20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvilke drakter har du??  (Lest 57500 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Hvilke drakter har du??
« Svar #150 på: 30. Okt. 2007, 18:57 »
Zoggy-Taylor-Barton-Milner-Given-Stordal-Carroll-Edgar -øø, han på reservene danquah-donninger-goodsmark eller lua lua. iallefall noen blant de jeg ville ha valgt ;D
Glemte krul å foster. kansje Allardyce eller vår egen kjære Ashley.
« Siste redigering: 30. Okt. 2007, 18:59 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #151 på: 31. Okt. 2007, 08:32 »
Har en gammel Les Ferdinand hjemmedrakt og årets hjemmedrakt med ENRIQUE på. signert ;)

Utheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #152 på: 31. Okt. 2007, 10:29 »
Har 98/99 drakta med den gode gammle "Newcastle Brown Ale" logoen stempla på magen, også har jeg 01/03 drakta med ntl sponsor, også har jeg Barcelona drakt med Ronaldhino på ryggen : o)

Vis jeg skulle kjøpt meg en ny drakt nå, noe jeg virkelig vurderer. Ville jeg nok handla drakt med enten Milner, Smith eller Martins på ryggen.
whoopwhoop

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #153 på: 03. Nov. 2007, 19:38 »
Har også den hvite hjemmedrakta til Milan med 22 Kaka på ryggen. Den er fiin :)
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 03. Nov. 2007, 19:52 »
Brown Ale, Ntl , Northern Rock (blå logo), Northern Rock (guld logo). Får nok årets drakt til jul om eg kjenner mormora mi rett :-*

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #155 på: 05. Nov. 2007, 15:47 »
Har den gule 3'drakta fra 2005(?) Med 13 JENSSEN bakpå, og fjorårets borte drakt m 9 uten navn. Hjemme og borte frakta fra forleden år, begge ble bestilt den dagen Owen signerte. Begge de draktene har 10 Owen. Idag fikk jeg årets drakter, hjemme og borte, med henholdsvis 7 BARTON og 8 JENSSEN. Har også hjemme drakta fra 2003-04(?) (den m blå northern rock logo)- ingen nr på den, men signert av fat fred og O`Brien

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 05. Nov. 2007, 16:56 »
Jeg ville tatt Milner.
Og det ble Milner.
Ny hjemmedrakt med 16 MILNER er et faktum, og ikke var det spesielt dyrt heller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #157 på: 05. Nov. 2007, 17:04 »
Jeg ville tatt Milner.
Og det ble Milner.
Ny hjemmedrakt med 16 MILNER er et faktum, og ikke var det spesielt dyrt heller.

:D Et godt valg, om jeg så måtte si det selv.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 05. Nov. 2007, 17:41 »
Mye betalte du nå da mister?

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #159 på: 05. Nov. 2007, 18:40 »
Har en gammel Les Ferdinand hjemmedrakt og årets hjemmedrakt med ENRIQUE på. signert ;)

La oss håpe at det ikke er CW som har signert!!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #160 på: 05. Nov. 2007, 18:42 »
Jeg bestilte 2 drakter fra unisport.dk

1) Hjemmedrakt 07/09 med "7 BARTON" og PL-merker
2) Bortedrakt 07/08 med "8 JENSSEN"
Totalt kr 1124,40 Eks MOMS

Så skal den jævla staten Norge selvfølgelig fortolle pakka... Pris 637,-!!!!!!!!!!

Dvs at tollen ble på mer enn 50% av kjøpesummen! Vannvittig spør dere meg.  >:( :o  :-\

2 drakter med trykk kom da totalt på den nette sum av 1761,40 - dvs 880,70 pr drakt...  >:(

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #161 på: 05. Nov. 2007, 20:14 »
Fikk hjemme drakten+shorts med pl merkene og Taylor på ryggen av en kollega fra Newcastle.. To you my friend sa han bare;P herligt..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #162 på: 14. Nov. 2007, 19:47 »

La oss håpe at det ikke er CW som har signert!!

Hehe, det er det definitivt ikke Åsmund. Enrique stoppa og signerte drakten ut fra St.james. Han ble tydelig glad da han så at noen hadde printet hans på drakten, så han stoppa for å signere nummeret på drakten min :) Forøvrig virket han som en meget sympatisk fyr!

Stormoen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #163 på: 22. Nov. 2007, 21:32 »
Fikk årets hjemmedrakt med Milner på i posten i går. Kjøpte og shorts. Fra før har jeg en hjemmedrakt uten navn, husker ikke sesongen, men er den med blå Northern Rock skrift. Også har jeg en svart bortedrakt fra den første sesongen vi hadde ntl som sponsor.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 22. Nov. 2007, 22:43 »
Fikk årets hjemmedrakt med Milner på i posten i går. Kjøpte og shorts. Fra før har jeg en hjemmedrakt uten navn, husker ikke sesongen, men er den med blå Northern Rock skrift. Også har jeg en svart bortedrakt fra den første sesongen vi hadde ntl som sponsor.

Da har du 03/05 hjemmedrakta og 00/01 bortedrakta..