 00:32 »
Arctic Monkeys- og Oasis-albumene kunne jeg jo på forhånd fortalt at er alldeles brilliante plater! Har den siste tiden fått totalt dilla på en enkelt sang på What's the story..., nemlig Some Might Say. Orgasmisk bra, men det er jo forsåvidt hele albumet uansett da.
Hva slags type musikk er Alkaline Trio, noe som jeg kunne like på bakgrunn av at jeg digger de to andre albumene?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1259 på: 30. Okt. 2008, 00:35 »
Alt av Oasis fram til Don't believe the truth er genialt, på den plata var det berre et par bra sanga, ellers begredelig til Oasis å være. Har ikkje hørt så mykje av den nye enda men håpa dei kan vende tilbake til gamle takter!