20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem blir ny manager?  (Lest 3916 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvem blir ny manager?
« på: 24. Aug. 2005, 22:17 »
2-0 til Bolton i skrivende stund, og Newcastle fremstår som en nedrykkskandidat for andre kamp på rad. Ikke har man scoret mål til nå i sesongen, og man har totalt sett kun skapt 3-4 sjanser.

Ok, offensivt er det for tynt, men det er selvsagt ikke hele forklaringen på at man fremstår som noen knehøner.

Allerede etter denne kampen kommer folk til å rope på Souness sin avgang. Tre kamper inn i sesongen, og Newcastle ligger allerede 8 poeng bak umulige Chelsea. Man U venter i neste kamp, og tap der betyr at det blir et folkekrav at Souness må gå.

Jeg tipper at flere bookmakerne i kveld stopper spill på Souness som første manager som får sparken.

Hvem skal vi håpe på at blir ny manager? Souness var åttendevalget i fjor. Skal vi håpe at vi får napp hos noen av de syv andre i år?

Monty

• Supersub
    • Vis profil
Hvem blir ny manager?
« Svar #1 på: 24. Aug. 2005, 22:20 »
fatty velget nok et like rart alternativ som i fjor...   uheldigvis...
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Hvem blir ny manager?
« Svar #2 på: 24. Aug. 2005, 22:30 »
Tipper han henter Strachan fra Celtic om han endelig bestemmer seg for å sparke Souey.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Monty

• Supersub
    • Vis profil
Hvem blir ny manager?
« Svar #3 på: 24. Aug. 2005, 22:39 »
da kommer det vertfall og gå til helvete... først sender han celtic i grusen, og så skal det bli Newcastle... kommer han er det en KATASTROFE!
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvem blir ny manager?
« Svar #4 på: 24. Aug. 2005, 22:47 »
Henter vel Perry fra RBK. ha ha ha
Who else...... Alan Shearer

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvem blir ny manager?
« Svar #5 på: 24. Aug. 2005, 23:42 »
Vi får støtte av Bolton-fansen ihvertfall. Utdrag fra TeamTalk:

"There followed the inevitable cries from the Newcastle fans of 'We want Souness out, we want Souness out' - with a large section of Bolton supporters adding weight to the chants."

:lol:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hvem blir ny manager?
« Svar #6 på: 24. Aug. 2005, 23:55 »
Takk for hjelpa, Bolton. :lol:

Nå må vi bare skyndte oss å gjøre ferdig manu-kampen, så har vi lang tid på å finne en ny manager. Det har versert rykter om O'Leary, og de trenger ikke nødvendigvis være så langt ifra sannheten. Har en følelse av at Villa-fansen ikke er overbegeistret for O'Leary, og du skal ikke se bort ifra at mannen selv ønsker en større utfordring. Selv om han nylig har stjålet Baros fra oss.

Eller forresten, vi var jo overhodet ikke interessert i tsjekkeren vi. Gudene vet hvorfor. Jeg vet ihvertfall at Villas manager og styreformann er betydelig smartere enn våre menn.

Ut med Souness og Fat Fred - inn med O'Leary og gamle Sir John (sistnevnte som kriseløsning ut sesongen). Vi har jo ikke akkurat overflod av egnede styreformenn. Hall jr. er jo ikke særlig bedre han. Ikke fullt så feit, men ikke mindre stygg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

djmattis

• Gjest
Hvem blir ny manager?
« Svar #7 på: 25. Aug. 2005, 00:30 »
lurer på om owen kommer og så plutselig ligger vi på 4-5 plass og kriger om cl hva alle sier da inkludert meg selv..
hehe

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvem blir ny manager?
« Svar #8 på: 25. Aug. 2005, 00:40 »
Hehe, ja man kan lure!
En spiller kan ikke få denne skuta på rett kjøl!

Les artikkelen øverst på http://www.nufc.com, der står det noe jeg er enig i veffal! det kreves en drastisk opprensning, ikke bare en ny manager eller en dyr spiss som plaster på såret.

Bjørn - hjerta kan gå i tusen bitar
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvem blir ny manager?
« Svar #9 på: 26. Aug. 2005, 14:45 »
Sitat fra: "Nordin"
Tipper han henter Strachan fra Celtic om han endelig bestemmer seg for å sparke Souey.

Var mer positiv til Strachan som Newcastle-manager før denne sesongen, men etter det han har gjort hittil i Celtic så er jeg mer tvilende. Røk ut av CL etter et 5-0 tap for Artmedia. Likevel, Strachan gjorde en god jobb i Southampton, og i Coventry så får han en godkjent karakter av undertegnede. Jeg er i alle fall sikker på at han er bedre til å styre Newcastle enn Souey. Men det er det jo mange som er.

Skulle gjerne hatt Mourinho, Benitez, Wenger, Hiddink, Magath eller noen andre store navn, men disse kan vi nok se langt etter. Finnes det en eller annen i arbeidskøen som kan ta over på dagen?
Carr har altfor få landskamper for England!

St.James's

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
o'leary
« Svar #10 på: 03. Sep. 2005, 22:51 »
Fat Fred har jo også noen kunnskaper( :P yeah right) så det er jo også en mulighet at at David O'Leary kommer? Souey har nå sagt at han har snakket med David 2ganger..

Kanskje en liten mulighet for en ny trener??
Men vi kan nå gi Souness en liten mulighet etter kjøpet av Michael Owen og Nolberto Solano da!!!

Toon Army!!!!!! :wink:

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Hvem blir ny manager?
« Svar #11 på: 04. Sep. 2005, 00:16 »
og luque:P
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Yakutza

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Hvem blir ny manager?
« Svar #12 på: 04. Sep. 2005, 09:44 »
Jeg håper David O`Leary kommer...
t doesn`t matter if you win by an inch or a mile, winning is winning.

molala

• Supersub
    • Vis profil
Hvem blir ny manager?
« Svar #13 på: 15. Sep. 2005, 21:00 »
Hva med Pardew, Allardyce og Bruce??:)
ancs and Scousers, go to H***!!

djmattis

• Gjest
Hvem blir ny manager?
« Svar #14 på: 15. Sep. 2005, 21:47 »
Jeg håper Maurinho kommer men det r jo håplöst...
bare og vente å se....