20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Craig Bellamy  (Lest 26017 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Craig Bellamy
« Svar #90 på: 03. Juni 2005, 14:38 »
Man kan skrive mye negativt om Craig Bellamy, og jeg vil være enig i masse av det. Sikkert det aller meste. Men det blir feil å påstå at han ikke er en god spiss. Bellamy er en konstant trussel for ethvert forsvar. Han spiller med en enorm energi og aggresivitet, og selv om du kan bruke all verdens statistikk i en diskusjon, er det bedre med det øyet selv ser og erfarer. I mine øyne var Bellamy en fotballspiller som var god nok for Newcastle. Det har nok ikke forandret seg. Som fotballspiller er han god nok. Og om vi ikke får solgt han i sommer har jeg tro på at han vil løpe ut på St James Park i svart og hvitt en dag neste sesong. Hvor lang tid det vil ta før det skjer, vet jeg ikke. Men jeg er rimelig sikker på at det vil skje.
Toon, Toon,
Black and white army

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #91 på: 03. Juni 2005, 14:39 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Det er mye som må skje. Shearer må legge opp og Shepherd må si fra seg jobben.

Bellamy større enn Newcastle?

Det virker ihvertfall som enkelte behandler Bellamy som en gud. Noe jeg ikke kan fatte. En bra spiller, men langt fra noen stjernespiller. En spiller som sliter med å score mål i tillegg er skadestatistikken svært dårlig. En operasjon til og Bellamy kan legge fotballskoene på hylla. Snakker da om kneet som han har operert flere ganger.  Å score 7 PL mål for Celtic i en serie som holder et tragisk nivå er heller ikke imponerende i mine øyne. Var det ikke 15 kamper  han fikk?

Det sier også litt når spisser som Hartson og Sutton er stjernespillere i den skotske ligaen.

Meget viktig siste setning der.
Det virker som Bellamy skammelig nok tror han er større enn klubben. Vi ser han uansett ikke i Newcastle-drakt igjen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #92 på: 03. Juni 2005, 14:40 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Nei. Mulig Souness drar, men det gjør ikke Sheperd eller Shearer. Håper vi slipper å ha Bellamy i byen igjen jeg.

Jeg sa ikke at jeg ønsket at dette skal skje, Kristoffer. Jeg sa bare hva jeg tror kommer til å bli utfallet dersom Souness ikke får solgt Bellamy. For ingen får meg noen gang til å tro noe annet enn at Souness ikke er Newcastle-manager per 1.1.2006, som jeg har sagt utallige ganger.

Ikke engang Shearer, Milburn, Supermac, Keegan eller noen andre helter kan noen gang si seg større enn Newcastle United FC. Intet enkeltindivid, samme hvor mye bra vedkommende har gjort, vil noen gang bli større enn en fotballklubb. Enkelt og greit.

Det er mulig Bellamy tror han er uerstattelig og større enn klubben, i såfall tar han grundig feil.

Joakim - som heller har nr. 9 på ryggen...
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #93 på: 03. Juni 2005, 15:00 »
Sitat fra: "Mack"
Man kan skrive mye negativt om Craig Bellamy, og jeg vil være enig i masse av det. Sikkert det aller meste. Men det blir feil å påstå at han ikke er en god spiss. Bellamy er en konstant trussel for ethvert forsvar. Han spiller med en enorm energi og aggresivitet, og selv om du kan bruke all verdens statistikk i en diskusjon, er det bedre med det øyet selv ser og erfarer. I mine øyne var Bellamy en fotballspiller som var god nok for Newcastle. Det har nok ikke forandret seg. Som fotballspiller er han god nok. Og om vi ikke får solgt han i sommer har jeg tro på at han vil løpe ut på St James Park i svart og hvitt en dag neste sesong. Hvor lang tid det vil ta før det skjer, vet jeg ikke. Men jeg er rimelig sikker på at det vil skje.

Tror du tar feil der. Om Bellamy ikke finner seg en klubb, så vil Newcastle garantert låne han ut i 1 år. Da får Newcastle en viss sum og kan da ikke hente han tilbake om ikke klubben ønsker å ha  han lenger.

Er enig at Bellamy er god nok for Newcastle men det finne hundrevis av spisser som nettopp er det.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Craig Bellamy
« Svar #94 på: 03. Juni 2005, 16:12 »
Asbjørn, vi er nok enige. Var meninga at at ikke skulle leies ut også var et kriterie. Om vi ikke får leid han ut eller solgt han... og så videre. Skrev det i et tidligere innlegg. Dvs at om han blir i klubben vil han nok få spille etterhvert. For han er god nok til det.
Toon, Toon,
Black and white army

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #95 på: 03. Juni 2005, 16:13 »

Bellamy satt seg foran laget, og latet som han var skadet. Dette er uakseptabelt. At han ikke gir en unnskyldning for det sier litt om personen.

Det er akkurat det du sier her som er problemet til Bellamy, og gunnen til at han desverre ikke kommer til å spille for oss mer, jeg sier dessverre, for jeg likte Bellamy på banen.
Men når han viser slik, tja, idioti som han gjør utenfor banen kan det for så vidt være like greitt!
Skulle gjerne sett Bellamy tilbake i newcastle drakte, men ikke for enhver pris, og ikke viss ikke han klarer å se at han bør gå å si unnskyld til manager, lagkamerater (ikke minst Shearer). Men det skjer nok aldri.

Bjørn - motsier seg selv, igjen!  :oops:
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #96 på: 03. Juni 2005, 21:29 »
Sitat fra: "Christian"
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Nei. Mulig Souness drar, men det gjør ikke Sheperd eller Shearer. Håper vi slipper å ha Bellamy i byen igjen jeg.
Eg tar i mot Bellamy med opne armar. Eg kan godt stå i Newcastle å ta han imot, viss nokon betalar turen ;)

Dessverre, men inntil Bellamy har sagt det enkle, men berømte ordet "sorry", så stiller ihvertfall ikke jeg opp og sponser turen din.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #97 på: 03. Juni 2005, 22:40 »
Jeg har også alltid likt Bellamy som spiller. Funderte faktisk om jeg skulle ha navnet hans på min nye bortedrakt ifjor men jeg ga faen siden jeg tenkte at han ikke hadde bevist nok i Newcastle drakta. De navnene jeg har på mine drakter er Shearer, Tino, Woodgate og Dyer. Jeg angrer på ingen av dem, men Woodagete burde prestert mer før han ble solgt.

Ellers har jeg nok av drakter uten navn. Mitt neste navn blir nok Boumsong.

Asbjørn full som en dupp etter Big Bang konsert. God Natt :-)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #98 på: 04. Juni 2005, 02:10 »
men Woodagete burde prestert mer før han ble solgt

Nå synes jeg Woodgate viste mer enn nok på den korte tiden han spilte da. Vet ikke hva mer han skulle vise jeg, for meg hadde han allerede bevist at han var den beste stopperen vi har hatt siden mer legendariske, lokale helter fra før vårt siste store trofé ble hentet hjem.

Brimi

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #99 på: 04. Juni 2005, 02:13 »
Han siktet kanskje til litt mer skadefri spilletid?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #100 på: 04. Juni 2005, 02:24 »
Sitat fra: "Brimi"
Han siktet kanskje til litt mer skadefri spilletid?

Det er mulig, men skadene er vanskelig å få gjort stort med. De kommer som regel alltid ubeleilig, og enkelte rammes hardere enn andre.

Brimi

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #101 på: 04. Juni 2005, 02:28 »
Når man ser det i ettertid, så var det nok et klokt salg av Woody. Han har vel knapt spilt et par hele kamper for Real M? Der og da virket det som det dummeste man kunne gjøre men... Men hva er vel de pengene om vi kanskje hadde greid å ta Uefa cupen, eller kvalifisert oss til CL med Woodgate på laget. Det er umulig å svare på...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #102 på: 05. Juni 2005, 00:00 »
Jeg drømmer enda om Woodgate i Newcastle-drakta. For en seriøst enormt god stopper. Det er så forferdelig å tenke på at en slik spiller skal ha slike plager. Hadde han ikke hatt skadene mens han spilte for vårs hadde vi vært en toppklubb i England.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #103 på: 05. Juni 2005, 11:25 »
Drømmer også om å se Woodgate i Newcastle drakta igjen om han blir 100% skadefri. Var i himmelen da han kom til Newcastle og i helvete da han ble solgt på BURSDAGEN min 20 august!!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #104 på: 06. Juni 2005, 09:53 »
Salget av Woody var god butikk. Spørs om ikke skader spolerer karrieren, det er noe han har slitt mye med de senere år. Real Madrid har i alle fall sålangt gjort en dårlig investering.

Hva med at Woody gjør som Iversen, tar turen til hjemlandet?

Skal vi hente Woody tilbake så må vi først låne han mener jeg. Skadehistorien hans er lang, så lån med forkjøpsrett kunne vært en god ide. Om Real Madrid er villig til å låne ut en såpass dyr spiller er jo et spørsmål. Han har vel ikke et eneste offisiellt minutt for Real?
Carr har altfor få landskamper for England!