20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: OWEN ER KLAR!!!  (Lest 18066 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
OWEN ER KLAR!!!
« Svar #15 på: 30. Aug. 2005, 13:12 »
Fantastisk! Nå kan alle man utd(merk småe bokstaver) fans her jeg bor holde kjeft for hvem fikk Owen! ingen trodde vi skulle ende opp med han! Jeg syns ikke vi trenger en ny venstreback engang heller. Hvis Babayaro holder seg skadefri nå, og fortsetter det gode spillet sitt så trenger vi ingen ny back, syns nå jeg.

Men nå må spillerne prestere, den nye manageren, eller Souness, og dessuten så er ikke Owen 100% klar!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
OWEN ER KLAR!!!
« Svar #16 på: 30. Aug. 2005, 13:25 »
Vi trenger ein ny venstre back, og grunnen skal eg fortelle deg.
Babayaro har begynt sesongen ganske bra, ein av det bedre. Men det er ganske usansyneleg at han kommer å være skadefri HEILE sesongen. Hadde vært perfekt med ein spennande talent eller ein god back-up spelar.

Foreløbi har vi berre Elliot som back up..

Edit: ingenting kan vel øydeleggje dealen no? fullfør den medisinske legesjekken fort.....kan ikkje tro dette er sant!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
OWEN ER KLAR!!!
« Svar #17 på: 30. Aug. 2005, 14:04 »
Skrev jo hvis han holder seg skadefri! Så grunnen vet jeg! Men vi trenger ingen ny kjempeback, var liksom meningen min. Christian hadde satt opp en oppsitlling der det sto ---ny venstreback. Der synes jeg det kan stå Babayaro så kan vi heller kjøpe tilbake f.eks Hughes som back-up eller ha Elliot der. :lol:  :lol:

UrzaiZ

• Supersub
    • Vis profil
OWEN ER KLAR!!!
« Svar #18 på: 30. Aug. 2005, 14:34 »
oh happy day!!!

dette er en sykt bra dag!!!!!!!!!!!!!!

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
OWEN ER KLAR!!!
« Svar #19 på: 30. Aug. 2005, 14:44 »
Det eneste dumme med denne avtalen er dette her:
Get-Out Klausul

Får bare sørge for at Owen trives så godt i Newcastle at han ikke vil tilbake til de ekle Scauserne

Hm..litt bekymringsverdi det der, men det er ett år til, vi har mange kamper med Owen foran oss. Å det er utrolig digg. Håper bare han slår til.

Bjørn - glad
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
OWEN ER KLAR!!!
« Svar #20 på: 30. Aug. 2005, 15:00 »
ja, jeg er redd for at han forlater oss når han har muligheten til det... men hvis newcastle kommer seg nå, og karrer til seg en uefa cup plass hvertfall, så kan det jo hende han trives!:)

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
OWEN ER KLAR!!!
« Svar #21 på: 30. Aug. 2005, 15:02 »
tror den Clausul skiten er bare å drite i.... Tenkt deg den mottagelsen han kommer til å få, og forhåpentlig fortsetter å få etter han løper ifra alle etter tilrettelegging av AL og triller inn mål etter mål etter mål, Jess!!. Frysninger allerede
Who else...... Alan Shearer

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
OWEN ER KLAR!!!
« Svar #22 på: 30. Aug. 2005, 15:09 »
Jeg forventa den klausulen uansett. Dersom det går dårlig, selger vi ham for £12 millioner, og vil uansett sitte igjen med litt penger.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
OWEN ER KLAR!!!
« Svar #23 på: 30. Aug. 2005, 15:25 »
Owen var drit i liverpool då han stakk.

Men han scora mest av Real Madrid spillerne i fjor basert på spilletid
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
OWEN ER KLAR!!!
« Svar #24 på: 30. Aug. 2005, 15:29 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Jeg forventa den klausulen uansett. Dersom det går dårlig, selger vi ham for £12 millioner, og vil uansett sitte igjen med litt penger.

Klausulen er en ufattelig stor ripe i lakken. Det er nok ikke sånn at vi automatisk får solgt ham for £12 mill om han flopper, det er heller sånn at han blir solgt for £5 mill mindre enn vi kjøpte han for hvis han gjør det brukbart eller bra. Shearer og Souness sier at vi skal bygge laget rundt Owen. Skal vi bygge laget rundt en spiller som 85% sikkert forsvinner neste sommer?

Denne £12m-klausulen er en tragedie om dette stemmer.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
OWEN ER KLAR!!!
« Svar #25 på: 30. Aug. 2005, 15:37 »
Herregud kom hjem fra tidenes kjedeligste skoledag og får denne nyheten slengt i trynet ! Jeg danser på datarommet :) Helt utrolig at han kom hit

Noreng

• Gjest
OWEN ER KLAR!!!
« Svar #26 på: 30. Aug. 2005, 16:08 »
HAHA! Jeg har hatt årets bursdag!

OWEN!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
OWEN ER KLAR!!!
« Svar #27 på: 30. Aug. 2005, 16:11 »
når er det ventet at faktisk SIGNERER kontrakten? Og når kan vi SE han i den svarte og hvite drakten!?!?

Jeg sitter fortsatt og holder på å pisse på meg jeg, tenk om liverpool skulle finne på å komme med et høynet bud!?

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
OWEN ER KLAR!!!
« Svar #28 på: 30. Aug. 2005, 16:12 »
de kan suge seg, owen er VÅR :twisted:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Noreng

• Gjest
OWEN ER KLAR!!!
« Svar #29 på: 30. Aug. 2005, 16:13 »
Sitat fra: "Lasse Rødland Mikkelsen"
de kan suge seg, owen er VÅR :twisted:

Fantastisk godt og høre dette! Si det igjen!:)