20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem vil vi ha VEKK fra Newcastle??  (Lest 4896 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Hvem vil vi ha VEKK fra Newcastle??
« på: 25. Aug. 2005, 14:37 »
Etter en veldig dårlig start på sesongen er det klart at noen i denne start 11`ern må vekk!

Personlig skjønner jeg ikke hvor Faye får så mye tillit hos Souness, jeg har fortsatt tilgode å bli imponert over Faye i en kamp. Forruten om ham er jeg lei av å se på Babayaro og Ameobi. Disse må byttes ut... Desverre er vi manko på begge de plassene til de 2 spillerne.

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1 på: 25. Aug. 2005, 14:42 »
Faye har ikke fått mye tillit i år.. Han spilte vel strengt tatt i går fordi Emre og Dyer var skadet. Ellers har han sittet på benken. Men jeg er enig med deg hvis han fortsetter å få spille, synes ikke han har bevist noe særlig etter han kom til Newcastle.
ignert Morten.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 25. Aug. 2005, 14:55 »
det er sant. men jeg har aldri skjønt hvorfor han får spille i det hele tatt... han ble brukt ganske mye i fjort. fremfor butt feks, som ER en bedre spiller, selvom han ikke beviste så mye i newcastle.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3 på: 25. Aug. 2005, 15:56 »
Først og fremst må vel Newcastle konsentrere seg om å få spillere INN fremfor å diskutere hvem vi vil ha ut. Pr dags dato har  vi så få alternativer å velge mellom at Faye, Ameobi, Babayaro osv må være innvolverte, rett og slett på mangel av andre alternativer. Til og med Lee Clark, en spiller som ikke engang var god nok for Fulham lengre, må være på benken. Det forteller det meste om ståa på Tyneside om dagen.
Og det er vel unædvendig å si at vi trenger spisser først av alt. Får vi to klassespillere på topp så skal jeg sannelig klare å leve med at Babayaro spiller v.back denne sesongen.

Men hvis vi først skal snakke om hvem som bør ut av Newcastle, så vil Fat Fred Shepherd og Souness være de to første jeg velger ut. Og i den rekkefølgen.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 25. Aug. 2005, 16:20 »
enig i at vi bør ha INN spillere først. men jeg mener ikke bare hvem spillere vi vil selge, men hvem som bør vekk fra start 11`eren. jeg mener at faye, babayaro, ameobi ikke er gode nok for pl i det hele tatt. de hadde klart seg OK i 1 div. etter min mening. Jeg er også klar over hvor tynn troppen vår er... Kunne faktisk ha tenkt meg at vi brukte Clarke i steden for faye på midten.

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
« Svar #5 på: 25. Aug. 2005, 17:28 »
babayaro, milner(ikke klar ennå), zoggy(ikke klar ennå), shearer, souness, og coach personellet til souey. er en skam at lee clark får spille og at vi lånte ut viana igjen!!!
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
« Svar #6 på: 25. Aug. 2005, 17:30 »
BegBie, vil du ha bort Shearer?
FVM

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7 på: 25. Aug. 2005, 17:34 »
Sitat fra: "FVM"
BegBie, vil du ha bort Shearer?

jess... shearer skulle lagt skoene på hylla ifjor... han har ikke mye å gjøre på en fotball bane lengre.. han kan mest bare skjerme ballen nå.. t.o.m steve bennet så ut som en sprinter i forhold til han... desverre, helten vårs er blitt gammel og ubrukelig...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #8 på: 25. Aug. 2005, 17:49 »
Alan Shearer er slettes ikke for gammel, BegBie. Men det er litt vanskelig der oppe, når han ikke har noen tilrettelegger.

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9 på: 25. Aug. 2005, 17:54 »
Sitat fra: "Christian"
Faen for ein klaging, spelar som blir nevnt det vil ha vekk er viktig å ha viss me skal få ein brei stall. Det går jo faen ikkje ann å selje fleire, så snart har me ikkje nokon reserver meir, for det er trosalt breidden på stallen som avgjere og ikkje kor god 11-aren er... Det hjelper lite med verdens beste 11-ar når du ikkje har nokon som kan komme inn og ta over med skadar o.l.
Slutt å klag på dei spelarne me har, klag heller på styreformannen vår som ikkje kan kjøpe seg nokon fleire spelar! Og som ikkje vil bruka peng! :(

Er det styreformanen som finner spillere, eller er det managern som velger de ut?  haddu du betalt £10M for boa morte?

vell spm var her hvem vi ville byttet ut, da regner jeg med at det er byttet ut mot bedre spillere/hvor vi mangler spillere. er det ikke det som er fint med forum, man kan tenke på hvor man ville forbedre seg....

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
« Svar #10 på: 25. Aug. 2005, 17:55 »
Helt enig med deg Christian.

Shearer er da forsatt mer en god nok for newcastle. Riktig nok er han ikke så god som han var en gang. Nå trenger han en bedre makker for å score nok mål. Han klarer helt sikkert noen aleine oxo, men ikke nok, han passer ikke inn som enslig spiss. Han vet hvor kassa står, har godt skudd bein og farlig god i lufta. Har er oxo god til å sette andre i store målsjanser. Men Amiobi er ikke god nok til å spille sammen med han! Owen hadde vært en drøm! Da hadde oxo Sherer å putte en del ekstra mål. Å si at Shearer ikke er god nok er dumt uansett.....
FVM

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #11 på: 25. Aug. 2005, 17:56 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Alan Shearer er slettes ikke for gammel, BegBie. Men det er litt vanskelig der oppe, når han ikke har noen tilrettelegger.

jupp der har du svaret... 35 år gammel alene spiss, det er noe å satse på, da blir det trofeer.. Tilrettelegger eller ei, han er ikke 1/5 av hva han pleide å være.. han har mistet farta, luft styrken, skuddene er ikke like presise lengre, han sliter med passningene også.. men han har jo vært her i 10 år så derfor bør vi bygge laget rundt han.

Noreng

• Gjest
« Svar #12 på: 25. Aug. 2005, 19:45 »
hælvete da! Skal vi SELGE noen??? Det er det dummeste jeg har hørt!!!! Vi har en for liten stall som skal vi minske den!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 25. Aug. 2005, 20:55 »
skal ikke selge noen vi. skal betale en tier for fat fred og surmess tilsammen hvis noen vil ha de!
Who else...... Alan Shearer

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #14 på: 25. Aug. 2005, 21:47 »
greit nok at noen burde gått ut, men hvem FAEN skal vi sette innpå?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.