20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Craig Bellamy  (Lest 26004 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #75 på: 03. Juni 2005, 00:37 »
Det kan jeg jo ikke si, men det jeg kan si er at de som eventuelt måtte ha funnet på å gjort det samme som tomsingen Craig Bellamy, ville antakeligvis akkurat samme behandling som han gjorde.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Brimi

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #76 på: 03. Juni 2005, 00:58 »
Jeg mener vi burde beholde Bellers om vi ikke får inn et respektabelt bud på ham. Et hvert lag som spiller mot Newcastle med de spillerene vi har idag kan ligge høyt og presse. Det var som da I. Rush var spiss i Nufc. Det var helt tragisk å se, han kunne ha 10m forsprang og allikevel bli tatt igjen. Vi trenger egentlig gjennombruddshissige og aggressive Bellers, eller en lignende spiller. Håper å se Kezman i Newcastle trøya snart :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #77 på: 03. Juni 2005, 01:00 »
Vi trenger ikke spillere som ikke respekterer klubben og tror de er større enn den. Klarer ikke Craig Bellamy å innse det, kan han holde seg langt unna. Punktum.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Brimi

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #78 på: 03. Juni 2005, 01:04 »
Jeg tror nok ikke at dette bare var Bellers sin skyld. Tenker meg at de to lurifaksene greide å koke sammen en historie som gjorde at Craig satt igjen med svarteper. Men Bellamy finnes jo ikke effektiv foran mål. Så hvis vi klarer å få et ordentlig bud på ham, så mener jeg at Newcastle burde selge.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Craig Bellamy
« Svar #79 på: 03. Juni 2005, 09:37 »
Dagens The Journal skriver dette, som ikke er spesielt bra om det skulle være sant. Det er meget viktig å få solgt Viana og Bellamy snarest, siden dette er spillere som har høy lønn.

Meanwhile, Craig Bellamy's future at Celtic has been cast into further doubt after it emerged that Gordon Strachan has already targeted two new strikers as he prepares for his first season at Parkhead.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Craig Bellamy
« Svar #80 på: 03. Juni 2005, 10:03 »
Vi kan faktisk ende opp med den situasjonen at vi ikke får solgt Bellamy, og ikke får leid han ut lenger. Det er også lite trolig at Souness vil bruke Bellamy, og da kan reservelaget vårt sitte igjen med en meget god spiss som sluker penger i form av lønn.
Toon, Toon,
Black and white army

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #81 på: 03. Juni 2005, 12:04 »
Vil tro at hadde vært viktigere å få Bellamy og Viana til å få ut potensiale sitt i Newcastle.. Begge har ferdigheter som overgår de fleste i dagens stall!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #82 på: 03. Juni 2005, 12:39 »
Sitat fra: "Mack"
Vi kan faktisk ende opp med den situasjonen at vi ikke får solgt Bellamy, og ikke får leid han ut lenger. Det er også lite trolig at Souness vil bruke Bellamy, og da kan reservelaget vårt sitte igjen med en meget god spiss som sluker penger i form av lønn.

Kunne delegert han ansvar innen renhold av garderober og toaletter og slikt. Håret hans kunne blitt en fin mopp.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #83 på: 03. Juni 2005, 13:13 »
Hehe, det er veffal tydelig at der er sprikende meninger om Bellamy og Viana, Bellamy spesielt her på forumet! :)

Selv har jeg ikke tenkt seriøst på tanken om hvorvidt vi får solgt Bellers eller ikke, det så jeg på som ganske så sikkert! Men dersom det viser seg at vi ikke får det, hva da?? Hmm, reservelaget får jo en super-spiss, men dersom vi ikke selger, så kommer jeg til å sitte med blandede følelser dersom han ikke får spille, vi har jo strengt tatt ikke råd til å la han bare spille reservelagsfortball, og det å ha en slik ressurs i klubben uten å bruke den.
Er jo sånn sett også en skam.

Nå ser jeg altså bort fra Bellers som personlighet og det som har hendt mellom han og Souness, begge er jo sta som bare faen, så noe enighet der kommer det neppe til å bli anyway.
Og det er jo ganske sikkert at Bellamy ikke får spille under Souey, så hva skjer da!?!

Rent spillemessig har jeg lyst på Bellamy tilbake på topp, og muligens også dersom han og Souness og FF blir enige og skværer opp seg i mellom, for jeg mener egentlig at Bellamy ikke har noe å si unnskyld til fansen for, han har jo alltid sagt at han elsker å spille for NewUtd og at fansen er den beste i verden. Jeg kommer vertfall ikke til å bære nag eller bue på han fra tribunen på SJP dersom det skulle skje!

Nå snakker jeg sikkert meg selv midt i mot i dette innlegget, men det får da stå til :)

Bjørn - frem og tilbake er like langt
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #84 på: 03. Juni 2005, 14:01 »
Om ikke vi får solgt Bellamy, så blir han nok ikke på reservelaget spesielt lenge. Han er nok tilbake i førsteoppstillingen en god stund før nyttår under en ny manager, tenker jeg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #85 på: 03. Juni 2005, 14:10 »
Nei. Mulig Souness drar, men det gjør ikke Sheperd eller Shearer. Håper vi slipper å ha Bellamy i byen igjen jeg.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Craig Bellamy
« Svar #86 på: 03. Juni 2005, 14:19 »
Jeg har også tenkt det samme som Joakim her. Mye mulig det kan skje. Men det forutsetter at Souness ikke selger Bellamy.
Toon, Toon,
Black and white army

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #87 på: 03. Juni 2005, 14:24 »
Enn dersom ikke Souness får sparken da?? Vil et eventuelt press fra fansen sørge for at Bellamy likevel får spille på førstelaget under Souness?

Nå er det jo bare 3.juni da, og lenge igjen til vi vet hva som skjer, men hva om både Souness og Bellamy (Souness har jeg sagt før skal få et år til på seg) er i klubben når pvergangsvinduet stenger, vil da Bellamy bli å se på førstelaget i løpet av sesongen tror dere?

Jeg tror det, ikke med det første, men etterhvert vil han sikkert begynne å dukke opp på benken, som innbytter, og til slutt finner vi han der, i startelveren!
Men det som må til da er vel at de reconcile their differences og blir enige om noe, og det skejr neppe med det første, siden begge to er sta langt opp til øra!

Bjørn - er langt opp til mine ører
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #88 på: 03. Juni 2005, 14:26 »
Det er mye som må skje. Shearer må legge opp og Shepherd må si fra seg jobben.

Bellamy større enn Newcastle?

Det virker ihvertfall som enkelte behandler Bellamy som en gud. Noe jeg ikke kan fatte. En bra spiller, men langt fra noen stjernespiller. En spiller som sliter med å score mål i tillegg er skadestatistikken svært dårlig. En operasjon til og Bellamy kan legge fotballskoene på hylla. Snakker da om kneet som han har operert flere ganger.  Å score 7 PL mål for Celtic i en serie som holder et tragisk nivå er heller ikke imponerende i mine øyne. Var det ikke 15 kamper  han fikk?

Det sier også litt når spisser som Hartson og Sutton er stjernespillere i den skotske ligaen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #89 på: 03. Juni 2005, 14:35 »
Hvem som sier at Bellamy er større en Newcastle??

I mine øyne er det et fåtall spillere som kanskje kan kalle seg det, eller som folk kan si, Aah, Newcastle jah, det var der Shearer spillte, SuperMac, Milburn, Keegan, Beardsly, Robert Lee

Bellamy kommer da altså ikke inn i den gruppa der.
Han er en god spiller, men ikke uerstattelig. Jeg bare stiller spørsmål om hva som skjer dersom....

Nå tror jeg da uansett at Bellamy blir solgt i sommer.

Bjørn - nr 10 på ryggen

Howay the Toon
Howay the Lads