20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
We are delighted to inform you that you have been allocated single tickets for the following match in the draw for ticket sales phase 1 of the 2006 FIFA World Cup Germany (TM): 2 tickets for match no. 37, on 21.06.2006, in the city of Frankfurt, price category 4, price (number x single price) 70,00 EUR Total amount (excluding shipping charges) 70,00 EURShipping charges 25,00 EURInvoice/ payment amount 95,00 EUR
De selger jammen tidlig unna Kanskje dere skulle prøve dere på å selge slikt her :wink: :http://www.newutd.com/index.php/pakketilbud
Jeg mener at dere kunne begynne å selge VM-billetter.
Er det fortsatt tilgjengelige billetter?Anyway, billett eller ikke, en heisatur til Tyskland sommeren 2006 skal jeg prøve å få ordnet. Selv om jeg ikke har billett, så kan jeg i det minste være med på levenet, drikke tysk øl og til nød måtte se kampene fra en eller annen brun pub.
Å være i Tyskland under fotball-vm må uansett være artig, med billett eller ikke.