20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Fulham  (Lest 45402 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

molala

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle - Fulham
« Svar #45 på: 06. Sep. 2005, 01:26 »
Ganske sikker på at det blir sånn:

-------------------Given-------------------

Carr---Boumsong---Taylor---Babayaro

-----Bowyer------Parker------Emre

-----------------------------Luque------

--------------Owen----Shearer
ancs and Scousers, go to H***!!

Noreng

• Gjest
Newcastle - Fulham
« Svar #46 på: 06. Sep. 2005, 07:42 »
Sitat fra: "NUFCern"
Som sagt så kommer ikke Dyer til å spille fra start på lørdag mot Fulham.
Derfor håper jeg på denne startoppstillingen:

...........................Given................................

Carr.......Boumsong.....Taylor...........Babayaro

Bowyer........Parker.....Emre/Faye......Luque

...................Owen..........Shearer..............

Veldig viktig at Emre blir klar, ellers blir det ikke mye kreativt spill sentralt med Parker og Faye.

Det var toppa lag mitt!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Fulham
« Svar #47 på: 06. Sep. 2005, 20:03 »
Se Owen debut i opptak på Canal+ Sport

Skrevet av Asbjørn, 6 september 05

Canal+ Sport sender Newcastle - Fulham i opptak kommende lørdag klokken 22:30. Kampen sparkes i gang klokken 16:00, men da har Canal+ Sport valgt å direktesende lokaloppgjøret Manchester United - Manchester City. Canal+ sender Tottenham - Liverpool samme tid, mens Arsenal - Middlesbrough sendes direkte klokken 18:15 senere på kvelden. De som aldri blir mettet på engelsk fotball kan også få med seg Chelsea - Sunderland i opptak klokken 00:30.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Fulham
« Svar #48 på: 06. Sep. 2005, 20:56 »
For helvete. Hvorfor kan jeg ikke for en gang skyld ha Canal +? Du kan ikke dra på pub for å se en kamp i opptak så sent på en lørdagskveld. Faktisk så kan jeg garantere at det er kul umulig å få til. Så hvorfor i h..... kan jeg ikke få Canal +, bare sånn for en dag? Da slipper jeg også å ha dårlig samvittighet for å se Viking-Rosenborg lørdag kl. 16.00.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Fulham
« Svar #49 på: 06. Sep. 2005, 21:02 »
Er nok en stor mulighet for at noen streamer kampen, slik at du kan se den direkte på nettet.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Fulham
« Svar #50 på: 06. Sep. 2005, 21:05 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Er nok en stor mulighet for at noen streamer kampen, slik at du kan se den direkte på nettet.

Men da får jeg ikke sett RBK... Det er det som er pointet.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Fulham
« Svar #51 på: 06. Sep. 2005, 21:12 »
Kan godt hende Rosendalpjuben sender kampen med litt godvilje. Satser på lite folk på lørdag, hvis muligheten er tilstede...

Ellers er det bare å dra til noen dere kjenner med C+ på et overaskelsesbesøk :P
Who else...... Alan Shearer

Monty

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle - Fulham
« Svar #52 på: 06. Sep. 2005, 21:26 »
Sitat fra: "Joakim"

Men da får jeg ikke sett RBK... Det er det som er pointet.

ikke at det bryr meg så jævli, for norsk fotball kommer laaaangt etter PL... men viking kommer til og sende rosenborg hjem som slakt, akkurat som Newcastle kommer til og gjøre mot fulham....  

så du skal bare være glad for at du ikke får se kampen, og heller følge Newcastle på en streamer...

:D  :D  :D
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Fulham
« Svar #53 på: 06. Sep. 2005, 21:31 »
Skal jeg være helt ærlig, så tror jeg det blir like mye skuffelse uansett hvilken kamp jeg følger. Men man vet jo aldri. Ikke med noen av lagene.

Og for meg, så kommer RBK veldig ofte først i køa. Og hovedgrunnen er den fysiske nærheten, og det faktum at jeg er vokst opp med klubben. Newcastle har kommet først i voksen alder. Derfor er det for meg bare rett og rimelig at de må stille i andre rekke. Derfor var jeg også på Lerkendal fremfor på King's Cross da vi møtte ManU.

Hadde jeg bare kjent noen oppegående mennesker med Canal+...

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Fulham
« Svar #54 på: 06. Sep. 2005, 21:32 »
Ok. Stream er bra, men hvor kan man lete? Her i forumet? er ikke helt drillet på det området sjø :wink:
Who else...... Alan Shearer

Monty

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle - Fulham
« Svar #55 på: 06. Sep. 2005, 21:35 »
er vokst opp på stadion med viking, men i mitt tilfelle har jeg blitt kraftig bitt av den gode Newcastle-basillen etter flere turer over til mekka.. det skylles jo at det er lett og ganske rimelig og komme seg til Newcastle fra Stavanger... og må så at jeg heller mer og mer på Newcastle siden frenfor viking... Heller Newcastle på TV enn viking på stadion... :D  :D  :D
Howay the lads!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Fulham
« Svar #56 på: 06. Sep. 2005, 21:45 »
Sitat fra: "Monty"
er vokst opp på stadion med viking, men i mitt tilfelle har jeg blitt kraftig bitt av den gode Newcastle-basillen etter flere turer over til mekka.. det skylles jo at det er lett og ganske rimelig og komme seg til Newcastle fra Stavanger... og må så at jeg heller mer og mer på Newcastle siden frenfor viking... Heller Newcastle på TV enn viking på stadion... :D  :D  :D

Kan ikke være mer enig, men nå er ikke jeg Viking fan :-) Norsk fotball er for meg gørr kjedelig om jeg skal sammenligne med PL.

Monty

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle - Fulham
« Svar #57 på: 06. Sep. 2005, 21:50 »
yes... ta f.eks og svitsj mellom kampene de viser på lørdag...

den norske og engelske... da vil du se forskjell....   ha-re-gud  for en forskjell... både spillekvalitet, bildekvalitet, og stemnings-kvalitet...

det er som natt og dag... :D
Howay the lads!

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle - Fulham
« Svar #58 på: 06. Sep. 2005, 22:34 »
Norsk fotball er for meg gørr kjedelig om jeg skal sammenligne med PL.

Helt enig. Selvfølgelig kan jeg forstå Joakim og co som har et spesielt fohold til norsk fotball pga geografisk tilknytning, men for meg er og blir prem league og engelsk fotball generelt, milevis mer interesant enn norsk fotball og fotball forøvrig.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle - Fulham
« Svar #59 på: 06. Sep. 2005, 22:34 »
Norsk fotball er for meg gørr kjedelig om jeg skal sammenligne med PL.

Helt enig. Selvfølgelig kan jeg forstå Joakim og co som har et spesielt fohold til norsk fotball pga geografisk tilknytning, men for meg er og blir prem league og engelsk fotball generelt, milevis mer interesant enn norsk fotball og fotball forøvrig.