20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Owen kommer på lån???  (Lest 15769 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Monty

• Supersub
    • Vis profil
Owen kommer på lån???
« Svar #15 på: 24. Aug. 2005, 14:39 »
ikke godt og si hva fatty tenker..... hvis han tenker i d hele tatt... virker som om han har hatt et av sine bedre lyspunkt i dag...
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Tyneside

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Owen kommer på lån???
« Svar #16 på: 24. Aug. 2005, 15:15 »
Kan bli bra med Shearer og Owen på topp-.. to forsjellige spillertyper spm utfyller hverandre bra.. Owen springer og Shearer vinner i lufta..!"
 -Bare ikke dette også går i vasken som mye annet den siste tiden,,,
ynesides black and white army..!

djmattis

• Gjest
Owen kommer på lån???
« Svar #17 på: 24. Aug. 2005, 15:32 »
törr vi virkelig å begynne å tro på at dette kan skje?
jeg vet ikke lenger........

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Owen kommer på lån???
« Svar #18 på: 24. Aug. 2005, 15:32 »
owen og bellamy er egentlig ganske like spillertyper. begge med vanvittig fart. men owen har mye mer målteft og er mer moden! :)

Uansett så hadde det vært deilig med owen på laget, er vel få spillere som har skoret så mange mål på nufc som han de siste årene!!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Owen kommer på lån???
« Svar #19 på: 24. Aug. 2005, 15:34 »
Sitat fra: "djmattis"
törr vi virkelig å begynne å tro på at dette kan skje?
jeg vet ikke lenger........

hehe, jeg er jammen ikke sikker jeg heller!;) men jeg lever i håpet... owen  er mer enn jeg kunne drømt om! men det er jo ofte sånn at det som er for godt til å være sant, er det.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Owen kommer på lån???
« Svar #20 på: 24. Aug. 2005, 15:47 »
Det dumme er jo at presidenten i Real har lovet Owen å hjelpe ham med en overgang til LFC.

Men vi får bare smøre oss inn med forhåpninger denne gangen åsså!

Jeg håper, bare håper, men tror det ikke før jeg ser det!

Bjørn - hoping
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Monty

• Supersub
    • Vis profil
Owen kommer på lån???
« Svar #21 på: 24. Aug. 2005, 16:59 »
tror han kan bli en hit sammen med Shearer, men kommer han...... :roll:  :roll:  :roll:
Howay the lads!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Owen kommer på lån???
« Svar #22 på: 24. Aug. 2005, 18:53 »
Real Madrid director of communications Antonio Garcia Ferreras confirmed they had not had an offer from Liverpool.

He said: "This morning Real Madrid and Newcastle United have reached the principles of an agreement on the conditions of Michael Owen's transfer to the English club.

"There is still no agreement between Michael Owen and Newcastle. At the moment we have not received any offer from Liverpool."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Monty

• Supersub
    • Vis profil
Owen kommer på lån???
« Svar #23 på: 24. Aug. 2005, 19:34 »
so far, so good....  :D
Howay the lads!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Owen kommer på lån???
« Svar #24 på: 24. Aug. 2005, 22:33 »
Satser på mer info om Owen i morra. Han må jo ta til fornuft å komme til en klubb som faktisk klarer 1 (ETT) Poeng på tre kamper!!!!

Fy Faen
Who else...... Alan Shearer

Monty

• Supersub
    • Vis profil
Owen kommer på lån???
« Svar #25 på: 24. Aug. 2005, 22:36 »
tror også owen forstår at han ikke vil få et karriere-løft i et lag som satser på og spille i 1. divisjon neste år...
Howay the lads!

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Owen kommer på lån???
« Svar #26 på: 25. Aug. 2005, 12:18 »
eg e ikkje heilt sikker på at owen e d besta så kan skje nå. ingen tvil at owen e englands beste spiss å ville blitt et kjempeløft for newcastle å fått han. men kor goe e han når han ikkje virke motivert i d heila tatt å spela for klubben. eg tror ingen e tjent med å bruke mangfoldige millioner på å kjøpe ein spiller så innerst inne ikkje vil spille for klubben.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Owen kommer på lån???
« Svar #27 på: 25. Aug. 2005, 12:24 »
Men han er nok motivert nok til å spille på sitt beste for å være i start 11 til england i vm til neste sommer. men jeg tviler på at owen kommer i det hele tatt...

tror heller ikke vi rykker ned. men dette er labre greier! vi kan regne med 0 poeng til helga også. tipper 3 kamper til så får souness fyken. håper også fat fred forsvinner sånn at det kan bli litt orden på denne klubben her igjen!!

hmmm, kanskje Roman har noen russer venner med noen millioner til overs??;)

djmattis

• Gjest
Owen kommer på lån???
« Svar #28 på: 25. Aug. 2005, 17:11 »
de vill gi 200 millioner for han

hallo er det mulig!!!!!!!!!!!!!!!

real kjöpte han for 8 mill £

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Owen kommer på lån???
« Svar #29 på: 25. Aug. 2005, 17:51 »
Hm... Jeg er faktisk enig med deg Christian. Hadde vi fått han for 15£mill f.eks. Da hadde jeg vært glad. Men nå skal vi liksom kjøpe ham for 26£? Den blir for drøy. For den prisen kunne vi ha kjøpt tre andre spisser i verdensklasse.