20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Craig Bellamy  (Lest 26034 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #60 på: 25. Mai 2005, 15:09 »
Sitat fra: "Mack"
Ja, nå vil ikke Bellamy til Villa. De er visst for dårlige.

Link

Akkurat det bør ikke komme som et sjokk på noen. Det sjokket ihvertfall ikke meg. Bellamy stiller tidvis urealistiske høye krav, og nettopp det kan bli Bellamy-fansens store seier.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #61 på: 25. Mai 2005, 17:10 »
Vi får håpe at Bellamy kommer tilbake til sommeren..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #62 på: 25. Mai 2005, 18:12 »
Sitat fra: "Joakim"
Sitat fra: "Mack"
Ja, nå vil ikke Bellamy til Villa. De er visst for dårlige.

Link

Akkurat det bør ikke komme som et sjokk på noen. Det sjokket ihvertfall ikke meg. Bellamy stiller tidvis urealistiske høye krav, og nettopp det kan bli Bellamy-fansens store seier.

Ja Bellamy stiller altfor stor krav. Hvem tror Bellamy at han er egentlig?

Bellamy som på død og liv vil spille i CL. Dette kunne Celtic ha gjort om Bellamy hadde hatt litt mer styring på skuddene sine. Bellamy som misset på flere 100 prosent sjanser i siste kampen for Celitc. Jeg er ihvertfall ikke overrasket over bommene. Kanskje han klarer å score mot storlaget Dundee til helgen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Craig Bellamy
« Svar #63 på: 25. Mai 2005, 19:28 »
Håper på at Celtic kjøper dem jeg. Er jo en klubb med mange penger. Eller kanskje Everton, men interessen deres er vel ikke så stor lenger har jeg hørt.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #64 på: 26. Mai 2005, 12:08 »
Celtic. Mye penger?? Jeg har hørt de har lite penger.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Craig Bellamy
« Svar #65 på: 26. Mai 2005, 12:59 »
Nåja. De er sånn passe rike. Kanskje ikke de mest velstående gutta i Storbritannia, men lommeboken deres er da godt til noe.

Håper helst at Bellamy forsvinner utenlands. Å selge en slik klassespiller til rivaler er ikke så lurt.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Craig Bellamy
« Svar #66 på: 26. Mai 2005, 14:11 »
Rykter vil ha det til at Gordon Strachan får £10 mill å handle for i sommer. De har med andre ord nok penger til å kjøpe Bellamy og i tillegg skaffe et par nye fjes.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #67 på: 26. Mai 2005, 15:02 »
Sitat fra: "Nordin"
Rykter vil ha det til at Gordon Strachan får £10 mill å handle for i sommer. De har med andre ord nok penger til å kjøpe Bellamy og i tillegg skaffe et par nye fjes.

Det var som kjent STrachan som kjøpte Bellamy fra Norwich til Coventry. Strachan hadde den ikke den store sansen for Bellamy som person, og det var stort sett hele Coventry laget enige om. De fleste var glade når han forsvant til Newcastle. Nå spørs det om STrachan bruker store deler av budsjettet til å hente Bellamy til Celtic. Han stiller ihvertfall krav til å at Bellamy blir langt mer samarbeidsvillig.

Jeg tviler på at Bellamy kan forandre seg som person.

Link

[Edit av admin pga lang link]
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #68 på: 26. Mai 2005, 20:34 »
Bellamys personlighet kan ikke forandres, men man kan lære han opp til å beherske temperamentet sitt bedre. Gutten har et eksplosivt temperament, som har spilt oss flere puss. Det er dette Strachan ønsker at Bellamy skal endre på, dersom han skal overbevise skotten om at han har noe å gjøre i Celtic. Og det bør være fullt mulig for Bellamy å klare. Om han bare er villig til det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Craig Bellamy
« Svar #69 på: 30. Mai 2005, 15:56 »
Da var sesongen over også for Bellamy. Det ble 7 serie mål for Bellamy i Celtic trøya. Han noterte seg også for 2 cup mål.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Craig Bellamy
« Svar #70 på: 02. Juni 2005, 15:20 »
Ser ut som det kan bli problemer å få solgt Bellamy ifølge Evening Chronicle. Grunnen skal være at Bellamy er for grådig, og de klubbene som ønsker Bellamy har ikke råd til å betale £40.000 i uka. La oss håpe det kommer en litt større klubb som vil ha Bellamy. Interessen har ikke akkurat tatt av den siste tiden. Dessverre, for vi trenger pengene til nye kjøp.

Wages major Craig hitch Jun 2 2005

By Miles Starforth, Evening Chronicle

Craig Bellamy's wages are proving a stumbling block to a move away from Newcastle United.

The striker's agent will have talks with Celtic next week, while Aston Villa will decide in the next 24 hours whether to up their offer to Bellamy.

Bellamy is David O'Leary's No 1 summer target, but Villa Park chairman Doug Ellis initially baulked at Bellamy's £40,000-a-week wages.

Ellis, however, could yet be persuaded by his manager to improve the terms on offer to the 25-year-old.

Bellamy has two years left on his Magpies contract and is in no hurry to decide on his future.

He is interested in playing abroad, but as yet not one foreign club has made a bid for him, and Bellamy and his advisors will be hoping that more clubs are smoked out by the initial interest.

Blackburn Rovers and Birmingham City were interested in taking Bellamy in January after his bust-up with Graeme Souness, with Everton have also been mentioned.

But the Wales striker could still return to Tyneside for the start of pre-season training in just over a month's time, even though Souness stated categorically that Bellamy could never pull on the black-and- white again while he is manager.

The longer the saga goes on, the more frustrating it becomes for Souness and chairman Freddy Shepherd, as the £5m fee they want for Bellamy could be ploughed into new signings.

Shepherd is at a meeting of Premier League chairmen for the next two days, and the get-together could kick-start the summer transfer market.

United are tracking Racing Santander's Israeli midfielder Yossi Benayoun and Hamburg?s Belgian defender Daniel van Buyten.

And Souness is expected at Lansdowne Road on Saturday to see left-sided Benayoun line up for Israel against the Republic of Ireland.

Magpies Shay Given and Andy O'Brien will play in that game, but Stephen Carr is suspended.

Van Buyten, meanwhile, insists he had preliminary talks with Souness last month over a move to St James' Park.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #71 på: 02. Juni 2005, 20:18 »
Synd at ikke Bayern München ser ut til å følge opp sin interesse, men som de fleste andre gode lag, kvier vel også tyskerne forståelig nok seg for å hente inn et slikt problembarn.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #72 på: 02. Juni 2005, 23:25 »
Kanskje til og med den tyske jerndisiplinen kan smitte over på Bellamy :P

Han blir nok solgt til slutt, er bare et spørsmål om når og hvem...dersom ikke noe mirakuløst skjer i mellomtiden.
Litt gøy/trist (u choose) å se på den "So long Bellars"-videoen på Pedro's Videos, helt i sluttn er det et bilde av Souness. Hm, lurer på om Bellamy ville vært hos oss fremdeles dersom ikke Souness var manager. Men det er umulig å svare på, og bare tull av meg å i det hele tatt ta opp, så glem det!

Bjørn - glem det
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #73 på: 02. Juni 2005, 23:28 »
Det er mulig, men i lengda tror jeg vi kan fastslå at vi aldri ville kunne blitt et lag som vinner noe dersom slike idioter skulle fått oppført seg som de ville uten at noen tok tak i det. Det er en grunn til at slikt vanligvis ikke skjer i andre toppklubber, og skjer det, forsvinner også problemet (Les: Stam f.eks).
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #74 på: 03. Juni 2005, 00:32 »
Hva vet du om at dette ikke skjer i andre klubber?
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "